Millainen "mies" on masennuslääkkeitä ja/tai neuroleptejä syövällä naisella?
Kommentit (30)
Irakilainen.
Ihan tosi juttu eikä hypoteettistä spekulointia.
Onko meillä muka yhteinen mies? Mulla ainakin on ihana. Ei masennukseni ole hänen syynsä eikä hän liioin ole velvollinen ratkomaan perimäni ja lapsuuteni aiheuttamia ongelmia.
Ap, millainen mies/nainen on noin äärettömän typeriä kyselevällä ihmisellä?
Empaattinen ja elämässä rinnalla kulkeva, luotettava ystävä ja elämänkumppani. Voisiko olla?
Mies lainausmerkeissä kysymyksessä.
Tuskin viidennekselle naisista löytyy impotenttia kumppania.
Sitten aseksuaalit onhan niitä kai miehissäkin.
Ihan se sama rakas aviomies joka oli rinnalla jo ennen masennuslääkkeiden saamista ja on edelleen ne lopetettuani.
No mulla ainakin on aivan ihana mies, joka on tukenut mua alusta lähtien.
Ihan minkä tasoinen vaan. Mutta masennuslääkkeitä syövä mies on sinkku tai sitten hänellä on korkeintaan ö-luokan tyttöystävä
Vierailija kirjoitti:
Ihan se sama rakas aviomies joka oli rinnalla jo ennen masennuslääkkeiden saamista ja on edelleen ne lopetettuani.
Oliko seksi parempaa lääkkeissä vai selvinpäin?
Yhä. Alkoholisti, narkomaani, sekakäyttäjä. Tiedän koska itse olen ollut se neurolepteja syövä nainen. Ei kellekään muulle käy ihminen joka nukkuu kaikki päivät ja tuijottaa silmät sameana seinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko seksi parempaa lääkkeissä vai selvinpäin?
Sinun täytyy kokeilla, toivotaan kaikki, että saisit sen ensimmäisen kokemuksesi muuten, kuin nyrkkikyllikin kanssa.
Mammojen stereotypiat osa 345677899095.
Ehkä tyhmin kysymys, jonka olen täällä palstalla lukenut. Yllättyisit, ap, jos tietäisit, kuinka moni elämässään menestynyt, varakas ja hyvinvoiva ihminen syö mielialalääkkeitä. Masennus on sairaus siinä missä esim. korkea verenpaine: pysyy lääkkeillä tasapainossa eikä näy ulospäin.
Juanita pupusella oli joku turkkilainen pitsanpyörittäjä tatska jännä mies.
Ei ole väliä, onko nainen yli- tai alipainoinen, kunhan on tasapainoinen.
?