Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moottoripyöräily ja seksi

Vierailija
30.04.2020 |

Oletko kokenut mielihyvää moottoripyörän kyydissä, tai tehnyt sellaista intohimoista hierontaa edessä istuvalle ajon aikana?

Eräs viime kesän ajokokemus oli aivan ihana, eikä unohdu mielestäni koskaan.

Kertokaa kokemuksistanne. Tiedän että moottoripyörä on monelle salainen intohimo.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteisen ajopäivän jälkeen kun pääsisi naismotoristin pakaraväliä nuuhkimaan ja nuolemaan 😍😍

Vierailija
62/78 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin kun pääsin ekan kerran pojan kyydissä Honda Monkeyllä. Se villi ja vapaa upea ilmestys otti mut kyytiin. Olin sulaa vahaa. Hän vei mut koulusta kotiin ja alkoi heti suudella kotipihallani ennen kuin jatkoi matkaa. Näin kun keittiön verho heilui jonkun katsellessa meitä. Olin hänen tyttönsä ja sinä kesänä tehtiin yhdessä kaikkea kiihottavaa ekaa kertaa elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Sundqvist on todennut aiheesta kaiken sanomisen arvoisen.

Vierailija
64/78 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on jokin matkapöyrä, muutenkin kova bensankatkumies ja vie rouvan kesän aikana muutaman kerran ajelulle, rouva tykkää olla takana, vähän pelottaa ja tärisee kivasti. Rouva luottaa ajotaitoihin, kiitokseksi rouva antaa pillua jossain matkanvarrella. Rouva on valittanut kaverin kestävyyttä ja erektiota, olisko isohkolla mahalla ja pienetkin matkat kuljetaan moottorivehkeellä? M58

Vierailija
65/78 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vieläkin kun pääsin ekan kerran pojan kyydissä Honda Monkeyllä. Se villi ja vapaa upea ilmestys otti mut kyytiin. Olin sulaa vahaa. Hän vei mut koulusta kotiin ja alkoi heti suudella kotipihallani ennen kuin jatkoi matkaa. Näin kun keittiön verho heilui jonkun katsellessa meitä. Olin hänen tyttönsä ja sinä kesänä tehtiin yhdessä kaikkea kiihottavaa ekaa kertaa elämässäni.

No Manki nyt ei oo moottoripyörä, mutta kuumia ne vähän tuhmat pojat ite viritettyine mopoineen oli. Sitä keulimisnäytöstä katsellessa tytön mielikuvitukseni lensi seksiin. Ujostutti niin. Sitten, kun pääsi sen rohkean käsivarsille. Miten taitava suutelemaan se oli ja miten kiihkeenä se vei multa neitsyyden. Tulin kans kyydissä kotiin monta, monta kertaa ja porukat saarnasi. Eihän tossa mitään järkeä ollut, mutta monta vuotta meni hänen kaa. En unohda koskaan, miten hän kohteli kuin prinsessaa, suojeli mua. Piti aina kii sillain omistavan seksikkäästi ja seksissä oli tulta. Kauheesti siinä ei elämää rakennettu, pidettiin vaan hauskaa.

Vierailija
66/78 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkseni olen korjaillut kaikenlaisia mopoja ja ei niistä ihan heti tule seksi mieleen.

Vierailija
67/78 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sähkömopo?

Vierailija
68/78 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä mökille mennessä vaimo alkoi hiplata kaluani ajaessa. Viimeiset kilometrit oli aika hösseliä, kun vaimo painautui selkääni kiinni, ja runkkasi minua kaksin käsin housun vyötärön välistä. Lisäksi kiusoitteli ja avasi kypäräni hihnankin ajon aikana.

Hieno kokemus joka toistuu varmasti.

Sitten ajoitte pusikkoon 🌿🌿

Vierailija
69/78 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteisen ajopäivän jälkeen kun pääsisi naismotoristin pakaraväliä nuuhkimaan ja nuolemaan 😍😍

Silakka 🐟

Vierailija
70/78 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi moottoripyöräilevä pariskunta, jonka nettisivuilla oli myös silmäniloa. Ei ole enää. 

Vierailija
71/78 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö sähkömopo?

Jos sytytys on kohdillaan...

Vierailija
72/78 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli yksi moottoripyöräilevä pariskunta, jonka nettisivuilla oli myös silmäniloa. Ei ole enää. 

Viivi antoi hyvät kyydit ;)

Vierailija
73/78 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivi antoi hyvät kyydit ;)

Kumpaa Viiviä tarkoitat?

Vierailija
74/78 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahka puku ja nahka rukkaset , mikä sen kiihottavampaa. 

Vierailija
75/78 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silakka 🐟

Oli puhe hyvästä tuoksusta eli peräpäästä

Vierailija
76/78 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

500cc, nelitahtinen, 1 sylinteri paukuttaa kunnolla takapuoleen.

Vierailija
77/78 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo nuorten kloppien rällääminen täyttä kiimaa on, ei sitä vinguttamista muuten voi selittää. Mitenkä ne saisi harrastamaan tuota masturbaatiotaan pois asutuksen liepeiltä?

Kateellinen siellä kitisee. Eikö isi ostanut mopoa? Eikö massit riittänyt oikeaan prätkään? Muuta maalle, siellä kuulee harvempaan liikennettä. Enimäkseen matkaa olen ajellut, käynyt ympäri Eurooppaa yksin ja vaimon kera. Ajelen vieläkin, +60 vuotiaana. 

Vierailija
78/78 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoritien päässä oli liikennevalot johon oli viereiselle kaistalle pysähtynyt moottoripyörä tod näk mies ajoi ja nainen istui takana. katselin autostani vieressä kun takana istuvan käsi kinnas kädessä hiveli edessä olevan jalkoväliä