Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riippuvuutta, pelkoa olla yksin, väärä mies, mitä??

Vierailija
03.07.2006 |

Yksin ollessani pähkäilen ahdistuneena, onko mies oikea mulle, ajattelen eroa jne. Kun ollaan yhdessä, nauretaan paljon, tykkään olla seurassa, meillä on hauskaa ja ihanaa...

Mitä tämä on? Pelottaa olla ilman häntä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tainneet vielä kovin kauaa seurustella?

Kyllä mulla aina uuden suhteen alussa, varsinkin jos tunteita on paljon, tulee kaikenlaista mieleen.

Välillä tuntuu hyvältä, välillä tosi hyvältä, välillä ahdistaa se kun tuntuu liian hyvältä. Välillä taas miettii, että mitähän mä tossa nään, miks se noin sanoo kun sehän on ihan ääliö. Ja sitten sekunnin päästä jo melkein itkee ajatusta siitä, että sen " ääliön" menettäisi.

Mulla tällainen tunteiden aallokko ainakin tarkoittaa sitä, ettei henkilö ole lainkaan yhdentekevä ja että suhteesta voi tullakin jotain. Joskus tunnen itseni pikkutyttömäisen iloiseksi, välillä etäiseksi ja hermostuneeksi. Joskus tapaamisen jälkeen olen seitsemännessä taivaassa ja joskus pelkään, että mies jättää mut kuitenkin ja melkein itken sitä.

Epävarmuutta täytyy vain sietää, kyllä se siitä tasaantuu joskus...

Vierailija
2/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekään käynyt niin

ap

Vierailija
4/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän esim lähtee töihin pitemmän loma jälkeen, mua ahdistaa. koska ollaan oltu niin tiiviisti kimpassa, ei juurikaan muita ihmisiä tavata. sitten ahdistaa ja pelottaa maailma ilman häntä. sitten, kun alan tottua ajatukseen, ollaan käyty vierailuilla lasten kanssa jne, jännitän miestäni, olen etäinen ja ärtynyt... kunnes taas lähenen, jonka jälkeen alan jännittää ulkomaailmaa. näin karkeasti sanottuna.

ap

Vierailija
5/7 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nautin hirveästi kuitenkin siitä, jos saan tavata muitakin ihmisiä. se etäännyttää minut siis miehestä! mistä tässä on kyse, auttakaa jo.

ap

Vierailija
6/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voisiko tämä liittyä siihen?

ap

Vierailija
7/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se ahdistaa. en jaksa sitä pikkutyttömäistä onnentunnetta, jota tunnen miestäni kohtaan, kun olemme yhdessä. sitä se kuitenkin on, kun taas tapaamme. paitsi jos pinnistelen tätä tunnetta vastaan, ja silloin olen etäinen ja vaikeasti tavoitettava, ärtynyt, väsynyt...

ap