Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

HEKA Isosaarentie 4

Mammis
30.04.2020 |

Kuinka moni haki ja onko tullut tarjouksia? 😊

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
01.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ilmotetaan vasta heinÀkuussa tarjouksista.

Vierailija
2/67 |
01.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hain ja toivon niin, ettÀ pÀÀsis tÀÀltÀ nykyisestÀ slummista pois ;(

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
01.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jaahas köyhien kokoontumisajot taas tÀÀllÀ. Vuokraluukku on vuokraluukku.

Vierailija
4/67 |
01.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kelan asumistuet paukkuu taas. "Eliitti" muuttaa taas hienompaan stadin kÀmppÀÀn. Iloinen veronmaksaja maksaa kulut. EihÀn kukaan tule enÀÀ omillaan toimeen, vai?

Vierailija
5/67 |
01.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin vuokrakÀmppÀ :D

Vierailija
6/67 |
01.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan asumistuet paukkuu taas. "Eliitti" muuttaa taas hienompaan stadin kÀmppÀÀn. Iloinen veronmaksaja maksaa kulut. EihÀn kukaan tule enÀÀ omillaan toimeen, vai?

Nuo asunnot ovat edullisia, joten maksamasi asumistuki on vĂ€hĂ€inen. MeidĂ€n vuokra on 1500€/kk ettĂ€ yritĂ€ kestÀÀ, kannattaiskohan hankkia sinunkin toinen työ? Niinkuin minĂ€.

Vierailija
7/67 |
02.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmotetaan vasta heinÀkuussa tarjouksista.

EdellisiÀ ilmoitus kohteita seuranneena, asuntotarjouksia aloitetaan lÀhetellÀ pian hakuajan pÀÀtyttyÀ. Harvoin riittÀÀ ilmoitetulle viimeiselle kuukaudelle. Onnea odotukselle!

Vierailija
8/67 |
04.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haettiin 4-3h. Toivotaan parasta !

Vierailija
9/67 |
04.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Me saatiin miehen kanssa neliö ja kaksio kun haettiin erikseen. Isompaan muutetaan itse ja kaksio laitetaan Airbnb-kÀmpÀksi.

Vierailija
10/67 |
04.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

hauskoi kyllÀ nÀÀ...ensinnÀkin et voi yksin saada neliötÀ

Vierailija
11/67 |
04.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ei kaikki ei-niin-köyhÀtkÀÀn halua omistusasuntoa. Itse olen hyvÀtuloinen ja minulla on kyllÀ muita omistuksia, esim. osakkeita ja kesÀmökki, mutta vuokralla tykkÀÀn asua. Ei niin mitÀÀn kiinnostusta ottaa lainaa jonkun kerrostaloluukun ostamiseen. Yksin ei taas omakotitaloonkaan kaipaa.

Vierailija
12/67 |
04.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin miehen kanssa neliö ja kaksio kun haettiin erikseen. Isompaan muutetaan itse ja kaksio laitetaan Airbnb-kÀmpÀksi.

Miten joku saa kiksejĂ€ vistitellen tĂ€ten, ketju ketjun jĂ€lkeen! ÄllöÀ!

Vierailija
13/67 |
04.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haettiin kolmioita, ei oo kuulunut mitÀÀn. Haettiin myös Haakoninlahdenkadulta, mutta ne taitaa olla jo jaettu.

Vierailija
14/67 |
05.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haettiin neliötĂ€ mutta tuskinpa natsaa tĂ€llĂ€kÀÀn kertaa. 😅

Vierailija
15/67 |
06.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hain yksiöstĂ€ kolmioon kaikkia. Jakavatkohan yhtĂ€ aikaa Haakoninlahdenkadun asuntojen kanssa vai sen ensin? đŸ€”

Vierailija
16/67 |
06.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ hain myös kolmiota. Katsotaan josko tÀllÀ kertaa nappais.

Vierailija
17/67 |
06.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivo kirjoitti:

Hain yksiöstĂ€ kolmioon kaikkia. Jakavatkohan yhtĂ€ aikaa Haakoninlahdenkadun asuntojen kanssa vai sen ensin? đŸ€”

Se on aikalailla jaettu jo

Vierailija
18/67 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo kirjoitti:

Mulle sanottiin ettĂ€ suurin osa Haakoninlahdenkadun asunnoista jaetaan vasta kesĂ€kuulla. Odottelivat kuulemma tĂ€tĂ€ Isosaarentien hakua rinnalle :/

No eipÀ tarvii odottaa enÀÀ, voihan kakka. Olisin halunnut Haakoninlahdenkadulle, muista en niin piittaa... :(

Vierailija
19/67 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule Kalasatamassa ainakin on selkeesti keskiluokkaa tai ylempÀÀ keskiluokkaa Hekan asukkaat. Saat pitÀÀ senttis, ovat parempituloisia ku sinĂ€.

Vierailija
20/67 |
08.05.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo kirjoitti:

Mulle sanottiin ettĂ€ suurin osa Haakoninlahdenkadun asunnoista jaetaan vasta kesĂ€kuulla. Odottelivat kuulemma tĂ€tĂ€ Isosaarentien hakua rinnalle :/

No eipÀ tarvii odottaa enÀÀ, voihan kakka. Olisin halunnut Haakoninlahdenkadulle, muista en niin piittaa... :(

Haakoninlahdella kivempi sijainti mutta pohjat oli vÀhÀn huonompia... olisin onnellinen jos saatais neliö isosaarentieltÀ. Mutta tuntuu ettÀ ku oot opiskelija ja yh niin et tuilla saa kaupungin kÀmppÀÀ..vaikka kohta olenki valmistumassa :/

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme neljÀ viisi