Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko omakotitaloon soittaa poliisit metelöinnistä?

Vierailija
30.04.2020 |

Tässä muutaman talon päässä jollakulla pihajuhlat, musiikki aivan täysillä, kuuluu ikkunat kiinni meille kovalla ja iso porukka möykkäämässä. Vituttaa, yritän lukea pääsykokeisiin ja mennä ajoissa nukkumaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 22 voit ilmoittaa järjestyshäiriöstä.

Vierailija
2/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun aattona luet pääsykokeisiin. Juu, soita ihmeessä, jos haluat itsesi nolata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kai tuollaisesta voi valittaa, kun mekastavat omalla tontillaan. Käy itse siellä sanomassa jotain, jos et saa olla rauhassa.

Vierailija
4/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapun aattona luet pääsykokeisiin. Juu, soita ihmeessä, jos haluat itsesi nolata.

Niin? Pakko lukea varsinkin tällä hetkellä kun pääsykokeiden kautta valittujen määrää vähennetty entisestään. Olipahan taas kommentti... 

Vierailija
5/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa, jos meno on oikeasti häiritsevää.

Poliisit käy käskemässä hiljentää ja kehottaa ulkopuolisia menemään kotiin.

Kai se menee johonkin kotirauhan rikkomisen piiriin, kun huudattaa musiikkia, niin että naapureiden ikkunat helisee.

Vierailija
6/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse saa suutasi auki ja mielipidettäsi kerrottua niin elä sen kanssa.

Vierailija
7/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi soittaa poliisille jos sisälle asti kuuluu meteli. Eikä ne poliisit kerro, kuka on soittanut.

Vierailija
8/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin ohje on, että itse ei mennä sanomaan mitään, voi tulla puukosta.

Vierailija
9/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Pakko lukea varsinkin tällä hetkellä kun pääsykokeiden kautta valittujen määrää vähennetty entisestään. Olipahan taas kommentti... 

En usko että opiskelet vielä. Mene juhlimaan.

Vierailija
10/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että opiskelet vielä. Mene juhlimaan.

Enkä mene, ei kiinnosta saada myöskään koronaa känniläisiltä.

Vierailija
11/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kannattaa puuttua, klo 22 alkaa hiljaisuus. Tollanen metelöinti on huomionhakuisten ihmisten hommaa. Normaalit aikuiset ihmiset pystyvät kyllä juhlimaan hillitystikin ilman tuollaista esittämistä.

Vierailija
12/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ois työpäivä huomenna hoivatyössä,tarviin voimia!!

Vierailija
13/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nariset poliiseja apuun, kun voit itse hoitaa asian ja keskustella naapureiden kanssa. Poliisilla on tårkeämpääkin tekemistä.

Vierailija
14/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat!

Vierailija
15/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnon korvatulpat ja jos ei riitä, päälle kuulosuojaimet rautakaupasta.

Opettele myös hyvä rentoutustekniikka, jonka avulla "suljet" itsesi melun ulkopuolelle.

Silva-rentoutuksessa "sanotaan" itselle mm. näin: "mikään hälyääni ei häiritse minua vaan auttaa minua keskittymään yhä paremmin..."

Suosittelen: pieni vaiva opettelussa, mutta hyötyä lopuksi ikää.

Vierailija
16/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa, sitä pipoa voi löysätä yhdeksi illaksi! Tuskin se opiskelupaikka nyt vappuaaton lukemisesta on kiinni. Jos on, et ole ansainnut sitä paikkaa kyllä muutenkaan.

Vierailija
17/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kannattaa puuttua, klo 22 alkaa hiljaisuus. Tollanen metelöinti on huomionhakuisten ihmisten hommaa. Normaalit aikuiset ihmiset pystyvät kyllä juhlimaan hillitystikin ilman tuollaista esittämistä.

Näytä minulle se lakipykälä, joka tuollaisen määrää.

Vierailija
18/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole korvatulppia tai -suojaimia? On vähän väljät ikkunat, kun meteli kuuluu sisälle.

Jos meteli jatkuu klo 22 jälkeen, niin voit soittaa.

Itse en kehtaisi tänään. Korona-aika ja joku haluaa vähän irrotella, antaisin juhlia rauhassa. Nyt ei voi edes lähteä baariin.

Vierailija
19/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ois työpäivä huomenna hoivatyössä,tarviin voimia!!

Sinulla sentään on työ, jolloin oikeasti sitä tarvitseekin lepoa. Tsemppiä ja jaksamisia sinne !

Vierailija
20/40 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kannanottoa täällä, että pitäisi sietää omassa kodissaan toisten häiriköintiä yöaikaan Huvilupa tulee olla kunnossa tuollaisi bakkanaaleja järjestettäessä. Toisille vappu on vapaa, toisille työpäivä. Tämäkin tulisi ottaa huomioon. Vaikea arvata, että "kuningas alkoholi" taas tyhmentämässä jo entisestään tyhmiä juhlijoita ja näyttämisen tarve (lue:huomionhakuinen persoonallisuus) päässeet vauhtiin. Mikään ei oikeuta moiseen käytökseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi