Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä mustamaalattu?

Vierailija
02.05.2020 |

Tuttava, jota kovasti autoin lainaamalla rahaa yms. jäi aivan verekseltään kiinni valheista ja kusetuksesta. Laitoin häneen välit vain poikki ja ajattelin, että asia jää siihen. Hän ilmeisesti pelkäsi, että kerron ihmisille huijauksistaan, koska alkoi kummallisella tavalla mustamaalata minua. Kertoi, että olen juoppo ja minulla mielenterveysongelmia eikä puheitani kannata uskoa. Hän on hyvin miellyttävä ihmisten mielestä ja seurallista tyyppiä, joten häntä uskottiin heti. Sellaisetkin ihmiset, joille olen taatusti ollut rehellinen ja reilu, alkoivat uskoa, että olen aivan päästäni vialla. Nyt en pysty mitenkään korjaamaan vahinkoa, yhdelle koetin ja hän suuttui ja kertoi kyseisen ihmisen varoittaneen, että pyrin vahingoittamaan häntä valheillani.

Nyt olen aivan ihmeissäni siitä, miten asiat menivät. Tämä ihminen, josta kerron, on huijaillut koko elämänsä ja sitten kun maa alkaa polttaa jalkojen alla, vaihtaa vain paikkakuntaa ja alkaa alusta. Minuakin yritettiin varoittaa hänestä edellisten uhrien toimesta, mutta ajattelin, että kaikki ansaitsevat mahdollisuuden, enkä ala vieraiden ihmisten puheiden perusteella ketään tuomitsemaan.

Tunnen itseni tyhmäksi. Kun joku on niin rakastettava kuin tämä huijari, siinä on tavallinen introvertti aika heikoilla, kun vastapuoli puhuu kaikki pyörryksiin. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Kyseinen henkilö on siis mies ja meillä ei koskaan ole ollut mitään sutinaa, ihan harrastuspiireistä tuli tuttavaksi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaisten mustamaalaaminen on melko turhaa.

Vierailija
22/36 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu erityisesti kusettajat tekee tuota ettei sitä kohdetta enaa uskottaisi. Lainasin minäkin rahaa ja sama homma kun vaadin ne takaisin. Rosvo on aina se rosvo ja voi pilata maineesi hyvinkin. Se on luonteensa.

Juuri sana tilanne kuin sinullakaan ap:lla. Ystäväkseni luulemani ihminen lainasi ison summan rahaa. Ei ollut aikomustakaan maksaa takaisin selvästi. Ensimmäiseen puoleen vuoteen ei maksanut mitään. Olen vähän yli puolet saanut kerjätty takaisin. Valehtelee kaikenlaista ja antaa ymmärtää, että olen paha ihminen kun hänen vaikeassa tilanteessa pyydän rahaa takaisin. Varmasti myös mustamaalaa, varmaan myös narsistinen. Niillähän ei ole tapana maksaa takaisin. Tekee tätä varmasti muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, kaverini äiti levitteli kylillä juttua, että olin haukkunut heidän kotiaan köyhäksi. En todellakaan ollut, olin hyvä käytöksinen lapsi. Kotona sain kuulla kunniani asiasta jota en ollut tehnyt. Ei ole ikävä sitä kylää.

Vierailija
24/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mukava asua pienehköllä paikkakunnalla kun erehdyin kaverustumaan tällaisen ihmisen kanssa (tietämättä laatuaan). Siinä kohden kun hoksasin mitä tekee muille, oli jo myöhäistä. Voin vaan kuvitella mitä jauhaa nytkin menemään vaikka olen sulkenut tietokanavat hänelle päin aika tehokkaasti. 

Eipä sille mitään voi. Koitan vaan elää elämääni ja välttelen turhia kontakteja täkäläisiin. Sitten kun aika on kypsä, vaihdamme asuinpaikkaa.

