Nyt on vappu. Mitä teette?
Kommentit (83)
Palstailen, heräsin just päiväunilta.
No ei se kauheasti eroa viime vuosien vapuista.
Tulin töistä reipas tunti sitten ja tein perunasalaatin + keitin nakit ja syötiin teinin kanssa. Sima oli kaupasta, samoin munkit. Teini lähti riennoilleen ja itse hankkiudun kohta sohvalle Emmerdalen pariin. Kudon samalla. Jos illalla laittaisi kylvyn. Tai saunan.
Huomenna metsälenkille. Suunniteltiin myös jotain pyhäajelun tyyppistä teinin kanssa jonain päivänä. Kunhan keksitään joku kiva kohde.
Niin onko siis nyt se päivä jolloin normaalisti juhlitaan? Eli aatto.
Olen mennyt sekaisin näin eristyksissä.
Ei eroa muuten mitenkään normiarjestani, paitsi että ostan ehkä munkkeja kaupasta. Yksin kotona siis vietän ilman alkoholia, simastakaan en tykkää.
Mukavaa vappua kaikille palstailijoille! :)
Juon kahvia ja kuuntelen Kiss FM:ää. Hauskaa vappua kaikille!
Juon roseviiniä, syön donitseja (röyh!), toisella silmällä katson telkkaria ja toisella palstailen. Yksin olen, mutta hyvin menee. Hauskaa vappua muille yksineläville! 🎉
Suvun kans mökkeillään, kohta grillataan ja saunotaan.
Pesen pyykkiä ja juomme mieheni tekemääni simaa - huomenna molemmat töihin!
No mä tulin just pitkältä ratsastuslenkiltä. Kohta teen hot dogeja. Syödään niitä ja katsotaan Star Warsia. Kun lapset menevät nukkumaan, me juodaan parit gin & tonicit juhlan kunniaksi ostetusta Napue-ginistä. Huomenna grillataan, mutta syödään kuitenkin sisällä, ja kait mä munkkeja teen.
En mitään ihmeempiä. Kohta lähden kävelylenkille.
Riideltiin aamulla miehen kanssa ja sehän on sitten pitänyt mykkäkoulua siitä lähtien. Äsken sanoin, että olkoot vaan mulle vihainen vaikka tappiin asti, mutta lapset sentään voisi jättää tuon mykkäilyn ja mökötyksen ulkopuolelle.
Mikä vappu. Ei tunnu yhtään vapulta. Normi masispäivä.
mökillä ollaan, sukulaisia käymässä. Saunottu, kohta grillataan, viinipullon avasin juuri.
Nostan punttia kotona ja selaan nettiä sarjojen välillä. Illalla vielä rauhallinen mutta pitkä kävelylenkki, ehkä.
Kotona oon. Ei ole rahaa ostaa edes munkkia joten en vietä. Masentaa kaikki vappujutut.
Lähtisikö tuota ystävien kanssa ryyppäämään vai ei?
Mieli maassa hallituksen koulupäätöksen takia. Söimme nakkeja ja perunasalaattia ja munkkeja.