Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ketjussa ei kukaan ajattele isabellan parasta. Kyllä tytölle on parasta, että äiti ja isä kykenee olemaan edes jotenkin väleissä. Vaikka se sitten vaatisi yhteisiä hetkiä Hangossa. Toivottavasti Isabellan ei tarvii koskaan olla tekemisissä vosu Sofian kanssa.
Sofian ja Stefun onnellinen suhde voi olla Isabellalekin suuri onni. Kuka lapsi haluaa elää jatkuvien erojen, riitelyn (ja ehkä lievän parisuhdeväkivallan - tästähän ei tiedetä) keskellä.
Kyllä lapselle paras vanhempi on onnellinen vanhempi!
Sofia voi olla vaikka kuinka lapsirakas. Ei Martinalla ole oikeutta exänä päättää Eskon tai Stefun tulevaa kumppania!!!
En välttämättä antais lastani henkilölle jolla on ongelmia päihteiden kanssa. Kyllä se Sofiankin mukamas "flunssa" tiedetään, mistä se johtui.
Aika kostealta ja päihteiseltä on näiden yhdessäolo tähän mennessä vaikuttanut, vaikka Tauski vakuutti että oltiin vappuna selvinpäin.
Veikkaan että Martina saa tytön täyden huoltajuuden. Sen verran hakoteillä on lapsen iskä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefu, oot romantikko!
Kun se Oikea nainen osuu kohdalle, jokainen mies on. Ei saanut Martina serenadeja, ei Tauskia, ei limusiiniajeluja. Mahtaa kiukuttaa.
Eikä häitä!
Sormuksen sai, mutta someen laitetussa kihlajaiskuvassa oli Martina yksin. Jo se kertoo aika paljon.
Olisiko koko uusi kihlaus sitä valhetta, missä elämisestä Martina itsekin puhui...
Kyllä. Martinan kanssa kaikki valhetta.
Miksi pitäisi elää rakkaudettomassa parisuhteessa?
Mielestäni Stefan ja Sofia sopivat toisilleen. Ihmeen kauan Stefu jaksoi katsella Maraa ja sen järkyttäviä tatuointeja.
Ai saakeli, johan on olleet pirskeet kun ihan Taukkikin ollut laulaa luikauttelemassa rakkausballadeja! 😂 Jos mun mies ikinä tilais valtakunnan tunnetuimman naistenhakkaajan esiintymään mulle, niin tulis kyllä ero.
No johan mammat käänsi kelkkansa että Sofia onkin se best ja Martinalle kaikki ihan oikein. Vielä eilen oli ihan toinen ääni kellossa.
Molemmat eukot on niin inhokkeja että kumpikaan ei ansaitsisi yhtään mitään😠
Vierailija kirjoitti:
No johan mammat käänsi kelkkansa että Sofia onkin se best ja Martinalle kaikki ihan oikein. Vielä eilen oli ihan toinen ääni kellossa.
Ihmisten aitous viehättää. Ja huumorintaju.
Martina tuntuu tässä kohtaa jotenkin tunkkaiselta teeskentelijältä.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli, johan on olleet pirskeet kun ihan Taukkikin ollut laulaa luikauttelemassa rakkausballadeja! 😂 Jos mun mies ikinä tilais valtakunnan tunnetuimman naistenhakkaajan esiintymään mulle, niin tulis kyllä ero.
No, onhan Stefun eksäkin kunnostautunut tässä lajissa (naisten hakkaus).
Onko se Sofia se tyrkky, joka yrittää olla hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Onko se Sofia se tyrkky, joka yrittää olla hyvännäköinen?
Ei ootarvinnut Stefulletyrkyttää! Mies on ollut rakastunut Sofiaan vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
" Tunnelma oli rauhallinen ja tyylikäs." :D
Naapureilta on tihkunut vähän toisenlaista tietoa.
