Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies uhkailee erolla ja pettämisellä jos ei saa seksiä?

Vierailija
29.04.2020 |

Jatkuvasti tekee sitä..

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ihan samaa. Mies olisi halunnut vähintään kerran päivässä (mieluiten kaksi kerta apäivässä) ja minulle sopiva määrä oli 3-4 kertaa viikossa. Mies kiukkuili ja kiristi ja uhkaili. Petti jonkun random baarilöydön kanssa ja sai jotain tauteja. Itki ja pyysi anteeksi että oli tyhmä. Omaa tyhmyyttäni jatkoin avioliitossa eikä se ole pettämisestä toipunut.

Nyt meillä on 4-7 kertaa viikossa ja mies valittaa kuinka siinä ei ole intohimoa minun puoleltani. Kuulemma en ole tarpeeksi himokas, keksi tarpeeksi mielenkiintoisia roolileikkejä ja olen valju. Aha. Eli teen mitä vaan kammarin puolella niin ei kelpaa. Joo sitä on liian vähän tai se on huonoa. Mutta miehessähän ei ole vikaa, minä olen syypää huonoon kammarielämään. Ja miehellä ikää 45v eli ei ole mikään hormoonihuuruissa elävä nuori kolli.

Ja olen jo hakenut itselleni asuntoa, mies haluaisi jatkaa kulissiliitossa.

Wau, sä oot kyllä todella "antelias", jos eron keskelläkin teillä on 4-7 kertaa viikossa. Mutta varmaan joo parempi teille molemmille, että paasette vapauteen etsimmään itsellenne paremmin sopivia kumppaneita.

Mikä siinä onkin, että parisuhteessa toista voi kohdella ihan miten sattuu, valittaiskohan yksikään mies pelkälle seksisuhteelle em. asioista? Ei, koska seksisuhde ottais ja lähtis. Em. asioistahan voi myös keskustella ilman vaatimista..

Herranjestas, oikeasti lähde. Mies kuulostaa joltain narsistiselta seksiaddiktilta. Vain hänen haluillaan on merkitystä, sinun haluillasi ei mitään. Mä kyllä aukaisisin suuni ja kiljuisin jo suoraa huutoa sille äijällesi. Ja pariterapiaan se ei tietenkään lähde...?

Mistä arvasit? Pariterapiaan ei suostu lähtemään koska hänessä ei ole mitään vikaa kuulemma. Kaikki intiimielämän ongelmat ovat minun vikaani ja jos kuulemma jos ihailisin häntä enemmän, olisin rohkeampi erilaisiin leikkeihin, tekisin sitä ja tätä hänelle niin ongelmaa ei olisi. Kuulemma katseeni häneen ei myöskään ole intohimoinen.

Olen kysynyt, että mitä mies voisi tehdä asian korjaamiseksi ja että pitäisikö hänen miettiä omaa osuuttaan ongelmiin niin mies on hiljaa eikä vastaa mitään.

Hui kamala, puistattava mies. Miksi ihmeessa joku sietää tuollaista. Olisin lähtenyt jo ajat sitten. Yhdessä suhteessa mies oli tuontyyppinen, painosti ja kiukutteli seksin takia. Aika nopeasti siinä lähti itseltä halut lopullisesti ja rakkauskin sen myötä. Minulla oli itsekunnioitusta sen verran jäljellä, että sanoin heipat keskenkasvuiselle kiukuttelijalle.

Ja käyttäydit myös itse kuin keskenkasvuinen kiukuttelija.

Vierailija
122/127 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uhkailee erolla, niin ei hän halua kanssasi olla.

No shit! Sherlock.

Tuotahan ap ei just tajunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mikään uhkailu tai kiristäminen ei kuulu hyvään parisuhteeseen.

En katselisi hetkeäkään tuommoista tyyppiä, ensimmäisestä pettämisuhkauksesta pistäisin pihalle, paljon mukavampi elää yksin.

Seksi kuuluu yleensä parisuhteeseen, ellei yhdessä toisin sovita. Jos halut ei kohtaa, niin silloin pitäisi asiasta keskustella rakentavasti ja yrittää yhdessä löytää keinoja joilla asia korjaantuisi niin että molemmat osapuolet voisivat olla ratkaisuun tyytyväisiä.

Jos yhteisymmärrystä ei löydy ja asian kanssa ei pysty tai halua elää, niin sitten on parasta erota.

Vierailija
124/127 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraisiinjoseikotonasaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska ei saa seksiä. Tärkeämpi kysymys on miksi sinä et halua seksiä. Ei ole normaalia.

Näinhän se menee ja meillä ainakin painelen vieraisiin, jos en saa kotona.

Seksissä ei kuulemma ole mitään vikaa, mutta väsyttää, stressaa, ei jaksa, jne.

Alussa seksiä oli useita kertoja päivässä ja nyt pitäisi tyytyä 2x/ viikko. Spontaaniuskin on kadonnut, kuin pieru saharaan.

Jos tauti joskus tulee, niin naiseni on sen ansainnut.

Herranen aika, 2 kertaa viikossa??? Olisit tyytyväinen kun saa noinkin usein. Toista se meillä ikisinkuilla, viimeisestä kerrasta on yli 20 vuotta.

Lakkaa valittamasta mies!

M43

Joka toinen viikko polkasen satkulla vakkarilumppua.

Riittää hyvin.

Menee se 200 kuussa huonompaankin.

M47

Jos seksistä täytyy maksaa niin vika on peilissä.

Vierailija
125/127 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska seksi kuuluu parisuhteeseen!

Ap vastas, että niillä on kolmisen kertaa viikossa. Eli WTH?

Vierailija
126/127 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ero tulee ja pitääkin tulla jos mies ei saa seksiä. Miksi puhtaat? Kostatko jotain? Älä ole lapsellinen.

Olen nainen ja naimisissa 30v. Mies on aina saanut kun on mieli tehnyt.

Vierailija
127/127 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla suhteessa, jossa et halua seksiä ja läheisyyttä? Eikö se ole parempi nyt vain erota.

Ikäväähän tuo uhkailu on, mutta ei kukaan seksuaalinen kestä tuollaista pitemmän päälle.