THL halusi koulut auki, jotta saadaan levitettyä koronaa, kertoo Mtv3
Katsokaa juttu Maikkarin sivulta. Thl kirjoitti hallitukselle, koulut auki, jotta korona leviää. Nyt leviää liian hitaasti. Järkkyä..... miksi hallitus ei kertonut oikeaa syytä koulujen avaamiselle????
Kommentit (844)
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa, että ihmiset heittävät järjen äänelle hyvästit ja lietsovat itsensä tällaiseen hysteriaan. Ja vielä pahempaa, että lapsetkin altistetaan omalle paniikille.
Koettakaa nyt vaan ymmärtää se, että teidän ei tarvitse näistä asioista kohkata. Päätökset tekee teidän puolestanne terveydenhuollon asiantuntijat yhdessä valtionjohdon kanssa sen hetkisen parhaan tiedon keinoin.
Ihmeellisiä salaliittoteorioita, rahakytkyjä jne, jne kuvitellaan. Olette te aika päättömiä..
Ainakin sinun puolestasi ”asiantuntijat” ovat tehneet päätökset.
Hallitus piilottelee lakipykälien takana. On muka pakko tehdä näin, ettei ole muka vaihtoehtoa. Surullista johtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se riskiryhmiinkin puuttuminen oli omituista.
Vielä se Saxenkin siinä sekaantumassa.
Kuin olisi jotain tutkimuksen pohjaa laadittu ja siksi koehenkilöille sallitaan vain ihan tietyt sairaudet tasaisesti poissuljettuina?
THL:n riskiryhmäluettelossa ei mainita lainkaan korkeaa verenpainetta. Ei, vaikka sen on monissa tutkimuksissa osoitettu olevan yleisin perussairaus niillä, jotka ovat sairastuneet vakavasti tai kuolleet. Haluaisin tietää miksi.
Koska Suomessa on niin paljon kohonnutta verenpainetta (n. kahdella miljoonalla kansalaisella). Olisi kiusallista tuputtaa väestön tarkoituksellista sairastuttamista jos joutuisi samalla toteamaan, että melkein puolet kuuluu riskiryhmään pelkästään jo verenpaineen vuoksi.
Näinhän se on. Ja mantra riskiryhmien suojelemisesta muuttuisi aika epäuskottavaksi. Kun faktahan on, ettei korkeaa verenpainetta sairastavan sairaanhoitajan, lääkärin, opettajan, bussikuskin tai kaupan kassan ole mitään mahdollisuutta kieltäytyä töistä.
Eikö verenpainetautisen altistaminen tahallaan koronalle ole tietoinen teko, kun tiedetään että juuri korkea verenpaine on yhdistänyt kuolleita kiinalaistutkimuksen mukaan. Aivan selkeä riskiryhmä, joka pitäisi erikseen suojata. Aluksi se olikin riskiryhmälistalla ja joissain listoissa vieläkin.
Minulla ja miehelläni on verenpainetauti johon lääkitys. Minulla on taustalla sairastettu syöpäkin. Molemmat työskentelemme terveydenhuoltoalalla. Mites meidän suojelu?
Vierailija kirjoitti:
Li ensin rukoilee pitämään lapset kotona ja nyt hän rukoilee viemään lapset kouluun. Tuuliviiri!
ensiksi piti lapset koulusta pois ettei kovin leviä ja nyt kun alkaa oleen vähemmän tautia ja pitää kiihdyttää koska voi tulla syksyllä sumaa ja sairaalat halkee liitoksistaan. Täytyy vaan edelleen karttaa ihmisiä ja pestä niitä käsiä, nahkaa on jo lähtenyt vasuri peukalosta.
Nythän avautuu myös kirjastot, ja sieltä aivan varmasti tauti leviää.
Sillä siellä käy monipuolisempi porukka asioismassa kuin koulussa.
Kirjastoa käyttävät kaikki vauvasta vaariin, ammatista tai sosiaalisesta statuksesta riippumatta.
Ja siellä räkä lentää, ja aivastuspärskeet ja on likaisia käsiä, eikä turvaväleistä ole tietoakaan.
Kaikkein saastaisimpia ovat kirjastojen wc:t huumepiikkeineen ja viinapulloineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa, että ihmiset heittävät järjen äänelle hyvästit ja lietsovat itsensä tällaiseen hysteriaan. Ja vielä pahempaa, että lapsetkin altistetaan omalle paniikille.
Koettakaa nyt vaan ymmärtää se, että teidän ei tarvitse näistä asioista kohkata. Päätökset tekee teidän puolestanne terveydenhuollon asiantuntijat yhdessä valtionjohdon kanssa sen hetkisen parhaan tiedon keinoin.
Ihmeellisiä salaliittoteorioita, rahakytkyjä jne, jne kuvitellaan. Olette te aika päättömiä..
No totta vieköön kyllä!
En minä ala tekemään sähkötöitäkään kotona tai leikkaamaan hiuksiani, niihinkin hommiin on koulutetut ihmiset olemassa.
Nyt foliohatut päähän! Ootte ihan pimahtaneita :D
Ei hitto, onko lääkityksetkin katkolla vai ootteko ottanut niitä liikaa?!!
Joo kirjastot ovat pahimpia viruslinkoja mitä olla voi!
Mikä helvetin kiire niiden avaamisella voi olla?
Kun kirjoja voi lukea netistä, kirppareilta saa kirjoja 50 centillä ja elokuvia voi katella myös netistä.
Ja kuka edes haluaa lainata korona-aikana likaisia kirjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se riskiryhmiinkin puuttuminen oli omituista.
