Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni söi 9 munkkia ja mieheni 11!! ! Montako teidän lapset ja miehet?

Vierailija
01.05.2020 |

Meidän perhe rakastaa munkkeja. Annatteko lapsen syödä niin paljon kuin jaksaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Lapset toivoivat viinirypäleitä ja melonia. Kotitalousläksynä olisi mukkeja, mutta jotain pitäisi keksiä tilalle, kun kukaan ei niitä halua.

Vierailija
2/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syödä niin paljon kuin jaksaa. Söi yhden. Mies söi kaksi. Kaupasta ostettuja, ei siis kannata sanoa, että et vain osaa tehdä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Lapset toivoivat viinirypäleitä ja melonia. Kotitalousläksynä olisi mukkeja, mutta jotain pitäisi keksiä tilalle, kun kukaan ei niitä halua.

Oletko varma ettei lapsesi t y kkäää munkeista

Vierailija
4/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nuoli munkit

Vierailija
5/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies söi lapset. Ja sitten vanukkaat.

Vierailija
6/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin 5 munkkia, mieheni vain 4 nunnaa. Pidetään yllä tasapuolista kannibaalikulttuuria. 

Vierailija
7/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei syönyt yhtäkään koska on ikuisella dieetillään. Isompi lapsi taisi syödä 3 ja pienempi 2. Itse söin poikkeuksellisesti yhden munkin, vaikka en yleensä välitä makeasta.

Vierailija
8/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnytte varmaan sitten Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmassa. Yksi isohko munkki sisältää 400 - 500 kcal, joten kymmenessä on jo 5000 kcal ja muut ruoat päälle. Rasvaa ja hiilihydraatteja. Voi vatsa parkaa!

Vierailija
9/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki söivät yhden. Vuoden päästä sitten taas.

Vierailija
10/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun peppureikäni söi ainakin 1 500 metriä mustan miehen munaa neliobisen Bemarini takapenkillä.

T: Niko Petteri

Vierailija
11/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, ilmankos yli 50% suomalaisista ylipainoisia.

Vierailija
12/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hitto yhtään kun eräät näköjään hamstranneet kaupasta ne kaikki. Piti tyytyä tippaleipään.

M33

Vierailija
13/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin varmaan kahdeksan :D Tein itse pyöreitä pikkumunkkeja. Että oli hyvää.

Vierailija
14/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Emme viettäneet vappua. Toivottovasti perheissänne ei ole ylipainoa, se on vastuutonta vanhemmilta. Muutoin ei haittaa yhden päivän mässäily.

Vierailija
15/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en hitto yhtään kun eräät näköjään hamstranneet kaupasta ne kaikki. Piti tyytyä tippaleipään.

M33

Etkö osaa leipoa itse? Me leivoimme itse ja tuli parempia kuin kaupan. Ja näitä riittää!!! Nammmmm ei olla uusavuttomia

Vierailija
16/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiinnytte varmaan sitten Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmassa. Yksi isohko munkki sisältää 400 - 500 kcal, joten kymmenessä on jo 5000 kcal ja muut ruoat päälle. Rasvaa ja hiilihydraatteja. Voi vatsa parkaa!

Ymmärrän kalorien laskemisen, mutta rajansa kaikella. Tällainen asenne pilaa kaikki juhlaruokailut. Mitä jos vaan söis sellasia ruokia sen verran kun haluaa ja nauttii juhlapäivinä. Voi jättää arkeen sit sen ikuisen nipotuksen ravintoaineista ja kaloreista.

Vierailija
17/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei lapsesi t y kkäää munkeista

Oliko tämä ketju joku vitsi... olen näköjään sitten tyhmä. Mutta mitä tulee niihin rasvassa paistettuihin munkkeihin, niin lapset eivät tykkää mistään rasvaisesta, eivät siis halua munkkejakaan, eikä nunnia (donitseja) varsinkaan.

Vierailija
18/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syöty munkkeja, eikä simaa. Vappuaattona tarjosin täytettyjä ohukaisia.

Vappulounaalla tarjosin sillejä, savu- ja graavilohta keittetyjen perunoiden kanssa. Jälkiruokana itse poimittuja lakkoja.

Ei nakkeja perunasalaattia.

Vierailija
19/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sossu soittaa aamulla ovikelloa. Vie teidän lihavat lapset parempaan kotiin.

Vierailija
20/22 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ne 5, jotka Lidlistä ostin. Se Lidlin leipäpussi ei kyllä säilytä leivonnaisia hyvänä kuin vuorokauden jos sitäkään. Tänään oli selvästi kuivunut se viimeinen, toissa päivänä ostin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi