Moottoripyöräily ja seksi
Oletko kokenut mielihyvää moottoripyörän kyydissä, tai tehnyt sellaista intohimoista hierontaa edessä istuvalle ajon aikana?
Eräs viime kesän ajokokemus oli aivan ihana, eikä unohdu mielestäni koskaan.
Kertokaa kokemuksistanne. Tiedän että moottoripyörä on monelle salainen intohimo.
Kommentit (78)
Custom Mopoilija35 kirjoitti:
Noiden kyykkypyörien kyydissä näkee välillä mahtavia peppuja. Tossa hetki sitten tulin liikennevaloissa sellaisen perään omalla pyörällä ja kyydissä istui mahtavan upeen perän omaava daami nahkaisissa freddy housuissa. Siitä mentiin samaa matkaa noin 20km 80 alueella ja voin sanoa, että ajelin aika lähellä. Tietäjät tietää, että niissä istutaan aikas lailla pylly pystyssä ja minä perässä muna pystyssä😅
Seuraaviin valoihin mentiin eri kaistoille vierekkäin ja pyörää ajoikin nainen. Mieli teki sanoa, että kiitos peesistä, oli mukava näky.
Tuossa sun stoorissa ei ole järkeä, kirjoitat ristiriitaisesti.
Custom Mopoilija35 kirjoitti:
Noiden kyykkypyörien kyydissä näkee välillä mahtavia peppuja. Tossa hetki sitten tulin liikennevaloissa sellaisen perään omalla pyörällä ja kyydissä istui mahtavan upeen perän omaava daami nahkaisissa freddy housuissa. Siitä mentiin samaa matkaa noin 20km 80 alueella ja voin sanoa, että ajelin aika lähellä. Tietäjät tietää, että niissä istutaan aikas lailla pylly pystyssä ja minä perässä muna pystyssä😅
Seuraaviin valoihin mentiin eri kaistoille vierekkäin ja pyörää ajoikin nainen. Mieli teki sanoa, että kiitos peesistä, oli mukava näky.
Eli kyydissä oli freddyhousuinen herkkupeppu nainen kuskin takana. Ja liikennevaloissa kävi ilmi, että myös kuski oli nainen. Näin ainakin tulkitsin tuon custom mopoilija 35:n kirjoituksen.
Eli kyydissä oli freddyhousuinen herkkupeppu nainen kuskin takana. Ja liikennevaloissa kävi ilmi, että myös kuski oli nainen. Näin ainakin tulkitsin tuon custom mopoilija 35:n kirjoituksen. [/quote]
Juuri näin! Tätä tarkoitin. Eihän tässä mitään ristiriitaa ole.
T. Custom mopo35
Vierailija kirjoitti:
Eli kyydissä oli freddyhousuinen herkkupeppu nainen kuskin takana. Ja liikennevaloissa kävi ilmi, että myös kuski oli nainen. Näin ainakin tulkitsin tuon custom mopoilija 35:n kirjoituksen.
Juuri näin! Tätä tarkoitin. Eihän tässä mitään ristiriitaa ole.
T. Custom mopo35
Mä jotenkin tajusin että se kyytiläinen olikin mies?
Kyllä muuten Harrikka tärisee myös, silleen mukavalla tavalla. Aikanaan vein vaimoni ajelulle ja aattelin sitten lämmitellä seksiin, niin sanoi vaan, että mut on lämmitetty jo valmiiksi. Ja oli kyllä tosi kostea pillu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieleen lähinnä tulee moottoripyörät = keski-ikä ja impotenssi. Nainen siinä nahka-asussa näyttää lähinnä lesbolta ja EI silleen hyvällä tavalla ja sit vielä jos niiden vaatteiden alla haisee p i l l u ja ku si 🙄 johan on kattaus.
Nahkahousuissa hautunut pillu haisee ja maistuu mahtavalta. Sitä on kiva haistella ja nuolla. Lähdimme liikkeelle moottoripyörällä maanantaina ja olen jo kolmena iltana nauttinut kosteasta ja tuoksuvasta pillusta. Vaimoni ei saa pestä sitä ennen minun käsittelyäni.
Tykkään hyväillä miehen penistä ajofarkkujen läpi aina liikennevaloissa :)
Nyt hyvät helteiset pyöräilykelit. Eilen oli rakkaani pillu tosi hikinen ja märkä, kun oli koko päivän hautunut nahkahousuissa. Oli kiihottavaa sitä nuuhkia ja nuolla. Kullikin luisti aivan kuin olisi liukkaria käytetty. Tänään sama uudestaaan.
