Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin/absurdein juoru, jota sinusta on levitetty?

Vierailija
02.05.2020 |

Siinäpä se. Kiinnostaa kuulla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösnoussut kirjoitti:

Olin kuulemma kuollut, kaveri tuli kertomaan minulle 😃

Uskoiko kaveri, kun kerroit huhujen kuolemastasi olevan vahvasti liioiteltuja vai väittikö valehtelijaksi?

Vierailija
22/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytän kuulemma veitsellä, terveisin mieleltään sairas exkämppäkaveri. Levitti muista kyllä paljon pahempiakin juoruja ja mustanmaalasi ihmisiä minkä kerkesi. En edes halua tietää, mitä kaikkea muuta on minusta keksinyt, tuo on ainoa mikä tuli vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä outoja juttuja minusta kerrotaan, koska olen jotenkin ulkopuolinen, enkä kuule niitä.

Vaimostani olen kuullut mitä ihmeellisimpiä tarinoita.

Hänelle sattui vuosia sitten onnettomuus ja juoruilijat väittivät sen johtuvan hänen sairastamastaan sairaudesta.

Vaimoni työskentelee pätkätöissä.

Jos joku tuttava näkee hänet jossain töissä, hän olettaa jostain syystä hänen olevan vakituisessa työssä.

Kohta vaimoni sai kuulla, että HÄN oli väittänyt saaneensa vakituisen työn....

Vierailija
24/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla nähty juhlimassa yöllä kaupungilla ja pissaamassa talon pihalla naisporukan kanssa.

Kun lähisukulainen oli vakavasti sairas ja jouduin välillä olemaan töistä pois, joku työkaveri sanoi tietävänsä, että kyseinen sukulaiseni voi ihan hyvin.

Vierailija
25/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan mielenkiintoista tietää mitä minusta on aikanaan juoruttu. Oli aika kun minulle tuntemattomat naureskelivat ja osoittelivat minua kaduilla. Joskus jopa tööttäsivät. Ulkoisesti olen täysin normaali.

En reagoinut niihin koskaan ja tänä päivänä minua katsotaan vain positiivisesti hymyillen.

Vierailija
26/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiyslomalla nähty juhlimassa yöllä kaupungilla ja pissaamassa talon pihalla naisporukan kanssa.

Kun lähisukulainen oli vakavasti sairas ja jouduin välillä olemaan töistä pois, joku työkaveri sanoi tietävänsä, että kyseinen sukulaiseni voi ihan hyvin.

Sitten kyllä selvisi, että minut oli sekoitettu yhteen toiseen, joka oli samassa työpaikassa ja joka oli kertonut lähisukulaisestaan.

Vierailija
27/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesboksi minua on luultu, mutta en pidä sitä mitenkään outona/absurdina.

Mutta kun muutin yksityisen omistamasta vuokra-asunnosta opiskelija-asuntoon, eräs toisella puolella Suomea asuva tuttavani on itteli minua uudesta omakotitalosta.

Toinen, omituinen/absurdi juoru on ollut se, että olisin puolisoni kotipaikkakunnalla kemian opettajana. En ole koulutukseltani opettaja, enkä ole opiskellut kemiaa sen vertaa, että voisin sitä opettaa. Lisäksi kyseiselle paikkakunnalle oli niin pitkä matka sen aikaiselta asuinpaikkakunnaltamme, etten todellakaan olisi lähtenyt sitä matkaa päivittäin kulkemaan. Lisäksi puolisoni oli juuri vaihtanut työpaikkaa ja muuttanut kotipaikkakunnaltaan sille paikkakunnalle, missä minä asuin työni vuoksi.

Vierailija
28/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen hämärä muistikuva, että yläasteella olisi ollut jotain juoruja, että olen saatananpalvoja. Ei käsittääkseni teinipopulaation keskuudessa (koska kai ne ikäiseni nyt tajusivat, etten paholaista palvonut), vaan jotkut aikuiset tätä olivat juorunneet. Tämä oli 90-luvun puolivälissä, varmasti moni tuota aikaa elänyt muistaa, miten saakelinpalvontahommat olivat tuolloin tapetilla. Olihan mulla mustat vaatteet ja semmoista, mutta hohhoijaa.

Vierailija
29/29 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja varmasti yks sun toinen on pitänyt mua lesbona, mutta en tiedä, onko siitä sitten juoruttu, ehkä. Muistan, kun opiskeluaikana yksi lehtorimme (itse homoseksuaali) kysyi multa ja ystävältäni, että olemmeko löytäneet toisemme opiskeluaikana vai aiemmin. En pidä lesboksi luulemista varsinaisena juoruiluna, enkä ole koskaan kokenut sitä myöskään loukkaavana. Tuo mainitsemani tilanne oli varmasti kysyjälle kiusallisempi, vaikka kyllä sanoin, etten todellakaan pahastu tuosta olettamuksesta tai edes ylläty siitä. Minua ja ystävääni luultiin tuolloin ja ehkä joskus vieläkin aivan säännöllisesti pariskunnaksi.

Terv. se saatananpalvoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi