Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
Faktaa on että gattiouberger ei milloinkaan saa Stefania sänkyynsä rehevien reisiensä väliin
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ai, harmi kun baarit on kiinni - Martina on viihteellä ja miettikää kun se törmäisi Sofiaan ja Stefuun.
Eiköhän se lie ihan tarkoituskin.. Sitten ihan vaan sattumalta osutaan samaan aikaan samaan paikkaan, totta kai.
Ja sitten vaan sattumalta osutaan...
Bambi turvaan ja äkkiä!
Onkohan bilekoira Bambi ollut taas ihan pökerryksissä.
Bambi oo kyl mikään Bile-Bambi.
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaalle leidille tasokas esiintyjä :D
pitäähä sitä joissain asioissa säästää. taisi tauski joutua maksamaan kympin pari että pääsi otsikoihin näiden neropattien rinnalle. miten käy kun staffen papasta aika jättää niin meneekö vuosi kun staffen rahat. tai oikeastaan isin rahat on jaettu taivaan tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Noissa bileissähän oli selkeästi yli 10 osallistujaa.
Menkää katsomaan ton viulistin insta, näkyy ehkä vielä tunnin ja sit Sofian kaverin ( Isabella sevelius) mm niin niistä näkyy hyvin Kuinka monta ihmistä paikalla oli.
En tajuu mistä kohtaa sielt viulustin instasta toi näkyy? t. Instan tumpelökäyttäjä selaamassa E.J:n sivua
Herään kanssas aamuun valkeaan
öinen usva peittää vielä maan
sadepisarat jää
vain hetkeksi levähtämään
ruohikolle kunnes häviää
Juostaan vastaan päivää nousevaa
ja rakastutaan aina uudestaan
täysillä niin eletään
rakkaustarina tää
joka meidät tänään yhdistää
Rakastan sua, rakastan sua
maailma meidät yhteen saa
rakastan sua, rakastan sua
taivas ei tahdo erottaa
oikeat tunteet kuole ei
huominen vaikka toisen veis
toinen jää etsii häntä aina uudelleen
Viereltäsi koskaan lähtis en
tänään viimein vannoa saan sen
sinut jos kadotan
niin unista löytää saan
ja päiviin seuraaviin jään kaipaamaan
Rakastan sua, rakastan sua
maailma meidät yhteen saa
rakastan sua, rakastan sua
taivas ei tahdo erottaa
oikeat tunteet kuole ei
huominen vaikka toisen veis
toinen jää etsii häntä aina uudelleen.
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin meri ja tuuli
Jotka toisilleen luotuja on
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin kyynel ja nauru
Joita elämä tulvillaan on
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin vuoret ja niityt
Jotka maisemaan maalattu on
Ja minä sinulle kuulun
Läpi tulen ja jään
Minä tulen ja luoksesi jään
Ilman sua
Ois yöni ikuinen
Saapuis kylmyys
Seiniin huoneiden
Ja ilman sua
Jäis kipu kiivas
Suru hiljainen
Vain ikävän toisi
Huomispäivä muistot eilisen
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin meri ja tuuli
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin kyynel ja nauru
Niin minä sinulle kuulun
Ja minä sinulle kuulun
Läpi tulen ja jään
Pois jos lähdet
Tänne jäisi en
Muuttaisin kauas
Luokse unohdettujen
Ei tarinamme huuhtoutuisi
Mielestäni pois
Kuin kirjoitettu ainiaaksi
Kirjoihin se ois
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin meri ja tuuli
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin kyynel ja nauru
Niin minä sinulle kuulun
Ja minä sinulle kuulun
Läpi tulen ja jään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaalle leidille tasokas esiintyjä :D
pitäähä sitä joissain asioissa säästää. taisi tauski joutua maksamaan kympin pari että pääsi otsikoihin näiden neropattien rinnalle. miten käy kun staffen papasta aika jättää niin meneekö vuosi kun staffen rahat. tai oikeastaan isin rahat on jaettu taivaan tuuliin.
Jos staffella tarkotat Stefua niin hänen isänsä kuoli vuosia sitten.
ThrEnf kirjoitti:
Stefu on täysin Sofian lumoissa. On ajan kysymys, milloin asuvat kokonaan yhdessä ja Sofia raskaana. Ja Martina saa kohta lopullisen potkun persauksiinsa Stefun landepaikasta. Se on oikein, se on Isabellan paikka, ei exän eli Martinan! Stefan ottaa joka toinen vko Isabellan ja silloin voi tyttö olla myös landella. Miten Martina kertakaikkiaan kehtaa vielä tällä hetkellä olla eksän tiluksilla!!!!! Suuri häpeä!! Nouse jo omille jaloillesi äläkä tee itseäsi enempää epätoivoiseksi naiseksi!!!!
