Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Noissa bileissähän oli selkeästi yli 10 osallistujaa.
Menkää katsomaan ton viulistin insta, näkyy ehkä vielä tunnin ja sit Sofian kaverin ( Isabella sevelius) mm niin niistä näkyy hyvin Kuinka monta ihmistä paikalla oli.
Millä Sofia elää? Mitkä on tulot? Käykö töissä? Saako työttömyyskorvausta, asumistukea toimeentulotukea? Vai millä elää???
Siis mistä tulee rahat: ruoka, asuminen, vuokra/lainanlyhennykset/yhtiövastike, vesi, sähköt, puhelinliittymä, vakuutukset... se on pitkä penni joka tarvitaan joka kuukausi, että saa syödäkseen ja on katto pään päällä. Ja nää kulut on meillä kaikille ihan joka päivä koko eliniän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Millä Sofia elää? Mitkä on tulot? Käykö töissä? Saako työttömyyskorvausta, asumistukea toimeentulotukea? Vai millä elää???
Siis mistä tulee rahat: ruoka, asuminen, vuokra/lainanlyhennykset/yhtiövastike, vesi, sähköt, puhelinliittymä, vakuutukset... se on pitkä penni joka tarvitaan joka kuukausi, että saa syödäkseen ja on katto pään päällä. Ja nää kulut on meillä kaikille ihan joka päivä koko eliniän ajan.
Aina elänyt muiden piikkiin ei ole mitää koulutusta..Onneton koko ihminen!
SuloVilen kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään miehen ulkonäöllä ei ole väliä kun massia riittää...joillekin naisille.
No on tää paremman näköinen kun mun kumppani😉
Onko toi Didemin poika?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Soffe jo paksuna
Se vois auttaa myös oikeudessa. Kodin hengetär ja äiti-ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Arvokas ja kaunis rakkaustilaisuus. Kutsuttuna artistina Tauski. Kas kun ei Frederik- no ehkä Reetu saadaan sinne sitten ensi kerralla.
Haloo! Bilebändin ei kuulukaan olla siisti ja tyylikäs. Sinfoniakonsertit on erikseen.
SuloVilen kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään miehen ulkonäöllä ei ole väliä kun massia riittää...joillekin naisille.
No on tää paremman näköinen kun mun kumppani😉
Ihan liian nätti poika Martille. Martille sopis joku mopopoika, joku Veeti Kallion näköinen linnakundi.
Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
Kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.
Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
Silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain.
Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Olet aina ainoain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvokas ja kaunis rakkaustilaisuus. Kutsuttuna artistina Tauski. Kas kun ei Frederik- no ehkä Reetu saadaan sinne sitten ensi kerralla.
Haloo! Bilebändin ei kuulukaan olla siisti ja tyylikäs. Sinfoniakonsertit on erikseen.
Karaokeissakin varmaan suosituimmat Irwin, Tauski ja Reetu. Tässähän oli ideana, että Tapsa laulaa Tauskin mukana Sohville Tauskin tunnetuimman biisin sanoilla "Sinä vain". Ei oo ainakaan liian vaikea biisi.
kumpikin porannut: sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä tilus-tyyppi. Tilukset, tilukset, uusi sana tässä jupakassa. Suvun tilukset, Stefun tilukset, Hangon tilukset. Koeta nyt rauhoittua! Martina on siellä tyttärensä takia. Jos hän olisi yksin, se olisikin kerrassaan outoa, mutta tytterellä on siellä oma heppa, joten miksi olla Helsingin keskustassa kyyhöttämässä, kun tyttö voi olla isänsä TILUKSILLA ratsastamassa?
Hyvä huomio 😁
Tilukset ja RAHAT! Suvun perintö ja kunnia. Blaa blaa...
Tauski on suomalaisen miehen syvien tunteiden tulkki!
Peukut. Tää vappuylläri sai mut tykkäämään Stefusta ja Sofiasta!
Ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
Kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.
Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
Silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Olet aina ainoain.
Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Olet aina ainoain
Siinä on vähän kuittausta Maralle sen mietelauseista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilebändi? Joo, vuosimallia 1990
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski itse korosti miten oli kyse tyylikkäästä ja kauniista tilaisuudesta, jossa Sofia ja Stefan olivat selvinpäin. Tauskikin sanoi lähteneensä kotiin jo yhdeltätoista. :D
Vierailija kirjoitti:
Tauski on suomalaisen miehen syvien tunteiden tulkki!
Peukut. Tää vappuylläri sai mut tykkäämään Stefusta ja Sofiasta!
Ihanat.
On kyllä suomenruotsalaiseksi harvinaisen juntti suomimies. Siitäkin peukut.
Käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti...
Ei Lörffi ole fiksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ai, harmi kun baarit on kiinni - Martina on viihteellä ja miettikää kun se törmäisi Sofiaan ja Stefuun.
Eiköhän se lie ihan tarkoituskin.. Sitten ihan vaan sattumalta osutaan samaan aikaan samaan paikkaan, totta kai.
Ja sitten vaan sattumalta osutaan...
Bambi turvaan ja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilebändi? Joo, vuosimallia 1990
Bilebändin kuuluu olla huono. Joku cover-bändi on ihan paras.
Oliskohan Niko manselaisena pyytänyt Popedan laulamaan serenadin?
Ja vielä uudella tuksulla höystettynä.