Olen keski-ikäinen mies ja haluan rakentaa somebrändin pakaroideni ympärille
Kommentit (18)
Asiaa auttaa jos olet hyvännäköinen tai vaikkapa hauska. Eli pakarakuvaa nettiin persoonallisella tavalla niin kyllä se siitä lähtee.
Oletko pohtinut houkuttelevaa nimeä HP omo erse? Saat jäykän katsojakunnan, jota ilmeisesti havitteletkin.
Ensinnäkin sun pitää muuttaa itsesi naiseksi, ei ketään kiinnosta miesten pakarat.
Vaikka kuinka keikistelisit niin kovinkaan paljoa seuraajia et miespakaroilla saa.
Ihan sama kuinka keikistelisit tai kuin vähissä vaatteissa niitä esittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka keikistelisit niin kovinkaan paljoa seuraajia et miespakaroilla saa.
Ihan sama kuinka keikistelisit tai kuin vähissä vaatteissa niitä esittelet.
Niin, taitaa aika vähemmistössä olla vielä tuo sateenkaariporukka ja kankeaan hivelevät Suomen Tompat jotka samalla niitä rasvattuja miespakaroita ihastelisivat.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin sun pitää muuttaa itsesi naiseksi, ei ketään kiinnosta miesten pakarat.
No kyllä kiinnostaa!
M48
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse sillä nuorella neidolla ;)
Mahtaako sukulaisia hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Laittamalla pakaroistasi kuvia someen. Eikö tuo ole aika itsestäänselvyys? Eipä brändi rakennu pakaroiden ympärille, jos kuvaan vaikkapa nenääsi.
Pakarat kannattaa myös kuvata monenlaisessa erilaisessa miljöössä ja eri aktiviteettien parissa. Näin seuraajien mielenkiinto pysyy.
Ottamalla kohderyhmäksi miehistä avoimesti kiinnostuneet miehet ja kaapissa olevat bimiehet. Heitä on tarpeeksi markkinanicheä varten. Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää. Onhan Tom of Finlandkin pärjännyt erinomaisesti, vaikkei olekaan valtavirtaa. Tarkasti määritelty kohderyhmä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Whoah, kyllä mua naisena ainakin kiinnostaa. Mun miehen vartalon paras osa on ehdottomasti upea, lihaksikkaan muodokas berberi. Voisin tuijottaa sitä vaikka vuoden putkeen. Välillä vähän puristella. Taidankin tästä mennä vähän läpsimään, tuolla se makaa sängyllä ja näppäilee puhelinta pylly houkuttelevasti pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whoah, kyllä mua naisena ainakin kiinnostaa. Mun miehen vartalon paras osa on ehdottomasti upea, lihaksikkaan muodokas berberi. Voisin tuijottaa sitä vaikka vuoden putkeen. Välillä vähän puristella. Taidankin tästä mennä vähän läpsimään, tuolla se makaa sängyllä ja näppäilee puhelinta pylly houkuttelevasti pystyssä.
Nyt puhuttiinkin keski-ikäisen miehen takalistosta ja me kaikki tiedämme millaisia ne suomimiehillä on.
Älkää olko niin rajoittuneita. Ihan varmasti keski-ikäisen miehen pakaroille löytyy kohderyhmä. Onhan Sami Minkkisen blogillakin lukijoita.
Laittamalla pakaroistasi kuvia someen. Eikö tuo ole aika itsestäänselvyys? Eipä brändi rakennu pakaroiden ympärille, jos kuvaan vaikkapa nenääsi.