Mies ei saa orgasmia kahdesti samana päivänä
Oon miettinyt että onko se normaalia, että mies ei oikeesti enää tuon ikäisenä ( 39v) saa orkkua kuin korkeintaan kerran päivässä. Jos on väsynyt niin sitten ei edes jaksa yrittää mikä on aivan ok. Mutta esim eilen tehtiin aamupv mökillä ja tuolloin sai kyllä hyvin ja nopeaa. Illalla jaksoi kyllä varmaan tunnin " jumpata" mun kanssa, selvästi tuntui hyvältä mutta ei vaan kyennyt saamaan vaikka sai suihinotto, käsihoitoa jne. No sulassa sovussa nukkumaan ja tänään taas jos hän jaksaa.
Mutta kysymys siis kuuluu, kuuluuko ikään vai voiko liittyä esim terveysasioihin-> käyttää kyllä alkoholia ja ylipainoa on jonkin verran.
Kommentit (12)
Tässä toinen 39 v, ylipainoa on vähän ja alko ja seksi maistuu kylläkin yksin, mutta noin kolme kertaa päivässä parhaimmillaan saan laueta. En ole kylläkään nympho ja voin olla ilman parikin päivää. No jos se vielä se sopiva naaras löytyisi niihin kivoihin.
Mun ex- mies oli samanlainen kuin ap:n, ei koskaan pystynyt saamaan toista saman päivän aikana. Parikymppisestä nelikymppiseksi oltiin yhdessä. Kunto hänellä oli aina oikein hyvä, välissä vuosia jolloin jopa erinomainen. Ei alkoa, ei tupakkaa eikä läskiä. Sanoi että näin on aina ollut saamisen kanssa.
On se nyt peeveliä jos mies ei saa kun yhden orkun päivässä niin ruvetaan sairaaksi epäilemään. Mitenkä naiset sitten jotka valittavat orgasminpuutettaan ja taas syy on miehen: tekee väärin, ei osaa, pieni kalu, laiska kielimies ja mitä kaikkea. Katsokaa peiliin ja hävetkää ketkä näitä kirjoittelee.
Olen 47v ja kaksi kertaa päivässä on työn ja tuskan takana. Onnistuu usein mutta menee puurtamiseksi. Mulla luonnollinen tahti on joka toinen päivä. Parikymppisenä olisi voinut panna vaikka kellon ympäri. Näin se vaan menee. Omin käsin saan vaikka viidesti päivässä edelleen, mutta kumppanin kanssa en. Itseään osaa kuitenkin koskettaa juuri oikein ja tehokkaimmin.
Pane se miehesi runkaman sulle ja katselet niin kyllä lähtee.
Kolme vuotta ilman seksiä naisen kanssa, sitä ennen jopa kuudesti päivässä vuosikausia.. ikää on nyt 43 , Alkoa menee liikaa mut muuten suhtkoht kunnossa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v ja kaksi kertaa päivässä on työn ja tuskan takana. Onnistuu usein mutta menee puurtamiseksi. Mulla luonnollinen tahti on joka toinen päivä. Parikymppisenä olisi voinut panna vaikka kellon ympäri. Näin se vaan menee. Omin käsin saan vaikka viidesti päivässä edelleen, mutta kumppanin kanssa en. Itseään osaa kuitenkin koskettaa juuri oikein ja tehokkaimmin.
Sen verran saanko kysyä että teetkö sitten omin käsin? Jos siis sopiva tahti sulle on joka toinen päivä, niin liittyykö se mitenkään siihen mitä teet yksikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran saanko kysyä että teetkö sitten omin käsin? Jos siis sopiva tahti sulle on joka toinen päivä, niin liittyykö se mitenkään siihen mitä teet yksikseen?
Ei liity. Siis en todellakaan runkkaile päivittäin, tuo oli vain esimerkki siitä mikä olisi mahdollista. Jos vetelisi päivittäin käteen niin seksiä olisi harvemmin tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt peeveliä jos mies ei saa kun yhden orkun päivässä niin ruvetaan sairaaksi epäilemään. Mitenkä naiset sitten jotka valittavat orgasminpuutettaan ja taas syy on miehen: tekee väärin, ei osaa, pieni kalu, laiska kielimies ja mitä kaikkea. Katsokaa peiliin ja hävetkää ketkä näitä kirjoittelee.
Anteeksi, en tarkoittanut kysymystäni millään pahalla. Itsehän voin siis saada useita kertoja päivässä.
Sainkin tässä jo muutaman hyvän ja valaisevan vastauksen aiheeseen.
Omalla miehelläni ei ole ongelmia laueta kahteen kertaan samana päivänä, mutta toinen kerta voi kyllä viedä paljonkin kauemmin.
Myös siemennesteen määrä on yleensä vähäinen toisella kerralla, mutta se on totta kai ihan ymmärrettävää jos on jo lastin laukaissut aiemmin päivällä. Omalla miehelläni ekalla kerralla voi helähtää montakin roiskausta, mutta toisella vain muutaman tipan verran.
No on ylipäänsä hyvin yksilöllistä ja juu, yleisesti ottaen ikä kyllä vaikuttaa. Nelikymppinen ei usein enää ole kaksikymppinen, vaikka olisi timmikuntoinenkin.
Ja toistan vielä kaikille niille 6-kymppisille, jotka tulevat alle todistamaan mieskuntoaan: ON YKSILÖLLISTÄ.