Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta olisi tullut hyvä puoliso ja hyvä isä.

Vierailija
01.05.2020 |

Mutta yksin olen :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin kyltti kaulaan: « Olen aviomies ja isämateriaalia» ja lähdet sen kanssa ulos hakemaan huomiota.

Tässä pitää muistaa että kyse on naisista. Miehiin tuo toimisi mutta naiset haluavat haastetta.

Paremmin toimisi miehellä se että laittaisi kyltin kaulaan että "Olen pannut 300 naisen kanssa, haluatko yrittää kesyttää minut?"

Bingo! Tuollainen kyltti voisi helpottaa asioita, sillä nyt naiset etsivät miehestä muita, epäsuoria merkkejä jotka kertovat saman asian.

Vierailija
42/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin kyltti kaulaan: « Olen aviomies ja isämateriaalia» ja lähdet sen kanssa ulos hakemaan huomiota.

Tässä pitää muistaa että kyse on naisista. Miehiin tuo toimisi mutta naiset haluavat haastetta.

Paremmin toimisi miehellä se että laittaisi kyltin kaulaan että "Olen pannut 300 naisen kanssa, haluatko yrittää kesyttää minut?"

Bingo! Tuollainen kyltti voisi helpottaa asioita, sillä nyt naiset etsivät miehestä muita, epäsuoria merkkejä jotka kertovat saman asian.

Niin. Voi olla, että itse olen naisille liian helppo. Tuon jo aika alussa ilmi että olen parisuhteen perässä.

Pitäisi jotenkin ehkä yrittää omaksua asenne että olen vain hauskanpitoa vailla niin ehkä sitten saisin sen parisuhteen ja perheen.

Nykyinen asiallinen tutustuminen naisiin ei tunnu tehoavan vaan kaveripakit tulee 2-4 treffeillä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pistänyt merkille, että naisille on aivan yhdentekevää se, että olisiko mies hyvä puoliso ja isä. Sillä ei saa lainkaan pisteitä.

Kaikki on kiinni komeudesta/pituudesta/statuksesta/rahasta ja päinvastaisesta luonteesta joka ei niin hyvin soveltuisi puolisoksi eikä isäksi. Naiselle on paljon tärkeämpää itsevarmuus ja tietynlainen kovuus/auktoriteetti/dominointikyky kuin se että olisiko mies hyvä puoliso ja isä.

Eli tiivistettynä nainen tekee miesvalinnat alapäällä eikä yläpäällä.

VÄÄRIN! Kyllä miehellä pitää olla sen verran auktoriteettia/kovuutta/dominassia, että pystyy pitämään oman perheen puolia. Kovuus oman perheen puolesta ulkopuolisia tahoja kohtaan (ei omaa vaimoa/perhettä vastaan), jotka tekee väärin perheelle, voi hyvinkin auttaa perhettä yksikkönä. Me valitettavasti edelleenkin vuonna 2020 saamme parempaa palvelua viranomaisissa, lääkärissä, liikkeissä ym. koska miehellä vaan on sellainen miehinen dominoiva presenssi. Tällainen mies kantaa vastuunsa ja huolehtii perheestä erittäin hyvin.

Vierailija
44/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset ovat harvassa. Otan osaa. :(

Totta. Kaikille hyville miehille ei vain riitä hyvää naista. Ulkomailta kannattaa katsoa myös, siellä on usein pulaa hyvistä miehistä joita täällä on paljon.

Vierailija
45/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pistänyt merkille, että naisille on aivan yhdentekevää se, että olisiko mies hyvä puoliso ja isä. Sillä ei saa lainkaan pisteitä.

Kaikki on kiinni komeudesta/pituudesta/statuksesta/rahasta ja päinvastaisesta luonteesta joka ei niin hyvin soveltuisi puolisoksi eikä isäksi. Naiselle on paljon tärkeämpää itsevarmuus ja tietynlainen kovuus/auktoriteetti/dominointikyky kuin se että olisiko mies hyvä puoliso ja isä.

Ok.

Vierailija
46/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin yhden hyvän, rauhallisen ja kiltin miehen joka sekosi täysin nukkumattomista öistä ja ravisteli rajusti koliikkivauvaa, joka huusi tuntitolkulla iltaisin ja öisin. Esim sellaisesta stressistä, ja sen sietämisestä, ei voi olla mitään tietoa ennenkuin sen on itse kokenut.

Ymmärrän tämän hyvin. Olen tosi rauhallinen, sovitteleva ja kiltti, mutta en kestä unenpuutetta enkä meteliä yhtään. Olen aina ajatellut, että minusta tulisi varmaan joku perhesurmaaja jos saisin lapsia. 

velamies 44v.

Vierailija
47/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VÄÄRIN! Kyllä miehellä pitää olla sen verran auktoriteettia/kovuutta/dominassia, että pystyy pitämään oman perheen puolia. Kovuus oman perheen puolesta ulkopuolisia tahoja kohtaan (ei omaa vaimoa/perhettä vastaan), jotka tekee väärin perheelle, voi hyvinkin auttaa perhettä yksikkönä. Me valitettavasti edelleenkin vuonna 2020 saamme parempaa palvelua viranomaisissa, lääkärissä, liikkeissä ym. koska miehellä vaan on sellainen miehinen dominoiva presenssi. Tällainen mies kantaa vastuunsa ja huolehtii perheestä erittäin hyvin.

En tiedä minkälaista dominoivaa presenssiä tarkoitat, joka on tuonut parempaa palvelua teille. Jos olen palvelussa nähnyt huomauttamisen varaa, olen siitä aina hyvin asiallisesti ja suoraan kertonut ilman agressiivisuutta tai yritystä dominoida tilannetta, mutta en ole myöskään nöyristellyt. Se on aina Suomessa riittänyt, jos toisella puolella on ammattilainen hoitamassa asiaa.

Vierailija
48/48 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika useista perheettömistä tulee mieleen, että olisivat olleet hyviä isiä/äitejä verrattuna moneen jolla on perhe. En tiedä sitten miksi. Onko vain harhaa?

Jep, itse olisin lapsettomana ollut superäiti. Nyt kymmenen vuoden lapsiperhe-elämän jälkeen olen aika huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän