Nainen: antaisitko miehen sheivata mirrisi? Mä sain sheivata.
Mun nainen antoi mun sheivata hänen karvoituksensa tyylikkääksi kolmion muotoon. Aluksi hän esteli, mutta totesin, että ei mitään pelkoa mun käsittelyssä, koska olen motorisesti erittäin kätevä käsistäni. Luottamus syntyi ja nainen seurasi tilannetta kun operaation hoidin mallikaasti. Onko täällä muita, jotka ovat tähän suostuneet?
Kommentit (18)
Sheivasin vaimoni mirrin tänään, mutta tunnelmaa heikensi se, että vaimoltani valui samalla ripulipaskaa reisiä pitkin.
Vahaan puolison tussun. Joskus jos on vahapannu tyhjä niin sokeroin. Sen sokerin voi tehdä itse.
Ainahan se johtaa panoon siinä samalla. : )......
Kyllä olen antanut karvat ajella mukisematta jos on halunnut, normaalisti hoidan sen itse.
Vaimon pimpinkarvojen ajelu on ihan kiva esileikki, olemme tehneet sen monesti.
"Kosmetologin" paras palkkio on saada tämän jälkeen vasta-ajeltua posliinipimppiä.
Noin kerran kuussa minun aloitteesta ajellaan pillu huolellisemmin. Vaimo kyllä itsekkin sheivaulee mutta jotenki ei viitsi klitan ympäriltä huolellisesti raakata. Luonnollisesti suuseksin kannalta tuo ois just se tärkein paikka. Eip siinä, ihan kivana esileikkinähän tuo menee.
Meillä menee niin, että en edes muista koska olisin itse viimeksi karvojani ajellut. Mies sen aina tekee ja mikäs siinä kun itselläni palaa aina hermo. Pitkäpiimäistä touhua :D
N25
Ajelin kun puoliso oli raskaana. Muulloin hän hoitaa ajelun itse. Minun ajamani oli lyhyempi ja huulet täysin karvattomat.
Juuri lauantaina sheivasin vaimon täysin posliiniksi ennen saunaa. Sunnuntaiaamuna piti vielä takuuseen hiukan viimeistellä lopputulos täydelliseksi. Sitten saikin nautiskella lopputuloksesta...
”Nainen: antaisitko miehen sheivata mirrisi? Mä sain sheivata.”
No, meillä on ollu jo pidemmän aikaa karvoista ongelmia. Milloin niitä löytyy soffalta, milloin lattiamatolla. No, päätettiin sit viimein nostaa se Mirri pöydälle ja suorastaan kynin sen ihan karvattomaksi. Nyt ei ole ollut enää Mirrin karvoja siellä täällä, suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee niin, että en edes muista koska olisin itse viimeksi karvojani ajellut. Mies sen aina tekee ja mikäs siinä kun itselläni palaa aina hermo. Pitkäpiimäistä touhua :D
N25
Meillä toimitaan samoin. Saunan yhteydessä nainen makaa penkillä ja minä höylään
7 vastausta ja kaikilla vaimo ja kaikki saivat ajaa ruusunsa murrin
niin ja se tärkein palkkiopano perään
Olen ollut naimisissa yli 10v. Ajellut tasaisesti aina sellaiseksi, kun olen tykännyt. Aiempien tyttöystävien ajelu onnistui myös.
Voisin antaa, se vois olla aika kiihottavaakin. Tosin sokeroin ettei varsinaisesti tarvetta ole mutta jos mies olisi asiasta innostunut niin miksi ei.
N.28
Kauheeta!
Eihän se miuku ny kaljuna ulkona tarkene!
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa, se vois olla aika kiihottavaakin. Tosin sokeroin ettei varsinaisesti tarvetta ole mutta jos mies olisi asiasta innostunut niin miksi ei.
N.28
Sokeroit itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.28Sokeroit itse?
Joo sokeroin itse.
N.28
Paristi olen vaimon mirrin ajellut...