Vielä se Saxenkin siinä sekaantumassa.
Kuin olisi jotain tutkimuksen pohjaa laadittu ja siksi koehenkilöille sallitaan vain ihan tietyt sairaudet tasaisesti poissuljettuina?
THL:n riskiryhmäluettelossa ei mainita lainkaan korkeaa verenpainetta. Ei, vaikka sen on monissa tutkimuksissa osoitettu olevan yleisin perussairaus niillä, jotka ovat sairastuneet vakavasti tai kuolleet. Haluaisin tietää miksi.
Koska Suomessa on niin paljon kohonnutta verenpainetta (n. kahdella miljoonalla kansalaisella). Olisi kiusallista tuputtaa väestön tarkoituksellista sairastuttamista jos joutuisi samalla toteamaan, että melkein puolet kuuluu riskiryhmään pelkästään jo verenpaineen vuoksi.
Näinhän se on. Ja mantra riskiryhmien suojelemisesta muuttuisi aika epäuskottavaksi. Kun faktahan on, ettei korkeaa verenpainetta sairastavan sairaanhoitajan, lääkärin, opettajan, bussikuskin tai kaupan kassan ole mitään mahdollisuutta kieltäytyä töistä.
Eikö verenpainetautisen altistaminen tahallaan koronalle ole tietoinen teko, kun tiedetään että juuri korkea verenpaine on yhdistänyt kuolleita kiinalaistutkimuksen mukaan. Aivan selkeä riskiryhmä, joka pitäisi erikseen suojata. Aluksi se olikin riskiryhmälistalla ja joissain listoissa vieläkin.
Minulla ja miehelläni on verenpainetauti johon lääkitys. Minulla on taustalla sairastettu syöpäkin. Molemmat työskentelemme terveydenhuoltoalalla. Mites meidän suojelu?
Kääntykää työnantajan puoleen. Työssä ei saa joutua altistumaan hengenvarallisille taudeille. Lukekaa omaa TESsiä vaikka alkajaisiksi.
Onko jotenkin muilta pois jos opettajia ei raahata kouluun täysin kummallisessa ja turhassa tilanteessa? Terveydenhoitoalalla olette myös alanne valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta vieköön kyllä!
En minä ala tekemään sähkötöitäkään kotona tai leikkaamaan hiuksiani, niihinkin hommiin on koulutetut ihmiset olemassa.
Ei Li Anderssonilla ole mitään koulutusalan kokemusta.
Hän ei tuntenut edes perusopetuslakia.
Thl:n tyypeillä taas on oma lehmä ojassa. Ei he kansalaisen etua ajattele😂
Aivan varmasti myös tuo 10-hengen kokoontumisrajoitus puretaan.
Muutoin ei voi kouluja tai ei ainakaan kirjastoja avata,.
Joten kaikki voivat valmistautua viruksen laajaan leviämiseen.
Ketju täynnä melkeinpä pelkkiä trolleja. Hohhoijaa, onneksi koulut hetkeksi aukeaa niin ehkä teilläkin on muuta tekemistä kuin trollailla täällä.
Ensin toivotaan että tilanne lähtee laskuun. Kun se lähtee niin se pitää saada nousuun. Ja miten se onnistuu, no lapsia käyttämällä. Kyllä tällaisesta toiminnasta pitäisi jo joutua vastuuseen! Suomen kansan tulee laittaa vastaan eikä niellä kaikkea älyvapaata mitä heille syötetään.
Hyvässä hoitotasapainossa oleva verenpainetauti ei ole riskiryhmään kuuluva sairaus.
Sairastan sitä itsekin, eikä minun katsota olevan riskiryhmää, joten työskentelen ihan normaalisti terveydenhuollossa.
Lapset eivät suuremmin levitä tautia, mutta aikuiset levittävät ja runsaasti.
Kun kirjastot ja avataan alkaa sairastumistilastot pomppia ylöspäin.
Vaikka ei itse kävisikään kirjastoissa, voi taudin tarttuttaa se ihminen, joka kirjastossa on asioinut.
Vierailija kirjoitti:
Joo kirjastot ovat pahimpia viruslinkoja mitä olla voi!
Mikä helvetin kiire niiden avaamisella voi olla?
Kun kirjoja voi lukea netistä, kirppareilta saa kirjoja 50 centillä ja elokuvia voi katella myös netistä.Ja kuka edes haluaa lainata korona-aikana likaisia kirjoja?
Mees jonne jo nukkumaan. Huomenna sitten lisää satuilemaan.
THL haluaa avata kirjastot, jotta tautia saadaan levitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä melkeinpä pelkkiä trolleja. Hohhoijaa, onneksi koulut hetkeksi aukeaa niin ehkä teilläkin on muuta tekemistä kuin trollailla täällä.
Eihän se mun elämää muuta muuten kuin lisäämällä vapaa-aikaa kun lapselta loppuu koulu, höntti!
Miten kirjastojen avaaminen poikkeaa koulujen avaamisesta?
Koulussa on joka päivä samat ihmiset, mutta kirjastoissa kuljailee päivät pitkät vaikka ketä, eikä siellä ole mitään valvontaa, käsienpesusta, tai muusta.
Ihan yhtä riskialtista on avata kirjastot kuin koulut.
Ja kun kirjasto on ainoa auki oleva paikka, johan ihmiset sinne rynnistää innoissaan.
Ei tainneet olla ihan aitoja ne kyyneleet.
Lähinnä mua huvittaa että se oma lapsi tosiaan on kokonaan kotona ja heti kun itse oli ehkä ollut altistuneelle altistuneen jälkeen jossain Marin itse syöksyi vauhkona testiin...