Juu ja Esko on hoitanut molempia lapsia, että kai ne voi sopia lastenhoidot miten niille sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää katsomaan ton viulistin insta, näkyy ehkä vielä tunnin ja sit Sofian kaverin ( Isabella sevelius) mm niin niistä näkyy hyvin Kuinka monta ihmistä paikalla oli.En tajuu mistä kohtaa sielt viulustin instasta toi näkyy? t. Instan tumpelökäyttäjä selaamassa E.J:n sivua
No siinä kasvojen kohdalla vasemmassa yläkulmassa on ympyrä, ja jos siinä on ympärillä punaista, tällä henkilöllä on story nähtävissä.
Mutta se on jo saattanut poistua sillä kuten laitoin oli enää vajaa tunnin nähtävissä kun itse sen näin: eli siinä lukee myös aika esim 23h eli milloin se on kuvattu ja pysyy näkyvänä 24 h ellei henkilö itse lisää sen uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Millä Sofia elää? Mitkä on tulot? Käykö töissä? Saako työttömyyskorvausta, asumistukea toimeentulotukea? Vai millä elää???
Siis mistä tulee rahat: ruoka, asuminen, vuokra/lainanlyhennykset/yhtiövastike, vesi, sähköt, puhelinliittymä, vakuutukset... se on pitkä penni joka tarvitaan joka kuukausi, että saa syödäkseen ja on katto pään päällä. Ja nää kulut on meillä kaikille ihan joka päivä koko eliniän ajan.
Nahkalompsalla tuo kustannetaan. Mitäköhän sitten käy kun tulee ikää lisää.. Millä sitten eletään?
Vierailija kirjoitti:
Stefu, oot romantikko!
Kun se Oikea nainen osuu kohdalle, jokainen mies on. Ei saanut Martina serenadeja, ei Tauskia, ei limusiiniajeluja. Mahtaa kiukuttaa.
Täällä ketjussa ei kukaan ajattele isabellan parasta. Kyllä tytölle on parasta, että äiti ja isä kykenee olemaan edes jotenkin väleissä. Vaikka se sitten vaatisi yhteisiä hetkiä Hangossa. Toivottavasti Isabellan ei tarvii koskaan olla tekemisissä vosu Sofian kanssa.
Stefu on nolo. Varatun perheellisen naisen pokaaja, on-offeilija ja salarakkaan nappaaja kun uusioperhearki ei miellytä. Ja kaikki ne päihdesekoilut somekirjoituksineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefu, oot romantikko!
Kun se Oikea nainen osuu kohdalle, jokainen mies on. Ei saanut Martina serenadeja, ei Tauskia, ei limusiiniajeluja. Mahtaa kiukuttaa.
Eikä häitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää katsomaan ton viulistin insta, näkyy ehkä vielä tunnin ja sit Sofian kaverin ( Isabella sevelius) mm niin niistä näkyy hyvin Kuinka monta ihmistä paikalla oli.En tajuu mistä kohtaa sielt viulustin instasta toi näkyy? t. Instan tumpelökäyttäjä selaamassa E.J:n sivua
No siinä kasvojen kohdalla vasemmassa yläkulmassa on ympyrä, ja jos siinä on ympärillä punaista, tällä henkilöllä on story nähtävissä.
Mutta se on jo saattanut poistua sillä kuten laitoin oli enää vajaa tunnin nähtävissä kun itse sen näin: eli siinä lukee myös aika esim 23h eli milloin se on kuvattu ja pysyy näkyvänä 24 h ellei henkilö itse lisää sen uudelleen.
Kiitti! Jatkossa osaan nyt etsiä näitä oikeista paikoista. t. se tumpelo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefu, oot romantikko!
Eikä häitä!
Sormuksen sai, mutta someen laitetussa kihlajaiskuvassa oli Martina yksin. Jo se kertoo aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ketjussa ei kukaan ajattele isabellan parasta. Kyllä tytölle on parasta, että äiti ja isä kykenee olemaan edes jotenkin väleissä. Vaikka se sitten vaatisi yhteisiä hetkiä Hangossa. Toivottavasti Isabellan ei tarvii koskaan olla tekemisissä vosu Sofian kanssa.
Sofian ja Stefun onnellinen suhde voi olla Isabellalekin suuri onni. Kuka lapsi haluaa elää jatkuvien erojen, riitelyn (ja ehkä lievän parisuhdeväkivallan - tästähän ei tiedetä) keskellä.
Kyllä lapselle paras vanhempi on onnellinen vanhempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian ja Stefun onnellinen suhde voi olla Isabellalekin suuri onni. Kuka lapsi haluaa elää jatkuvien erojen, riitelyn (ja ehkä lievän parisuhdeväkivallan - tästähän ei tiedetä) keskellä.
Kyllä lapselle paras vanhempi on onnellinen vanhempi!
Sofia voi olla vaikka kuinka lapsirakas. Ei Martinalla ole oikeutta exänä päättää Eskon tai Stefun tulevaa kumppania!!!
Onkohan bilekoira Bambi ollut taas ihan pökerryksissä.