Inkoossa kaksi nuorta kuolleet huumeisiin.
Kommentit (26)
"Inkoossa kaksi nuorta kuolleet huumeisiin."
"Ruotsissa 124 uutta koronakuolemaa" Yle klo 15.15
Kumpi oli omaa syytä?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta päätellen kolmas jäi henkiin ja raportoi tänne.
Ei voi olla koska aloituksen perusteella siellä ei ollut kuin kaksi nuorta. Jos inkoolaisia nuoria jäi vielä, olisi pitänyt kirjoittaa otsikkoon kuollut, eikä kuolleet.
Onneksi mulla ei ole huumeita saatavilla...saattaisin päätyä tilastoihin. T. Masentunut
Mitä hel... nämä kommentit on. Lasten ja nuorten aivot eivät ole vielä kunnolla kehittyneet ja siksi heitä pitäisi kaikin tavoin suojella huumeilta, hyväksikäytöltä jne. Eivät ole kykeneviä valitsemaan meidän aikuisten tavoin. Ja tilastojen mukaan huumenuoret tulevat kodeista, joissa on muutakin ongelmaa... Kukaan meistä ei valitse syntyperäänsä eikä niitä kortteja, jotka meille syntymässä jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
"Inkoossa kaksi nuorta kuolleet huumeisiin."
"Ruotsissa 124 uutta koronakuolemaa" Yle klo 15.15
Kumpi oli omaa syytä?
Nuoret kokeilunhaluiset houkutuksille alttiit
vai
Keuhkoahtauman itselleen aiheutta ketjupolttaja = riskiryhmä
Miten on mahdollista että huumeita on saatavilla kun rajatkin on kiinni? Ja huumeiden käyttö kielletty. Tätä minä en ymmärrä että huumeet on täysin kielletty ja siitä huolimatta huumeongelma rehottaa melkeimpä pahemmin kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että huumeita on saatavilla kun rajatkin on kiinni? Ja huumeiden käyttö kielletty. Tätä minä en ymmärrä että huumeet on täysin kielletty ja siitä huolimatta huumeongelma rehottaa melkeimpä pahemmin kuin koskaan.
Tuo osoittaa vain sen miten vähän aiheesta ymmärrät. Kannattaa pitää se oma tietämättömyys mielessä myös silloin, kun huutelet mielipiteitäsi siitä miten huumeongelmaan tulisi suhtautua.
Nykyinen huumeiden runsas käyttö on vaiettu salaisuus. Julkkiksia alkaa narahdella tämän tuosta, viihdepuolen väkeä. Nuoret vain tekevät perässä.
Vierailija kirjoitti:
Rekkoja, laivoja lentokoneita kulkee rajojen yli vaikka millä mitalla. Tulisko jonkun sellaisen kyydissä? Vai luuletko että joku hippi tuo niitä taskussa Tallinnan laivalla tai Amsterdamin lennolta koko Suomen käyttömäärän normaaliaikoina?
Jospa värkkäävät niitä itse nyt ja testasivat millaista kamaa tuli. Surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hel... nämä kommentit on. Lasten ja nuorten aivot eivät ole vielä kunnolla kehittyneet ja siksi heitä pitäisi kaikin tavoin suojella huumeilta, hyväksikäytöltä jne. Eivät ole kykeneviä valitsemaan meidän aikuisten tavoin. Ja tilastojen mukaan huumenuoret tulevat kodeista, joissa on muutakin ongelmaa... Kukaan meistä ei valitse syntyperäänsä eikä niitä kortteja, jotka meille syntymässä jaetaan.
Aivan kuin täällä tuota tajuttaisiin. Ylipäätään n. 80 %:a ihmisistä on ihan käsittämättömän yksinkertaisia.
Aika usein vahvojen huumausaineiden käyttäjät ovat mt-ongelmaisia, joten en nyt lähtisi ihan sille kannalle, että "oma syy". Enemmän pitäisi puuttua nuorten mt-ongelmiin ja tarkastella myös perhetaustoja. Tämä on surullista.
Mutta onneksi diilerin heilalla oli ökyelämä. Nyt löyty uus kiva kämppä ja jäi vielä varmaan muutama veskakin. Lehdessä oli tästäkin juttua. Huomenna ehkä jo uus juttu kuinka nyt on kaikki hyvin ja eikun selfieitä instaan. Ja kateelliset ei sitten ala täällä taas panettelemaan sovitaanko niin.
Aloituksesta päätellen kolmas jäi henkiin ja raportoi tänne.