Ihmiset siis ovat alkaneet elää jo normaalisti?
Missä vaiheessa tämä muutos on tapahtunut? Kaikki eivät tietenkään missään vaiheessa ole välittäneet hevonv*ttuakaan rajoituksista mutta nyt näyttää olevan hyväksyttävää kertoa että teki sitä ja tätä "turhaa" ihmisten ilmoilla.
Kommentit (19)
Eilinen korkopäätös muutti ainakin oman ajattelun. Olen ohjaajana 900 oppilaan koulussa, joten eiköhän siellä korona leviä ihan kivasti. Turha varoa enää.
Mitä jos pysyisit siellä bunkkerissasi ja pitäisit t*rpasi kiinni
Koulupäätös, ei korkopäätös. Hemmetin autocorrect.
Joo nyt on palattu normaaliin. Kiitos Sanna, Li ja Maria! Ihanalta tuntuu kun pystyy hengittää!
Yllättyykö joku vieläkin siitä, että ihmiset eivät jaksa eristystä ja varotoimia kovin pitkään?
Muutin tänään Tampereelle pienemmältä paikkakunnalta ja jouduin käymään Prismassa. Aivan tupaten täynnä väkeä, pitkät kassajonot ja hyllyjen välissä ei tietoakaan turvaväleistä. Huvitti, kun Alkon väkimäärää säännösteltiin ja sinne jonotettiin nätisti omaa vuoroa. Sitten ruokakaupan puolella oltiin kuitenkin kuin sillit suolassa :D
Kyllä tämä vähän shokkina tuli, kun olen itse viimeisen kuukauden ollut pikkupaikkakunnalla käytännössä vain kotona ja muutaman kerran tehnyt siellä pakollisen kauppareissun hiljaisena aikana. En tiedä, onko maailma koko ajan pyörinyt näin ollessani eristyksissä, vai onko tänään todella erilainen päivä. Toivottavasti ei tule hirveää rysäystä tartunnoissa.
Miten niin palattu normaaliin? Aika tyhjää oli Helsingin keskustassa edelleen ja kaikki paikat kiinni. Työssä olen jotunut käymään julkisilla muutenkin koko ajan. Hyvä jos sinun ei ole tarvinnut. Suomessa R0 luku alle 1 nyt
Vierailija kirjoitti:
Miten niin palattu normaaliin? Aika tyhjää oli Helsingin keskustassa edelleen ja kaikki paikat kiinni. Työssä olen jotunut käymään julkisilla muutenkin koko ajan. Hyvä jos sinun ei ole tarvinnut. Suomessa R0 luku alle 1 nyt
Hallitus poisti valmiustilan. Se on paluu normaaliin! Kiitos Sanna, Maria ja Li! Enää ei ole edellytyksiä rajoituksille,sanoo Li!
Marketissa oli tänään hirveä määrä väkeä. Parkkipaikka melkein täynnä autoja ja hyllyjen välissä paikoitellen aikamoinen tungos. Kassajonossa kuitenkin porukka piti hyvin turvavälejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus poisti valmiustilan. Se on paluu normaaliin! Kiitos Sanna, Maria ja Li! Enää ei ole edellytyksiä rajoituksille,sanoo Li!
Juuri niin! Miten joku kalkkis ei tajuu tätä?!? Nyt on palattu normaaliin! Hauskaa vappua bileistä 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Mediassa sanovat, että hiljaista on kaupungilla. Ei mitään normaalia vappuhulinaa. Ei tässä kaikki siis ole rajoituksia unohtaneet. Vaikka osa tutkimuksista sanookin että lapset eivät juuri koronaa levitä, niin aikuiset ainakin satavarmasti levittävät ja sen mukaan on mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeusoloja ei ole vielä kumottu. Luultavasti päättyvät 14.5.
Luuletteko ettei rajoituksia laiteta uudestaan jos tartunnat lähtee samalla tavalla kasvamaan kun mitä alussa? Hiton hysteerikot.
Vierailija kirjoitti:
Yllättyykö joku vieläkin siitä, että ihmiset eivät jaksa eristystä ja varotoimia kovin pitkään?
Koronapoliisien mielestä kaikkien pitäisi kökkiä sisällä 2 vuotta, ulkoliikuntakin pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko ettei rajoituksia laiteta uudestaan jos tartunnat lähtee samalla tavalla kasvamaan kun mitä alussa? Hiton hysteerikot.
Ei pysty samalla tavalla leviämään, kun massatapahtumat on kielletty heinäkuun loppuun. Ei siis saada uusia naistenpäiväkonsertteja koronalingoiksi, ja ilmeisesti tosi iso osa tartunnoista tapahtuu juuri tällaisissa.
Nauran kyllä kun corona laitetaan leviämään ja kaikki suomalaiset läskit paskat tukehtuu hengiltä hähää, Tämä yhdistettynä siihen että osakkeideni arvo nousee kyllä tästä tulee kaikkien aikojen paras kesä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeusoloja ei ole vielä kumottu. Luultavasti päättyvät 14.5.
Tässä taas nähdään miten huolestittavalla tasolla on niin luetun- kuin kuullunymmärtäminen aikuisillakin. Ei edes tuota tajunnut. Idioluutio on onneksi peruttu kun nämä lähtee saamaan itselleen koronaa ja osa kuolee pois.
Lapset ovat palanneet kauppoihin myös
Tänään töissä kaupan kassalla huomasi että nyt on muuttunut käytännöt. Toki vappu. Mmutta koulupäätös varmaan lisäsi tunnetta että ei tässä enää hätää.