Miten elää kunnon vaimona kun on rakastunut toiseen
Sen ymmärrän ja osaan, että en petä enkä pidä yhteyttä. Mutta kuinka elää niin, että mies tuntee itsensä rakastetuksi meidän suhteessa? Miten pitää varansa kasvojen ilmeiden suhteen, että näyttää sopivan ilahtuneelta ja onnelliselta? Kuinka suudella ja harrastaa seksiä niin, että se tuntuu toisesta aidolta?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kiinnitä tuollaiseen huomiota. Ainut joka tuosta kärsii on sinä. Miehille riittää kun ylipäätään pysyt siinä.
Minun mieheni kiinnittää... Hän seuraa kasvojeni ilmeitä ja tulkitsee eleitä. Minun ei tarvitse kuin halata häntä silmät kiinni sen sijaan että katselisin häntä silmiin, niin hän ahdistuu.
Hän loukkaantuu jos en haltioidu hänen peniksestään, osoita onnellisuutta arjessa. Ilahtumisten puute on hänelle hylkäys ja merkki, että ajattelen ”sitä toista”. Jos olen vakava, hän ottaa sen vihan osoituksena ja epäystävällisyytenä, vetäytyen mököttämään.
En olisi halunnut kertoa ihastuksesta, mutta hän näki ilmeestäni ettei kaikki ole kuten ennen ja painosti kertomaan. Kun arvasi ääneen, näki ilmeestäni myöntämisen.
En haluaisi olla naimisissa miehen kanssa, joka ei rakasta minua. Minulla on ylpeyteni.
Ei miehet kiinnitä tuollaiseen huomiota. Ainut joka tuosta kärsii on sinä. Miehille riittää kun ylipäätään pysyt siinä.