Naisen orgasmi ja milloin?
Heippa! Olen 2 kymppinen jäpä ja mulla on ollut 3 suhdetta ja joissa jokaisessa säännöllistä seksiä. Yksikään näistä mun naisista ei oo saanut orkkua itse yhdynnässä pitkistä esileikeistä huolimatta. Daamit ovat olleet tosi märkiä ja kiihottuneita. Ovat kyllä lähes aina saaneet orkun omani jälkeen ja olen sen hoidellut antamalla suuseksiä tai käsin. Kysymys kuuluukin onko se teille naisille hirveä paikka jos ette saa orkkua yhdynnässä mutta miehen lauettua saatte jos mies ei käännä kylkeä omansa jälkeen. Mulla on ihan normikokoinen kalu, 17 cm ja sellanen HK:n sinisen paksuinen. Jaksan työnnellä jotain puolituntia ennen kuin laukean eli en kärsi ennenaikaisesta orkusta. Tuntuu vaan niin turhauttavalta kun kumppani ei saa itse yhdynnässä.
Kommentit (3)
M 20 vee kirjoitti:
Voisko alanuolta klikanneet jotenkin perustella alanuolet???
What do you want to do ?
New mailCopy
Setä NewMailCopylle pitäisi avata ihan oma palsta, jossa saisi keskustella rauhassa itsensä kanssa ilman että kukaan tulee tökkimään peukkuaan väärään suuntaan.
Olen 45 vuotias nainen enkä ole koskaan saanut orkkua yhdynnässä. Käsin miehen jälkeen kyllä! Joskus on vaan ihana antaa ja olla haluttu, sekin on jo jotain :) Aina ei oo tehnyt edes mieli kun olen antanut mutta tietty miehestä riippuen se on silti ihanaa tuottaa toiselle nautintoa. Kokemuksia jotain vähän yli toistasataa.
What do you want to do ?
New mailCopy