Monta rannekelloa omistatte?
itselläni on neljä. Ne on hankittu pitkän ajan kuluessa, mutta aion hankkia lisää pikku hiljaa. Järjellä hommaa ei voi perustella. Vaikuttaa siltä että hommasta on kehkeytymässä hiljalleen harrastus.
Kommentit (17)
En muista. Muutamia. En käytä ikinä, tai korkeintaan isossa juhlassa.
Varmaan 10-15 kpl. Löytyy joka lähtöön kello. Arvokkaisiin juhliin ei laiteta kelloa.
Itse en tykkää käyttää koruja, mutta kelloja rakastan.
Olen perinyt kaksi. Molemmat neuvostovalmisteisia ja mekaanisella koneistolla olevia korukelloja, joita käytän juhlissa.
Arjessa aktiiviranneke.
En yhtään. Yhden älyrannekkeen, mutta en pysty sitäkään käyttämään, kun ilmeisesti nupeissa on sittenkin nikkeliä
kaksi, kumpaakaan en ole vuosiin käyttänyt. Toinen saatu firmalta ja toisen olen ostanut joskus 20 vuotta sitten.
1 itsellä käytössä oleva ja 1 rikki mennyt. Lisäksi juridisesti omistan lasten kellot, 3 kpl. Yhteensä 5 kpl siis.
Töihin ja vapaa-ajalle omansa. En tykkää olla metsästämässä seinäkelloja tai kaivelemassa luuria jostain syvältä aina kun pitäisi aika tietää.
3, kaksi perinteistä ja yksi urheilukello.
En yhtään. Minulla oli viimeksi rannekello vuonna 1985. Osasin jo silloin arvioida ajan ilman kelloa niin luovuin kellosta. Myöhemmin kelloja tuli yleisille paikoille enemmän ja sitten puhelimiin. Tarvittaessa tarkan ajan näkee niistä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Minulla oli viimeksi rannekello vuonna 1985. Osasin jo silloin arvioida ajan ilman kelloa niin luovuin kellosta. Myöhemmin kelloja tuli yleisille paikoille enemmän ja sitten puhelimiin. Tarvittaessa tarkan ajan näkee niistä.
Aika hyvin kyllä, jos osaa ajan arvioida ilman kelloa. Harva siihen pystyy.
Ilman rannekelloa pitää sitten olla puhelin käden ulottuvilla. Ja kun puhelin kerran on käden ulottuvilla, niin sitten tietysti myös tarkistetaan siitä kellonajan ohella some ym. Vähän väliä siitä puhelimesta on myös akku loppu, ja sitten ollaan aivan avuttomia.
Kaksi. Oikeassa ja vasemmassa ranteessa.
0