Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on vappu. Mitä teette?

Vierailija
30.04.2020 |

Millainen on koronavappunne?

Kommentit (83)

41/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa auringonlaskua viinipullosta siemaillen ja ajattelin kaihoisasti Arthuria.. voisin vielä katsoa Joker -elokuvan, ellen nukahda.

”I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a fuckin’ comedy.”

Arthur Fleck on elämäni rakkaus.

Vierailija
42/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan muurahaisia. Ne mobilisoituivat sopivasti vapuksi ja yrittävät vallata koko talon. Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiselta vaikuttaa kun avaa parvekkeen oven. Punkkua, oliiveja ja sellaisia ruisia snäksei.

Hki. Metro vieressä.

Vierailija
44/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmeempää. Käytiin äsken kävelyllä. Huomenna tehdään itse munkit ja ehkä lapselle ostan vappupallon jos on vielä jäljellä kaupoissa. Siman saatan napata huomenna myös kauppareissulla. Tänään en viitsinyt kauppaan tunkea, koska oli kuulemma paljon porukkaa liikkeellä.

45/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiselta vaikuttaa kun avaa parvekkeen oven. Punkkua, oliiveja ja sellaisia ruisia snäksei.

Hki. Metro vieressä.

Juu aika rauhallista oli. Vuosaaren Aurinkolahdessa oli joitain juhlijoita. Kävin siellä kävelyllä ja istuskelemassa hetken.

”I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a fuckin’ comedy.”

46/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapan muurahaisia. Ne mobilisoituivat sopivasti vapuksi ja yrittävät vallata koko talon. Yök!

Teitkö simaa vai mikä ne houkutteli paikalle :)

Vierailija
47/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen päivä. Kaupassa tosin kävin jo eilen ja paistoin pakastemunkkeja ja ostin pari simapulloa. Sitten tänään tein päivällä pitkän kävelylenkin. Sen jälkeen söin ( myös niitä munkkeja). Sitten saunaan. Nyt palstalla kulutan aikaani. Tv.stä ei oikein tule mitään ja kaikki nyt tulevat elokuvat ( Tanssii susien kanssa, All is lost,) olen jo katsonut niin monta kertaa. Musiikkia kuuntelen ( Norther onkin ihan kiva bändi, hassua löytää se näin myöhässä) ja ehkä tubesta katson muutaman rekkavideon. On meinaa jääneet ne nyt katsomatta. Hyvin tavallista elämää ja hassua toisaalta, että tilanne sama kuin viime vuonna ja monena sitä edellisenä. Nuorempana ( nuori olen vieläkin) aina mietti, että viettäisi ehkä vähän toisenlaista elämää. Sinänsä en kaipaa mitään juomista, mutta seuraa kyllä ainakin välillä. Itse olen nainen.

Vierailija
48/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vappu sitten pari pakkausta serpentiiniä mutta jostain syystä on jäänyt käyttämättä. Laitoin nyt sitten vähän kotona koristeeksi. Näin ihanan sorsapariskunnan puistossa, uros jäi puroon ja naaras vaappui luokseni. Piti tuottaa pettymys ja sanoa että nyt ei ole ruokaa, mene sulhasesi luo. Sinne ne jäivät uiskentelemaan <3

Vierailija
49/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta nyt on kerrankin kivaa, kun ei tarvi miettiä onko jossakin bileet, eli onko jossakin muualla mukavampaa.

Ei ole :))

Kun avaat telkkarin, niin siellä on joku a-studio, kuten arkenakin, jossa johtavat poliitikot höpäjävät tomerina koulujen avaamisesta. Nekään ei ole kirjoittamassa mitään vapun pönötyspuheita.

Itellä on kuohuviinipullo ja tippaleipiä, ja joku serpentiini, jonka voi halutessaan virittää kattoon roikkumaan.

Jos tästä poikkeustilasta jotakin voitaisiin oppia ja säilyttää tulevaan, niin että ei ole pakko ylläpitää mitään mukahauskoja ja -välttämättömiä perinteitä, kuten Mantan lakitus, tai huomenna piknikille johonkin kalsean kylmään puistoon.

Vierailija
50/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä klo 21.30

Kotona hiljaista, lapset huoneissaan pelaamassa ja ukko kännykällä sohvalla. Olin ostanut jääkaappiin grillattavaa, eivät olleet grillanneet. Eivät olleet tehneet mitään yhdessä. Minulla on surullinen olo.

Kävin suihkussa, söin pari voileipää ja vaihdoin pari sanaa lasten kanssa ja nyt alan nukkumaan. Huomenna taas töihin lähes koko päiväksi.

Vierailija
51/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään ihan normaalia elämää, edelleenkin.

Vierailija
52/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2 siideriä, mutta koska pääsin töistä kotiin saakka vasta klo 22, en lähde enää niitä tässä kumoamaan. Sen sijaan juon cream sodaa nakkien, italiansalaatin, perunamunakkaan ja keitetyn kananmunan kera. Parvekkeelle en nyt taida vaivautua. Ehkä tsekkaan kohta fb:stä tän parvekevappu-ryhmän, vieläkö siellä dj soittaa.

Hyvää Wappua kaikille, ootte mun parhaat kaverit!

Vierailija
53/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa nukkumaan. Vappupäivänä töitä 7-15.30. Kuten viime vuonnakin.

Vierailija
54/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkeroa ja pleikkarilla räiskintäpelejä 😎

Vierailija
55/83 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasin toisen siiderin just. Grillattiin nakkeja avotulella, kävelytin koiraa, katsottiin leffa miehen kanssa, kävin saunassa. Nyt surffaan netissä. Eipä hassumpaa. :)

Vierailija
56/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks krapula? Mulla vähän. Pikku päänsärky ja kamala väsymys, muttei pysty nukkumaan.

Vierailija
57/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tänään?

Vierailija
58/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräillään eilisten villien juhlien jälkeen jonkun puolitutun kämpiltä jossa nukuttu siskonpedissä. Nyt keräillään porukat ja aletaan ottaa keittoa uudelleen, sit Kaivariin ja sen jälkeen baariin jos joku on auki!

Vierailija
59/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön Daim-tuuttia. Haluaisin vappupallon, simaa ja munkkeja, sekä poikaystävän jakamaan ne kanssani.

N26

Vierailija
60/83 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen vappuaatto oli meillä ihan tavallinen ilta, koska työpäivä alla. Väsytti.

Tänään vappubrunssi kotona. Puolen päivän maissa lähdetään ulkoilemaan. Sitten vähän varaston siivoilua ja illemmalla taas kokkailua. Mulle pyhät antaa mahdollisuuden nauttia tavallaan aika arkisista jutuista ilman kiirettä. Oon siis ihan tyytyväinen näin <3