Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Tauski laulamassa ”Sinä vain” ON rakkautta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko koko juttu pelkkä vitsi? Martina keksinyt päässään ensinnäkin tämän suhteen ja mennyt lehdistölle jauhamaan kostopäissään Stefanille. Nyt sitten Stefan pistää takaisin. Hei oikeasti Tauski laulamassa serenadia ja vielä korostamassa että on ollut laulamassa Stefanin naisystävälle Sofialle?
Toivottavasti ei ole! Tähän kevääseen tarvitaan romanttisia rakkausjuoruja.
Tämä. Rakkautta ei ole tässä maailmassa koskaan liikaa. Ja onhan tässä jo tovin kaivattu uutta kohu-paria.
Hyvää yötä kaikki kyyhkyläiset ❤️
”Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
Kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.
Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
Silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain.
Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Olet aina ainoain”
Rakkautta ❤️
Välillä jos on liikaa rahaa, niin saattaa elää elämänsä niin että ei kasva ihmisenä. Kun ei tarvi, aina pyörii ympärillä palvovia ja hännystelijöitä. Stefankin käyttäytyy kuin pahin mahdollinen mies l a p s i.
Vierailija kirjoitti:
Millä Sofia elää? Mitkä on tulot? Käykö töissä? Saako työttömyyskorvausta, asumistukea toimeentulotukea? Vai millä elää???
Siis mistä tulee rahat: ruoka, asuminen, vuokra/lainanlyhennykset/yhtiövastike, vesi, sähköt, puhelinliittymä, vakuutukset... se on pitkä penni joka tarvitaan joka kuukausi, että saa syödäkseen ja on katto pään päällä. Ja nää kulut on meillä kaikille ihan joka päivä koko eliniän ajan.
Millä ajalla luulet, että pystyisi tekemään töitä, siis sellaisia tavallisia töitä. Kroppa on sen business + ulkonäön fiksaaminen joka päivä edustuskuntoon. tossa kunnossa pysyminen on se normi 7,5 tuntia Ja lounastunti 30 min kuuluu myös siihen turskapuuron syömiseen pitkin hampain tai ei. Ja joka vuosi käy aikaavievämmäksi ja enemmän työstä. Mistä rahat tähän tulee niin se onkin varmaan sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen miehen kuin tuo Stefu? Kulahtanut keski-ikäinen ukko, jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Ja tilasi ihan Tauskin laulamaan rakkaalleen... myötähäpeä.
Veikkaan että aikamonella av-mammalla on puolisona mies jolla jonkinasteinen päihdeongelma. Ja toisin kuin Stefu, mamman mies on korviaan myöten veloissa, ylipainoinen ja ruma. Stefan on sentään jonkin näköinen ja rahaakin löytyy.
Mistä se raha on tullut. Kiinnostaisi tietää.
Seura kun tekee kaltaisekseen ja yksi rikkaan suvun vesa on jo telkien takana. Lehtijuttujen mukaan tän tyypin kaveri.
Toivottavasti kaikki toimet kestää päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaikki kyyhkyläiset ❤️
”Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
Kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.
Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
Silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Olet aina ainoain.
Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Sinä vain,
Olet aina ainoain”Rakkautta ❤️
Voimia sinulle viime minuutin kommentoijalle! Olet jo vuosien ajan saanut kiksit siitä että pääset kirjoittamaan viimeisen kommentin ketjuun ennen lukitsemista yöksi. Ihana! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Soffe jo paksuna
Toivottavasti ei. Ikävä olisi lapselle joka joutuisi kärsimään vieroitusoireista äitinsä kokkelin käytön takia.
Vierailija kirjoitti:
Millä Sofia elää? Mitkä on tulot? Käykö töissä? Saako työttömyyskorvausta, asumistukea toimeentulotukea? Vai millä elää???
Siis mistä tulee rahat: ruoka, asuminen, vuokra/lainanlyhennykset/yhtiövastike, vesi, sähköt, puhelinliittymä, vakuutukset... se on pitkä penni joka tarvitaan joka kuukausi, että saa syödäkseen ja on katto pään päällä. Ja nää kulut on meillä kaikille ihan joka päivä koko eliniän ajan.
Hän elää nahkavisalla.
Vankilaan joutuvat Sofia ja Stefan molemmat. Nyt kannattaa ottaa ilo irti elämästä ja rahoista ja huumeista kun niitä vielä on. Kohta viedään rahat, huumeet, elämä ja vapaus.
Myönnettävä on, että yllätyin näiden kahden ässän olevan oikeasti yhdessä. Luulin business-suhteeksi, mutta ei kai sellaisessa laulaa luritella toisilleen.
Luitteko seiskan uusimman uutisen? Martinalla mahikset viedä Stefun omaisuudesta puolet :D Mites Sofia nyt suu pannaan, varsinkaan kun omaisuutta ei ole, muuten kuin Hangossa ja omaisuudessa, firmat konkurssikypsiä jne. Stefu on kuule Sohvi köyhä mies kohta, ja te molemmat vankilassa. Martina voi treenata Hangossa, omassa kodissaan.
Vierailija kirjoitti:
Luitteko seiskan uusimman uutisen? Martinalla mahikset viedä Stefun omaisuudesta puolet :D Mites Sofia nyt suu pannaan, varsinkaan kun omaisuutta ei ole, muuten kuin Hangossa ja omaisuudessa, firmat konkurssikypsiä jne. Stefu on kuule Sohvi köyhä mies kohta, ja te molemmat vankilassa. Martina voi treenata Hangossa, omassa kodissaan.
Luin, ja onneksi olen sen verran tarkka, etten todellakaan lukenut "omaisuudesta puolet", vaan että M saattaa olla oikeutettu taloudelliseen korvaukseen. Nyt tarkkuutta näihin juttuihin!
Vierailija kirjoitti:
Viedä puolet? Millä perusteella? Ei ne ollu naimisissa.
Mistä se puolet omaisuudesta nyt on keksitty? Ei todellakaan lukenut missään näin. Saattaa EHKÄ olla oikeutettu saamaan taloudellisia korvauksia yhteisistä vuosista. Niin siinä luki. Ja sekin on EHKÄ. Mikään avopuoliso ei saa puolta omaisuudesta, haloo!?
Stefu ei ole Esko. Eskon kanssa hyvät välit on onnistunut, mutta Stefanin käytös jo osoittaa, että ei tule Stefun kanssa onnistumaan. Varsinkin kun taistelu elareista alkaa.
Www.seiska.fi etusivun uutinen. Googlaa vaikka seiska ehdot täyttyvät
Steppuli jo hävinnyt tämän pelin. Siinä ei narkkaripuolisostakaan apua. Sohvi jättää kun menettää omaisuutensa maralle.
Joo niinpä. Miksi edes olisi ollut??