Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAAPA, mikä siinä Serranon perheessä niin kiehtoo? Kun olen ihmettellyt, kun itse

Vierailija
29.07.2008 |

olen jäänyt ihan koukkuun tuohon sarjaan enkä ikinä aiemmin mihinkään muuhun.

Mutta en osaa selittää, miksi.

Miksi sinä katsot Serranoa??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikessa naiviudessaankin ihanan raikas, sympaattinen ja hauska, reipastempoinen, vastapainona vuosien jenkkihömpän katsomisen jälkeen.

Vierailija
22/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen lisäksi, musta on hienoa tutustua Espanjalaiseen kulttuuriin ja tapoihin. Tietenkään sarjasta saatu kuva ei ole totuus espanjalaisista, mutta kyllä siitä saa siitä kulttuurista jotain kuvaa. Eroaa paljon amerikkalaissarjojen kulttuurista.

Perheen tärkeys ja koko käsite perheen laajuudesta on esim. ihan toista kun Suomessa.

Puheen kiihkeys ja sillä ilmaisu on hauskaa vaihtelua suomalaiseen hiljaisuuteen.

Sarjan henkilöt ovat niin omanlaisiaan, tuttuja jo. Ihan kun tuntisi heidät. Esim. Santi, hänen kommenttinsa ovat niin Santia. Osaa nähdä sen äkeyden taakse.

Sarja myös etenee nopeasti, ei junnata paikoillaan.

Lucian kuolema kyllä on ikävä juttu. Ei Lucia tietenkään olisi voinut lähteä jonnekin muualle asumaan, siinä mielessä ainoa oikea ratkaisu, mutta jotenkin ajattelen, että eikö olisi vaikka voitu ottaa uutta Lucian näyttelijää. Liian rankkaa on tuo kuolema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla