Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on vappu. Mitä teette?

Vierailija
30.04.2020 |

Millainen on koronavappunne?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen vappuaatto oli meillä ihan tavallinen ilta, koska työpäivä alla. Väsytti.

Tänään vappubrunssi kotona. Puolen päivän maissa lähdetään ulkoilemaan. Sitten vähän varaston siivoilua ja illemmalla taas kokkailua. Mulle pyhät antaa mahdollisuuden nauttia tavallaan aika arkisista jutuista ilman kiirettä. Oon siis ihan tyytyväinen näin <3

Mitä teidän brunssiin kuuluu? :)

Vierailija
62/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaupasta olutta pitkän harkinnan jälkeen. Nyt teitäkin kohta taas sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnitellut pientä piknikkiä yksikseni, mutta taas niin kolealta vaikuttaa sää, ettei huvita...Käyn varmaan kuitenkin kävelyllä, haen jostain munkin ja simaa ja sitten leffaa illalla. Aloin katsomaan Black Klansmania eilen ja se vaikutti tosi hyvältä. Valitettavasti nukahdin alkumetreillä kun olin niin väsynyt.

Vierailija
64/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suunnitellut pientä piknikkiä yksikseni, mutta taas niin kolealta vaikuttaa sää, ettei huvita...Käyn varmaan kuitenkin kävelyllä, haen jostain munkin ja simaa ja sitten leffaa illalla. Aloin katsomaan Black Klansmania eilen ja se vaikutti tosi hyvältä. Valitettavasti nukahdin alkumetreillä kun olin niin väsynyt.

Oletko minä? :D mä myös olin suunnitellut piknikkiä yksikseni ja rupesin katsomaan Blackkklansmania, mutta olin niin väsynyt, että jäi kesken. Adam Driver

Vierailija
65/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just heräillään eilisten villien juhlien jälkeen jonkun puolitutun kämpiltä jossa nukuttu siskonpedissä. Nyt keräillään porukat ja aletaan ottaa keittoa uudelleen, sit Kaivariin ja sen jälkeen baariin jos joku on auki!

Ei baarit oo auki

Vierailija
66/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi tehdä muuttoa varten kaikki osoitteenmuutokset, vakuutus- ja sähköilmoitukset. Rasittavin asia muutossa, kun tuntuu että aina unohdan ilmoittaa jonnekin.

Vierailija
67/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa ja teimme tytön kanssa munkkitaikinan. Pian leivomme ja paistamme munkit. Vähän pelottaa paistaminen. Päivälle teemme pitsaa ja käymme lenkillä miehen kanssa. Pyykkikone pyörii. Illalla ulkosaunaan ja grillataan makkaraa.

Vierailija
68/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken olkkarissa ehdottamassa retkeilyä ja vaihtoehtoisesti paria muuta puuhaa sekä sitä, että joku muu ehdottaisi mieleistään tekemistä. En pystynyt puhumaan kokonaisia lauseita kun lapset hihkuivat päälle ja mies keskittyi heidän juttuihinsa kuin en olisi puhunut ollenkaan. Sinne ne jäi kolmestaan pelaamaan konsolilla, minä tulin makkariin lukemaan kirjaa. Marinoidutaan sitten tämäkin päivä sisällä (tai nuo voi marinoitua, minä en). Huomenna en kysele vaan ilmoitan, mies voi jäädä vemputtamaan peliohjeita mutta lapset ja minä lähdetään johonkin.

Vierailija
69/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen vappu lasten kanssa kotona juhlien, ainoastaan torit jäi väliin. Herkkuja ja kuunneltiin Kikattavaa kakkiaista ja puhalleltiin saippuakuplia parvekkeella plus tehtiin noloja tanssimooveja. Kohta ulkoilemaan ja myöhemmin lisää herkkuja ja ehkä joku Ice age tai Madagaskar leffa.

Vierailija
70/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ollaan. Eilen paistettiin munkkeja, grillattiin ja saunottiin. Tänään sama setti ja pihan ja terassin siivousta. Jos rautakaupat auki saatan hakea myös lisää maalia.

