Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaihetta meikkaamisessa inhoat eniten?

Vierailija
30.04.2020 |

Itseäni ärsyttää kulmakarvojen piirtäminen. Ne tuntuvat menevän aina vinksalleen ja sitten saa yrittää uudestaan ja uudestaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamista. En ole vielä tavannut/seurustellut naisen kanssa, joka selviäisi normi arkipäivän pakkeloinnista järjellisessä ajassa. Ja se järjellinen on tietenkin henkilö- ja tapahtumakohtainen arvo.

Vierailija
2/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meikkaaminen on silmän rajaus ja ripsiväri. Ei ole niin paljon vaiheita, että joku inhottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottamista. En ole vielä tavannut/seurustellut naisen kanssa, joka selviäisi normi arkipäivän pakkeloinnista järjellisessä ajassa. Ja se järjellinen on tietenkin henkilö- ja tapahtumakohtainen arvo.

Mitä sä niinku oikein odotat siinä? 

Vierailija
4/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että se valmistuisi, ja pääsisimme lähtemään. Töihin, juhliin, kauppaan, mihin sitä nyt ikinä ihmisen normi elämässään menevätkään.

Vierailija
5/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että se valmistuisi, ja pääsisimme lähtemään. Töihin, juhliin, kauppaan, mihin sitä nyt ikinä ihmisen normi elämässään menevätkään.

Jaa. Mun miehellä kestää aina kauan, kun lähdetään johonkin. Voisinhan mä toki kiukutella siitä, mutta en jaksa. Sen sijaan en edes oleta, että me päästään lähtemään heti paikalla, vaan otan huomioon, että hänen pitää ensin tehdä ne juttunsa ja sitten lähdetään. Mä teen sillä aikaa jotain muuta. En kiusaa itseäni "odottelemalla", että voitaisko nyt jo lähteä, vaan laitan itseni niin valmiiksi kuin voin ja sanon hänelle, että huikkaa sitten mulle, kun oon valmis. Sullekin varmasti löytyis jotain tekemistä sen meikkaamisen ajaksi, ettei tarvitse odotella. Jos sä nyt tiedät sen asian etukäteen, niin kannattaako asiasta kiukutella?

Vierailija
6/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kaikki vaiheet on rentouttavia, vähän niinkun värityskirjan kanssa puuhailu. Ehkä vähiten kuitenkin tykkään silmämeikin pohjustuksesta. Joskus ei mene niin tasaisesti.

Vierailija
7/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä iässä on sen verran vankat rutiinit ja osaaminen, että ei mikään vaihe tuota ongelmia. Kiireessä tietysti toivoisi, että meikkivoiteen blendaaminen olisi nopeampi prosessi mutta se kestää sen verran kuin se kestää.

N48

Vierailija
8/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eyeliner. Aina saa jännittää että tuleeko siisti. Ja sitten ne ovatkin keskenään epäsymmetriset ja toiselle puolelle pitää lisätä, sitten toiselle, ja taas... Lopulta onkin kunnon palkit luomissa ja pitää korjailla tai aloittaa alusta. Näin käy varsinkin jos on kiire tai pitäisi lähteä juhliin tms :D

Vierailija
9/9 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon meikkaaminen. Minulla on rasvainen mutta pintakuiva iho, ja aika usein hormonaalisia näppyjä. Ihoa on vaikeaa, ellei mahdotonta saada näyttämään hyvältä, turhauttaa edes yrittää.