Alkavatko työt normaalisti jos lapset saavat palata kouluun?
Oliko tämä sitten samalla kertaa etätyöjakson päätös suurimmassa osassa työpaikoista?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa vaihtaa kesärenkaat alle! Saako sitten myös ajaa päin punaisia kun kerran renkaatkin saa vaihtaa?
Kiitos😘sun kommentti oli hyvä. Sai mut hymyilemään , kun suurin osa on saanut verenpaineen kohoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa vaihtaa kesärenkaat alle! Saako sitten myös ajaa päin punaisia kun kerran renkaatkin saa vaihtaa?
Kiitos😘sun kommentti oli hyvä. Sai mut hymyilemään , kun suurin osa on saanut verenpaineen kohoamaan.
Plääpälääplää.. ihan normaalia miettiä miten tilanne tästä etenee, jos rajoituksia aletaan purkaa.
Eikö etätyö yksityispuolella ole tähänkin mennessä ollut suositus eikä määräys? Vai lasketaanko se muka julkiseksi kokoontumiseksi, jos ihmiset kerääntyvät toimistoon, mihin ulkopuolisilla ei ole pääsyä? Meillä ei ole varsinaisesti ollut kieltoa työskennellä toimistolla vaan ainoastaan vahva suositus työskennellä etänä.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys. Etätyötähän ei tehdä pelkästään kotona olevien lasten takia vaan siksi, että yli 10 h tapaamiset on kielletty ja esim. julkisen liikenteen käyttämistä on syytä välttää, jos vain mahdollista.
Itse olin konttorilla tällä viikolla ekaa kertaa kuuteen viikkoon. Esimies antoi luvan mennä, koska meitä on vain viisi ja olin yksin töissä. Periaatteessahan voisimme kaikki olla töissä, mutta yritämme välttää turhia kontakteja.
Meitä ei ole kuin 9 ja tänään selviää, palataanko maanantaina taas toimistolle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö etätyö yksityispuolella ole tähänkin mennessä ollut suositus eikä määräys? Vai lasketaanko se muka julkiseksi kokoontumiseksi, jos ihmiset kerääntyvät toimistoon, mihin ulkopuolisilla ei ole pääsyä? Meillä ei ole varsinaisesti ollut kieltoa työskennellä toimistolla vaan ainoastaan vahva suositus työskennellä etänä.
Kaikki eivät työskentele yksityisellä sektorilla.
En tajua miten tämä ketju on saanut tällaista irvailua. Käyn kauempana töissä ja konttorille palaaminen vaatii kaikenlaisia järjestelyjä.