Vierailija
71/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? :D mä myös olin suunnitellut piknikkiä yksikseni ja rupesin katsomaan Blackkklansmania, mutta olin niin väsynyt, että jäi kesken. Adam Driver <3 Täydellinen ja katson leffan vaan hänen vuokseen.

:D :D Muuten voisin olla, mutta itse kuolaan tuota John David Washingtonia <3

Vierailija
72/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa juotiin eilen skumppaa ja simaa ja syötiin tortilloita sekä tippaleipiä ja munkkeja. Samalla katottiin Netflixiä. Vapputunnelmaa loin koristelemalla yksiötä serpentiineillä ja ilmapalloilla (saatettiin myös vähän pallotella niillä :D). Kaiken kaikkiaan ihan jees vappu kahestaan (pistettiin myös haalarit jalkaan ja lakit päähän). Tänään opiskelua molemmilla. Ainoastaan se ärsytti, ku some täytty ihmisten vappukuvista missä nähään isoilla porukoilla koska ei kinnosta suositukset (oma kaveriporukka mukaan lukien).

Vierailija
73/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt valmistellut grilliruokia ja mieheni grillejä. Meillä on kaksi pallogrilliä, joilla värkätään ruuat.

Vierailija
74/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tätä:

Vierailija
75/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen päivä. Kaupassa tosin kävin jo eilen ja paistoin pakastemunkkeja ja ostin pari simapulloa. Sitten tänään tein päivällä pitkän kävelylenkin. Sen jälkeen söin ( myös niitä munkkeja). Sitten saunaan. Nyt palstalla kulutan aikaani. Tv.stä ei oikein tule mitään ja kaikki nyt tulevat elokuvat ( Tanssii susien kanssa, All is lost,) olen jo katsonut niin monta kertaa. Musiikkia kuuntelen ( Norther onkin ihan kiva bändi, hassua löytää se näin myöhässä) ja ehkä tubesta katson muutaman rekkavideon. On meinaa jääneet ne nyt katsomatta. Hyvin tavallista elämää ja hassua toisaalta, että tilanne sama kuin viime vuonna ja monena sitä edellisenä. Nuorempana ( nuori olen vieläkin) aina mietti, että viettäisi ehkä vähän toisenlaista elämää. Sinänsä en kaipaa mitään juomista, mutta seuraa kyllä ainakin välillä. Itse olen nainen.

No, tänään on ollut hyvin laiska päivä. Menin nukkumaan vasta joskus kolmen aikaan ja heräsin 9:ltä vain todetakseni etten jaksa nousta ja nukuin sitten aina jonnekin 11:sti. Sitten aamupalaksi tekemääni pitsaa ja simaa. Tämän päivän osalta ei oikeastaan ole mitään suunnitelmia. Ulos pitää yrittää jaksaa mennä. Opiskella pitäisi, vaikka ne netissä tehtävät pääsykokeet eivät innosta. Mietinkin monesti miten netti kestää (minulla on alkanut pätkimään wifi usein) ja olisihan se ikävä juttu jos juuri silloin pettäisi. Pitäisi jotain ruokaakin tehdä. Munkkeja en saisi enää syödä. Mitäs tässä muuten. Koiraani kaipaan kovasti. Musiikkia kuuntelen. Nyt Sister- The Unlucky Minority  kuuntelussa ( olen varmaan heidän suurin faninsa ollut jo pitkään). Vähän hassuja ovat, mutta rakkaita. Pitäisi oikeasti nyt jaksaa mennä ulos. 

76/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kotitekoisia munkkeja. Kuuntelin radiosta vappuohjelmaa ja katsoin Facebookissa livevideota etävapun vietosta. Tällaista kotona olemista vain. Nyt odotan, että ruoka on valmista. Illemmalla käyn ulkoilemassa ja lämmitän saunan.

Vierailija
77/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Näitä kiva lukea :)

Vierailija
78/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette nyt?

Vierailija