Vierailija
25/36 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mustamaalattu, entinen kaverini kävi kirjoittamassa kommentin että asun miesten kodeissa kunnes minut heitetään aina ulos ja jotkut vielä uskovat hänen juttujaan. Oikeasti en ole asunut kenenkään miehen kanssa, mutta hän on ja hänet heitettiin ilmeisesti ulos kun huijasi kelaa ja hänen poikaystävälleen selvisi pettäminen niin mies otti toisen ja vaihtoi paikkakuntaa, ei ihme. Sukulaiseni myös mustamaalaa minua usein, mm. niin että hän kehuu olemattomilla yliopistotutkinnoillaan vaikka hän on käynyt vain mukautetun peruskoulun joten kuten, hän huijaa ihmisiä etten minä ole käynyt mitään kouluja. 

Vierailija
26/36 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö mustamaalasi minua ja sitten vielä kehtasi kaiken lisäksi valehdella muille, että olen haukkunut heitä. Sai sillä tavalla kaikki kimppuuni haukkumaan minua. Inhoan tätä ihmistä vieläkin. Lähes tuhosi elämäni. Menetin työpaikkani hänen takiaan ja vaihdoin myös paikkakuntaa. 

Vierailija
27/36 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kokenut vastaavanlaista törkeää käytöstä jo hyvin pitkään, jossa jotkut ventovieraat ihmiset jauhavat minusta valheita ja levittelevät valheita ympäri kyliä ja harrastavat törkeää vainoa, seurailevat, tarkkailevat, sanallisesti häiritsevät ja ahdistelevat, uhkailevat. Pidän vainon harjoittajia luonnevikaisina/mieleltään sairaana. Kukaan tervejärkinen tai tasapainoinen ei harrasta vainoamista.

Vierailija
28/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mut on mustamaalattu täällä kaupungissa. Entiset "kaverit" eivät pidä yhteyttä muhun vaikka oon koettanut olla se aktiivinen osapuoli. 

Vierailija
29/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka kuinka paljon! Eikä näistä pääse koskaan eroon, juorut ja valheet leviää kuin kulovalkea ja saavat aivan käsittämättömiä juonenkäänteitä. 

Vierailija
30/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vaikka kuinka paljon! Eikä näistä pääse koskaan eroon, juorut ja valheet leviää kuin kulovalkea ja saavat aivan käsittämättömiä juonenkäänteitä. 

Nauran räkäisesti näille juoruille ja niin kaveritkin. Koko kaupunki tietää että kyseessä on dementikko joka haukkuu aina ties ketä ja huvittaa millaisen tarinan jokainen saa. Huvinsa kullakin.

Vierailija
31/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta viherpesty on!

Vierailija
32/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin tuntemattomat ihmiset näyttävät keskisormea ja tekevät muutakin ilveilyä. Olen järkeillyt, että ovat kateellisia menestyksestäni ja ihanasta aviopuolisostani.

No nyt. . ., jos kerran tuntemattomia. 

Vierailija
33/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran räkäisesti näille juoruille ja niin kaveritkin. Koko kaupunki tietää että kyseessä on dementikko joka haukkuu aina ties ketä ja huvittaa millaisen tarinan jokainen saa. Huvinsa kullakin.

Kyllä minä vaan päivittelisin sitä sanan saattajaa. Räkäiset naurut kertoo epäasiallisesta käytöksestä ja aina pieni siemen itää.

Vierailija
34/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Hoitoa tarvitsisi. Joku tekee vielä ilmoituksen jos väärää alkaa haukkumaan

Vierailija
35/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vaan päivittelisin sitä sanan saattajaa. Räkäiset naurut kertoo epäasiallisesta käytöksestä ja aina pieni siemen itää.

Niin jos kyse oikeasti dementikosta eli sairaasta ihmisestä. Ei näille pidä nauraa vaan ymmärtää kun eivät tiedä omaa tilaansa.

Vierailija
36/36 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. luokalla oli eräs henkilö, joka alkoi manipuloimaan erästä henkilöä minua vastaan oikein urakalla. Tämä manipuloitu totteli oikein uskovaisesti manipuloiaansa. 9. luokalla katkaisi välit, koska manipuloija ei kutsunut bileisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi