Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERTOKAAPA, mikä siinä Serranon perheessä niin kiehtoo? Kun olen ihmettellyt, kun itse

Vierailija
29.07.2008 |

olen jäänyt ihan koukkuun tuohon sarjaan enkä ikinä aiemmin mihinkään muuhun.

Mutta en osaa selittää, miksi.

Miksi sinä katsot Serranoa??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksanut innostua sarjasta. Jos katsoisin katsoisin kielenopiskelun takia.

Vierailija
2/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on jollain lailla anarkistinen perhesarja verrattuna lällyihin ja poliittisesti korrekteihin amerikkalaisiin sarjoihin. Se kai siinä viehättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... yksinkertaisesti siihen vaan jää koukkuun... niin hyvät henkilöhahmot, ihanaa kuunnella espanjankieltä, mielenkiintoisia tapahtumia jne jne jne

Vierailija
4/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla koskettava...tunteita laidasta laitaan. Niin erilaisia kuin suomalaiset!

ainut mikä sarjassa harmittaa on se kun näyttelijöitä lähtee pois. Marcos, Eva, Candela ja tänään Lucia.. Nyyh.

Vierailija
5/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistinen, skandaalihakuinen ja huonolla maulla tehty.

Vierailija
6/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Vierailija
7/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistinen, skandaalihakuinen ja huonolla maulla tehty.

Vierailija
8/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on niin ihanan elämänmakuinen. Ollaan yhtä suuta perhettä. Ihana sarja :)

Vierailija
9/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokin siinä vaan on niin hyvää, katson aina aamuisin kun teen yleensä iltatöitä. Tosin nyt voi olla että katsominen jää kun Lucia poistui, voihan mikä poru tuli...

Vierailija
10/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku tulee kun ajattelee toisen maan sukua ;-(

Vierailija
11/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään pitkiä merkitseviä katseita ja jatkuvaa viivyttelyä.

Vierailija
12/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalan sovinistinen ja konservatiivinen sukupuoliroolien suhteen. Ehkä katoin 'väärät' jaksot ja koko sarja ei ole sellainen..

Vierailija
13/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä loistavampi huumorintaju käsikirjoittajalla. Miehet ovat kertakaikkiaan höhliä mutta kilttejä. Kilttejä tässä sarjassa mutta jenkkisarjoissa pyssyt paukkaa ja paholaiset laukkaa.

Serranon perhe on koko perheelle mutta turhan seksistiseksi on mennyt ;(

Silti täysi kymppi Serranolle.

(Harmi että ihanat Marcos, Eva, Candela ja nyt Lucia, ovat jättäneet sarjan. Toivottavasti käsikirjoittajana jatkuu edelleen sama ja em. näyttelijöiden tilalle löydetään yhtä mahtavia persoonia.)

Vierailija
14/22 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostain syystä tänä kesänä en ole katsonut kuin muutaman jakson, jostain syystä ei ole enää kiinnostanut.

Vierailija
15/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kertakaikkiaan ymmärrä sitä huumoria. ;)

Sekin on huvittavaa miten espanjalaiset itse suhtautuvat ....

plaa plaa plaa...

Ei meilläkään täällä tanhuja tanssita, pirtissä asuta ja kaljaa kitata alvariinsa.

Uskallan väittää, että huonossa jamassa on sellaisen naisen ymmärrys ja huumorintaju, jonka mielestä Serranon perhe ei ole hauska!

Vierailija
16/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksosta toiseen

Vierailija
17/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat miehet ovat aivan hulluna serranoihin. Itse en jaksa oikein innostua, toki ihan ok katsottavaa jos ei muuta tule ja on hyvä hetki teeveen katselulle, mutta en mitenkään erityisesti tykkää

Vierailija
18/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään lue pissislehtiä kuten Cosmopolitan, se vaihe meni ohi jo teini-iässä. Anoppini rakastaa jenkkipaskaa, minä katson mielummin aasialaisia elokuvia.

Vierailija
19/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva yhdistelmä komediaa ja draamaa. Ja hahmot ovat monipuolisia: kaikenikäisiä, kaiken kokoisia ja kaikennäköisiä; toisin kuin sliipatuissa jenkkisarjoissa. En tunne ketään, joka EI tykkäisi!

Vierailija
20/22 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet katsovat aivan samalla tavalla kuin naisetkin, elleivät jopa enemmän.

Meilläkin ukko koukkuuntui jo pari vuotta sitten. Katsoo aina, kun ennättää. Ja niin kuulema työkaveritkin.

Itsekin tänä kesänä seurasin loma-ajalla. Aivan ok sarja, parempi kuin moni muu, mutta ei aivan huippu-huippu. Mutta katselen ihan mielelläni vastapainoksi noille jenkkihömpötyksille.