Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin muistaminen äitienpäivänä.

Vierailija
01.05.2020 |

Tilasin juuri miesystäväni äidille, tulevalle anopilleni ruukkuruusun kotiinkuljetuksella äitienpäiväksi. Ei tänä vuonna käydä äitienpäiväkahvilla kummankaan äidin luona ja lähetin myös omalle äidilleni kukkia puutarhaan istutettavaksi. Miesystäväni ei halunnut lähettää äidilleen lahjaa eikä myöskään aio soittaa tai viestillä onnitella koska ei tunnu luontevalta, onnittelisi jos mentäisiin käymään. Omin päin nyt menin kukan tilaamaan. Ei kai tuosta nyt voi tulla enemmän harmia kuin iloa anopille? 🤔

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sitten kun lähettelet lasten puolesta kukkia miehesi äidille. Ja lähetys myös on terveisin lapsenlapset. Anoppi ei sinun äitisi

Minulle veljenikin toivottaa aina hyvää äitienpäivää. Pitäisikö käskeä pitää turpansa kiinni? :D

Minulle anoppi toivottaa hyvää äitienpäivää. Täytyy varmaan kieltää, enhän minä hänen äitinsä ole.

Ostaako hän sinulle myös äitienpäiväkukat ja poikansa eli miehesi ei muista mitenkään?

Anoppi ei osta minulle kukkia, mutta en pitäisi mitenkään erikoisena vaikka ostaisikin. Mieheni muistaa kyllä minua omalta osaltaan.

Vierailija
62/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä mulle kukkia, tulee paha mieli, kun oma poika ei niitä lähettänyt. Ihankuin olisin poikani kasvattanut huonommin kuin äitisi sut.

T Anoppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sitten kun lähettelet lasten puolesta kukkia miehesi äidille. Ja lähetys myös on terveisin lapsenlapset. Anoppi ei sinun äitisi

Minulle veljenikin toivottaa aina hyvää äitienpäivää. Pitäisikö käskeä pitää turpansa kiinni? :D

Minulle anoppi toivottaa hyvää äitienpäivää. Täytyy varmaan kieltää, enhän minä hänen äitinsä ole.

Ostaako hän sinulle myös äitienpäiväkukat ja poikansa eli miehesi ei muista mitenkään?

Mun anoppi ostaa mulle joka vuosi äitienpäiväkukan ja -kortin. En ole pitänyt mitenkään outona. Olen ajatellut sen liittyvän siihen, että jos minä en olisi noiden lasten äiti, niin hän ei voisi olla niiden mummo. Tykkää olla mummo, joten on kiva muistaa sitäkin ihmistä, jonka ansiosta ne lapset on elämässä. 

Vierailija
64/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu sinulle mitenkään. Miksi menet sohlaamaan?

Millä tavalla sohlaamaan? En minä ole väittänyt kukan olevan kenenkään muun lähettämä. Mielestäni anoppi on mukava ihminen ja halusin muistaa oman äitini lisäksi häntä äitienpäivänä.

Älä sitten vuosien päästä valita palstalla, kun miehesi ja anoppisi vaativat sinua hoitamaan kaiken yhteydenpidon anoppiin ja muihin miehen sukulaisiin. Muista, että sinä itse teit valintasi. Kukaan ei sinua siihen pakottanut.

Vai oikein vaatii.

Eipä minua haittaa pitää yhteyttä anopin kanssa eikä appiukon tai sisarustenkaan. Muiden kanssa ei oikeestaan olla tekemisissä enkä nyt keksi miksi joku vaatisi minua pitämään yhteyttä jos muistan jollain tapaa äitienpäivänä tai vaikka synttärinä.

Vierailija
65/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä tule lapsenlapsia meidän tekemänä. Ap

Sinä sitten itse hakeudut "lapsena" sellaisen lapseksi, jonka lapsi et ole. Jotenkin omituista.

Viiraako nupissa? Meinaatko, että ihminen ei aikuistu jos ei hanki lapsia? Mitäs jos ei vaan hanki lapsia useamman kanssa ja niitä on, mutta ei yhteisiä tässä suhteessa? Silti lapsi?

Vierailija
66/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähetä mulle kukkia, tulee paha mieli, kun oma poika ei niitä lähettänyt. Ihankuin olisin poikani kasvattanut huonommin kuin äitisi sut.

T Anoppi

Ehkäpä et ollutkaan sen arvoinen äiti.

Vierailija
67/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T Anoppi

Ehkäpä et ollutkaan sen arvoinen äiti.

Olen apn anoppi. Miniä haluaa jatkuvasti esittää olevansa paremmasta sivusta.

Vierailija
68/71 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kukkasia anopille monta vuotta, askartelin kortteja lasten kanssa, muistin appiukkoakin isänpäivänä. Enää en. Pelkkää v*ttuilua tullut sieltä suvusta, tai ignoorausta, ei ole minun tehtäväni nähdä vaivaa sellaisten ihmisten eteen. Nyt lapset soittavat jos muistavat, samoin mies. Minulta voi sanoa terveisiä. Muutamaan vuoteen ei ole enää mitään lahjaa laitettu sinne päin, mies ei huolehdi ja minä olen sen lopettanut. Jos appikset olisivat kivoja, oikein mielelläni voisin lahjoa, käydä kylässä ym. ja se tuntuisi mukavalta. Olikin aluksi ihanaa käydä tervehtimässä "merkkipäivinä", luulin että siitä tulisi vuosittainen perinne, mutta kyllä se siihen jatkuvaan ilkeilyyn päättyi.

Vierailija
69/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin kukkalähetyksen. En halua aiheuttaa pahaa mieltä. Anoppi pettyy, kun poikansa ei muista äitienpäivänä enkä halua ottaa riskiä, että minun lähettämä kukka toisi tuollaisia inhon tunteita kuin täällä jotkut tuonut esiin. Muistan sitten anoppia seuraavana syntymäpäivänä, kun viimeksi ei silloinkaan saanut lahjaa tai kukkia.

Ap

Vierailija
70/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruin kukkalähetyksen. En halua aiheuttaa pahaa mieltä. Anoppi pettyy, kun poikansa ei muista äitienpäivänä enkä halua ottaa riskiä, että minun lähettämä kukka toisi tuollaisia inhon tunteita kuin täällä jotkut tuonut esiin. Muistan sitten anoppia seuraavana syntymäpäivänä, kun viimeksi ei silloinkaan saanut lahjaa tai kukkia.

Ap

Harmi :( Syntymäpäivänä voit onneksi muistaa ihan omana itsenäsi. Tai miksei muutenkin, ihmiset ylipäätään haluavat ilahduttaa toisiaan aivan liian vähän.

Vierailija
71/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harmi :( Syntymäpäivänä voit onneksi muistaa ihan omana itsenäsi. Tai miksei muutenkin, ihmiset ylipäätään haluavat ilahduttaa toisiaan aivan liian vähän.

Samaa mieltä. Pieni ele voi tuoda paljon iloa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi