Nainen panisitko rumaa miestä jos hän tulisi sinulta sitä pyytämään?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee taas, miesten ja naisten eron. Mies panee vaikka lyhtypylvästä jos se iskee vähän silmää.
Hyvä huomio. Mies on valmis auttamaan naista, nainen ei ole valmis auttamaan miestä.
Siinä se ero on.
Pegging ei ole oikein mun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin panna rumaa naista, joka tulisi multa sitä pyytämään. Kyllähän meidän täytyy auttaa täällä toisiamme. Lähimmäisenrakkautta.
M32
Minä ainakaan en ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö naisille.
M31
Mies ei saa pyytää suudella eikä pyytää panna. Jos hänellä ei vaisto sano milloin on sopiva hetki niin ilman jää. Ja sen ruman kuten komeankin miehen pitää nähdä se vaiva että tutustuu naiseen ennenkuin alkaa haaveilla panosta ellei sitten ole sovittu yhteisesti tapaaminen sen merkeissä.
Naisena en tiedä miten toimisi jos nainen kävelisi tuntemattoman miehen eteen ja kysyisi pannaanko. En osaa kuvitella sellaista tilannetta. Ja luultavasti se mieskin menisi hämilleen ja lähtisi karkuun, toisin kuin fantasioissa.
Mä voisin panna rumaakin, ja vaikka alkaa parisuhteeseen. Voisi olla fiksukin nainen. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen näkee taas, miesten ja naisten eron. Mies panee vaikka lyhtypylvästä jos se iskee vähän silmää.
Ja juuri tämän ilmiön takia kaikilla seksimarkkinoilla olevat naiset ovat kuin karkkikaupassa.
Vaikka olisit pullukka 60v nainen niin voit valikoida timmejä max 20v miehiä kun miehille riittää reikä kuin reikä.
Totta ja toi on niin hienoo. Saada mallin näköstä 20v pojua metrimunalla vaikka ite on rupsahtanut 40+ jes. Asiat on niin oikein tässä maailmassa!
Humalassa vaan antaisin rumalle miehelle. Selvinpäin katuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tämän ilmiön takia kaikilla seksimarkkinoilla olevat naiset ovat kuin karkkikaupassa.
Vaikka olisit pullukka 60v nainen niin voit valikoida timmejä max 20v miehiä kun miehille riittää reikä kuin reikä.
Olisiko tuossa se ongelma jos nähdään ihminen reikänä? Riippuu ihan itsestä etsiikö oikeaa yhteyttä ihmiseen ja kumppania vai ainoastaan "reikää" joka tarjoaa hetken helpotusta.
En, tilasin just Satisfyer Pro 2 Vibrationin. Vie varmaan paljon paremmin autuuteen kuin mies, joka tulee pyytämään säälipanoa.
Vierailija kirjoitti:
En pane edes komeaa miestä, jos tulee pyytämään. Seksiin edetään ihan toisenlaisia kuvioita pitkin, eikä siinä merkkaan miehen rumuus tai komeus.
Mitä tarkoitat toisenlaisilla kuvioilla ?
Voisin, olen pannutkin. Jos mies on fiksu ja osaa koskettaa oikein niin sama se.
Rumuus ja kauneus ovat mielipideasioita. Jonkun mielestä toisen ruma voi olla kaunis, tai päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Rumuus ja kauneus ovat mielipideasioita. Jonkun mielestä toisen ruma voi olla kaunis, tai päinvastoin.
Kysymyksen asettelusta voinee kuitenkin päätellä että juuri sinun mielestäsi ruma mies.
Naiselle merkitsee enemmän valta tai raha, jos sitä on saatavissa miehen kautta. Jos näitä on itsellä jo, niin sitten komeus. Tärkeintä, että saa muut naiset kateelliseksi
Taas niin paskaa tuo kommentti rahasta ja vallasta.
Täsmennän: en rumaa, en komeaa, en rikasta, en köyhää, en miestä, jolla on "valtaa" (WTF?)
En yksinkertaisesti harrasta seksiä jonkun random miehen kanssa. Ei yhdenyön juttuja. Ei baarista iskettyjä miehiä. Ei. Kun ei. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Täsmennän: en rumaa, en komeaa, en rikasta, en köyhää, en miestä, jolla on "valtaa" (WTF?)
En yksinkertaisesti harrasta seksiä jonkun random miehen kanssa. Ei yhdenyön juttuja. Ei baarista iskettyjä miehiä. Ei. Kun ei. Ymmärrätkö?
Eli et ketään, joka pyytää. Teetkö itse aloitteita vai oletko aseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ketään, joka pyytää. Teetkö itse aloitteita vai oletko aseksuaali?
Oletko koskaan kuullut, että osa naisista, ehkä suurikin osa, haluaa tutustua, ennen kuin harrastaa seksiä? En harrasta kertaseksiä. Haluan tutustua ensin ja tietää, että tästä olisi mahdollista tulla joko seurustelusuhde tai friends with benefits. Se ei onnistu kenen kanssa tahansa. Tarvii olla kiva, fiksu mies ja luonteiden natsata ihan FWB:henkin.
Kamala idea, että joku vieras ihminen tulisi vain pyytämään, että pannaan. Turn-off. Vaikuttaisi epätoivoiselta ja että kuka tahansa kelpaisi.
Itse en kävisi pyytämässä vieraalta mieheltä seksiä. En parittele kenen kanssa tahansa. Himot on kovat, mutta jos ei löydy hyvää pidemmän ajan ratkaisua seksikumppaniksi, mieluummin masturboin.
No tottakai. Olimme mieheni kanssa Joensuun Kimmelissä ja paikalle tuli huomattavan ruma mies vonkaamaan. Olin suostuvainen, mutta halusin tietysti myös mieheni mielipiteen. Mieheni sanoi naurahtaen, ettei se järvi soutamalla kulu. Niinpä sai rumakin mies pussinsa tyhjäksi.