Mun on jotenkin NIIN vaikea uskoa, että mikään sellainen tilaisuus, jossa Tauski on paikalla olisi rauhallinen. Tyylikäs nyt on ilmiselvä vitsi, se lienee selvää kaikille muille paitsi Tauskille itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja juntti juoppo. Täysin tyylitöntä w t-touhua 🤦♀️
Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
Kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.
Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
Silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain.
Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain
Stefan on ihan tavallinen suomalainen mies. Ihanan romanttinen yllätys!
ThrEnf kirjoitti:
Stefu on täysin Sofian lumoissa. On ajan kysymys, milloin asuvat kokonaan yhdessä ja Sofia raskaana. Ja Martina saa kohta lopullisen potkun persauksiinsa Stefun landepaikasta. Se on oikein, se on Isabellan paikka, ei exän eli Martinan! Stefan ottaa joka toinen vko Isabellan ja silloin voi tyttö olla myös landella. Miten Martina kertakaikkiaan kehtaa vielä tällä hetkellä olla eksän tiluksilla!!!!! Suuri häpeä!! Nouse jo omille jaloillesi äläkä tee itseäsi enempää epätoivoiseksi naiseksi!!!!
Jalkovälin lumoissa se Stepu on. Mä en usko tohon.suhteeseen. Loppuu ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan. Mielestäni äärettömän outoa Stepulta, että pokasi ystävänsä naisen. Meillä päin ei kuormasta syödä, vaikka olisi mikä. Uusi rouva Stepu on heti valmis kuka vaan kustantaa persaukisen elämä . Ex rva Stepu pärjää kyllä omillaan, joskin joutunee hieman tinkimään elintasostaan. Ehkä ei ihan hiemankaan, mutta pärjää kyllä. Tämä uusi rouva ei ole koskaan pärjännyt eikä pärjää nytkään, jos ei ole lypsettävää. Se onnistuu vielä silmiä pyörittelemällä, mut 10 v päästä ei ehkä onnistu enää.
Aloituksella on YKSI alapeukku.
Martina...?
Vierailija kirjoitti:
ThrEnf kirjoitti:
Stefu on täysin Sofian lumoissa. On ajan kysymys, milloin asuvat kokonaan yhdessä ja Sofia raskaana. Ja Martina saa kohta lopullisen potkun persauksiinsa Stefun landepaikasta. Se on oikein, se on Isabellan paikka, ei exän eli Martinan! Stefan ottaa joka toinen vko Isabellan ja silloin voi tyttö olla myös landella. Miten Martina kertakaikkiaan kehtaa vielä tällä hetkellä olla eksän tiluksilla!!!!! Suuri häpeä!! Nouse jo omille jaloillesi äläkä tee itseäsi enempää epätoivoiseksi naiseksi!!!!
Jalkovälin lumoissa se Stepu on. Mä en usko tohon.suhteeseen. Loppuu ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan. Mielestäni äärettömän outoa Stepulta, että pokasi ystävänsä naisen. Meillä päin ei kuormasta syödä, vaikka olisi mikä. Uusi rouva Stepu on heti valmis kuka vaan kustantaa persaukisen elämä . Ex rva Stepu pärjää kyllä omillaan, joskin joutunee hieman tinkimään elintasostaan. Ehkä ei ihan hiemankaan, mutta pärjää kyllä. Tämä uusi rouva ei ole koskaan pärjännyt eikä pärjää nytkään, jos ei ole lypsettävää. Se onnistuu vielä silmiä pyörittelemällä, mut 10 v päästä ei ehkä onnistu enää.
Kyllä se jalkovälikin on aika tärkeä osa toimivaa parisuhdetta!!! En usko, että tässä on seksistä kyse. Pari on ollut hyviä ystäviä jo vuosia ja tukeneet toisiaan vaikeissa elämänvaiheissa. Upeaa, jos ystävään rakastuu ja seksikin on kivaa!
En välttämättä antais lastani henkilölle jolla on ongelmia päihteiden kanssa. Kyllä se Sofiankin mukamas "flunssa" tiedetään, mistä se johtui.