Miksi käytetty paistinrasva haisee niin hirveältä?
Just ihmettelin sitä aamulla, kun kaadoin paistinrasvan pulloon ja jätin kattilan tiskipöydälle odottamaan pesua. Kattila alkoi lyhyessä ajassa haista ihan hirveältä.
Kommentit (11)
Piti olla siis friteerausrasvaa, oon niin väsynyt, että menee sanat sekaisin. Oli ruokaöljyä (ehkä rapsi) ja siinä oli paistettu munkkeja.
Ehkä sun nenässä on jotakin vikaa.
No oli meitä kaksi siinä keittiössä haistelemassa ja yököttelemässä. Ehkä molemmilla on nenässä jotain vikaa. Millaista vikaa muuten nenässä voisi mielestäsi tässä tilanteessa olla?
Se oli ollut kuistissa kylmässä, otin sen sisälle ennen kuin ulkona alkoi lämmetä. Haisi suoraan sanottuna ihan perseelle.
No kyllähän se rasva härskiintyy jos se on 30 tuntia siinä pöydällä kun te ryyppäsitte. Siinä on voinut lillua seassa niitä munkinkappaleita ja kenties jonkun miehen spermaa.
Rypsi-/rapsiöljyt haisevat pahalta. Itse käytän friteeraukseen auringonkukkaöljyä juurikin tuoksuttomuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se rasva härskiintyy jos se on 30 tuntia siinä pöydällä kun te ryyppäsitte. Siinä on voinut lillua seassa niitä munkinkappaleita ja kenties jonkun miehen spermaa.
Haluaako joku selittää, miksi tää palsa on nykyään täynnä tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Rypsi-/rapsiöljyt haisevat pahalta. Itse käytän friteeraukseen auringonkukkaöljyä juurikin tuoksuttomuuden takia.
Yritän muistaa tuon seuraavalla kerralla. Käytän tuon öljyn kyllä vielä kerran uudelleen, kun ajattelin tehdä falafelejä.
Mitä rasvaa se oli ja mitä siinä oli paistettu?