Mua alkaa usein himottaa siellä takapakkarilla, jos mies laittaa toisen kätensä mun polvitaipeeseen matkaa ajellessa. En tiedä mitä mies ajattelee tehdessään niin vai ajatteleeko välttämättä yhtään mitään sen kummempaa, mutta mulle se tuntuu jotenkin niin ihanan miehiseltä, suojelevalta ja romanttiselta eleeltä ja hellyyden osoitukselta että alan kehrätä ja sulaa samantien :)
Moottoripyörissä ja -pyöräilyssä en näe mitään seksikästä, mutta nainen, jolla on kommandopipo-tyyppinen huppu, hivelee silmiäni. Siinä on jotain vallan ja vaarankin tunnetta, kun hän näkee henkilöllisyyteni, mutta minä en hänen.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa usein himottaa siellä takapakkarilla, jos mies laittaa toisen kätensä mun polvitaipeeseen matkaa ajellessa. En tiedä mitä mies ajattelee tehdessään niin vai ajatteleeko välttämättä yhtään mitään sen kummempaa, mutta mulle se tuntuu jotenkin niin ihanan miehiseltä, suojelevalta ja romanttiselta eleeltä ja hellyyden osoitukselta että alan kehrätä ja sulaa samantien :)
Tuota teen itsekin ajaessani
Vierailija kirjoitti:
Mä tahdon ajaa itse.
HD miehet on kovia panemaan.
t. Tissi-Liisa
Ei pidä paikkaansa. Ne on yleensä joutuneet ostamaan sen HD:n kun ei muuten enää seiso
Vieraila kirjoitti:
Mun nykyinen pyörä, Ducati Monster, on aika ihana tässäkin mielessä. Siinä on satula laitettu ihan alas mua varten, ja kun painan jalkovälin tiukasti tankkia vasten ja kiihdytän, niin se värisee, tärisee ja tutisee juuri oikein. Harva arvaa syytä miksi tykkään kiihdytellä ;P
siksi koska saat siitä orkun
Kun ostin moottoripyörän, oletin että mimmit olisivat siihen ihan kiihkeänä. Tosiasiassa ne pidätteli haukoitusta kun parkkeerasin pyörää framille ja pasteerasin kypärää kanniskellen. Kukaan ei halunnut kuulla retkistäni, kukaan ei halunnut mukaan ja ne harvat tytöt jotka mp-porukoissa pyörivät, olivat toisten tyttiksiä.
Sen sijaan tytöt tuntuivat innostuvan eräretkeilystä ja purjehduksesta (ihan pikkuveneellä, en siis ole varakas enkä omista huvijahtia) ja kaikesta sellaisesta. Näistä harrastuksista on löytynyt kivoja ihmissuhteita ja onpa luonnon helmassa liikkueessa päästy spontaanisti panemaankin. Kyllä tuollaiset vuoristopuron raikkaat naiset ovat niin toista kuin baarikärpäset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen nuorehko heteromies, ja moottoripyörävarusteet tuntuvat uskomattoman kiihottavilta. tuntuu upealta pukeutua tiukkaan suojaavaan nahkapukuun, saappaisiin ja kypärään, jossa on tummennettu tai peilipintainen visiiri. pidän ajaessa toki muitakin kamppeita, mutta nahka on ehdottomasti "se juttu".
Tämä on itselläkin se asia. Tuntuu hyvältä pukeutua miehekkään oloisiin "releisiin" ja ihan hyvästä syystä. Ajovarusteet nyt vaan on oltava, ja en ole niitä miehiä jotka pilkkihaalarista tykkää. Pitäähän niiden kamojen olla coolin näköiset, eikä mitkään goretexit...
Jepjep.
mä ainakin tykkään silleen "äijäillä" ja ajaminenki on kivaa kyl. Mutta kun saa pukeutua tollaseen prätkäuniformuun niin on vähän kuin intissä olis.
Sillon ku prätkällä ajetaan, niin sillon pyyhitään naiset pois mielestä kokonaan!
Prätkäilyssä parasta on vauhti ja vapaus! Kypärä päässä sun ei tartte kuunnella ketään, eikä puhua kenellekään. Voispa olla kotonaki vaan kypärä päässä koko ajan :)
[/quote]
"Pyörää ajoikin nainen". Eli sulla oli oletuksena että se on mies ja ajelit tiiviisti perässä muna pystyssä? Ei siinäkään mitään vikaa, mutta harvemmin miehillä näkee nahkaisia freddyjä, ei ole mulle ainakaan vastaan tullut.[/quote]
Nainen oli kyydissä ja toinen nainen ajoi! Kuvittelin siis, että hetero pariskunta oli ajelulla ja kunhan totesin, että kyytiläisen lisäksi myös kuski oli nainen. Enkä nyt siis tarkoita, että olisi ollut lesbopari. Ja nimenomaan noissa pyörissä se kyytiläinen joutuu istumaan pylly pystyssä, joka on kuin tarjottimella.