Miksi mies uhkailee erolla ja pettämisellä jos ei saa seksiä?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan fakta, ei mies ilman seksiä elä.
Se hakee sen siutten muualta jos kotoo ei saa.
Kyllä elää. Annapas tulla todisteita ”faktallesi”. Vaikkapa kuolintodistus, jossa kuolinsyynä on seksin puute 😂
Ps. Onko miehet jotenkin ke ha re ita kun ei osaa omia käsiään käyttää vaan pitää löytää reikä johon sen aivonsa työntää?
Vierailija kirjoitti:
Lähde pois, jos ei seksi kiinnosta. Niin teki ex-vaimo ja nyt olemme molemmat onnellisia.
Menitte siis naimisiin vain seksin takia. Ette rakkauden tai keskinäisen kunnioituksen.
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ihan samaa. Mies olisi halunnut vähintään kerran päivässä (mieluiten kaksi kerta apäivässä) ja minulle sopiva määrä oli 3-4 kertaa viikossa. Mies kiukkuili ja kiristi ja uhkaili. Petti jonkun random baarilöydön kanssa ja sai jotain tauteja. Itki ja pyysi anteeksi että oli tyhmä. Omaa tyhmyyttäni jatkoin avioliitossa eikä se ole pettämisestä toipunut.
Nyt meillä on 4-7 kertaa viikossa ja mies valittaa kuinka siinä ei ole intohimoa minun puoleltani. Kuulemma en ole tarpeeksi himokas, keksi tarpeeksi mielenkiintoisia roolileikkejä ja olen valju. Aha. Eli teen mitä vaan kammarin puolella niin ei kelpaa. Joo sitä on liian vähän tai se on huonoa. Mutta miehessähän ei ole vikaa, minä olen syypää huonoon kammarielämään. Ja miehellä ikää 45v eli ei ole mikään hormoonihuuruissa elävä nuori kolli.
Ja olen jo hakenut itselleni asuntoa, mies haluaisi jatkaa kulissiliitossa.
Wau, sä oot kyllä todella "antelias", jos eron keskelläkin teillä on 4-7 kertaa viikossa. Mutta varmaan joo parempi teille molemmille, että paasette vapauteen etsimmään itsellenne paremmin sopivia kumppaneita.
Mikä siinä onkin, että parisuhteessa toista voi kohdella ihan miten sattuu, valittaiskohan yksikään mies pelkälle seksisuhteelle em. asioista? Ei, koska seksisuhde ottais ja lähtis. Em. asioistahan voi myös keskustella ilman vaatimista..Herranjestas, oikeasti lähde. Mies kuulostaa joltain narsistiselta seksiaddiktilta. Vain hänen haluillaan on merkitystä, sinun haluillasi ei mitään. Mä kyllä aukaisisin suuni ja kiljuisin jo suoraa huutoa sille äijällesi. Ja pariterapiaan se ei tietenkään lähde...?
Mistä arvasit? Pariterapiaan ei suostu lähtemään koska hänessä ei ole mitään vikaa kuulemma. Kaikki intiimielämän ongelmat ovat minun vikaani ja jos kuulemma jos ihailisin häntä enemmän, olisin rohkeampi erilaisiin leikkeihin, tekisin sitä ja tätä hänelle niin ongelmaa ei olisi. Kuulemma katseeni häneen ei myöskään ole intohimoinen.
Olen kysynyt, että mitä mies voisi tehdä asian korjaamiseksi ja että pitäisikö hänen miettiä omaa osuuttaan ongelmiin niin mies on hiljaa eikä vastaa mitään.
Miksi sinä sitten haluat jäädä?
Kannattaa uhkailla vain sellaisilla asioilla jotka voi toteuttaa.
Seuraavan kerran kun hän uhkailee, niin sano "Selvä. Erotaan sitten. Minä pakkaan kamani ja muutan pois."
Kaverini mies jatkuvasti valitti joka asiasta ja haukkui kaikkea mitä kaverini teki.
Tiskikone kuulemma täytetty väärin, mies joutui sen aina täyttämään uudelleen kun nainen ei osannut.
Ei ole siivottu vaikka nainen on koko päivän ollut kotona. (Vähän yli vuoden ikäisen lapsen kanssa.)
On siivottu huonosti. (Kun naisella se lapsi vahdittavana koko ajan.)
Joka päivä joka asiasta valitusta kun mies tuli töistä. Joka asiasta. Kaikki tehty väärin tai ei ollenkaan.
Mies harrasti, tarvitsi omaa aikaa, ja halusi olla kavereiden kanssa kun huvitti.
Sitten nainen kyllästyi ja yhtenä päivänä sanoi rauhallisesti "Selvä. Minä muutan pois. En minä jaksa kuunnella tuota haukkumista joka päivä. Kyllä minä lapsen kanssa kahdestaan pärjään. Kokeile joskus mitä on olla lapsen kanssa kotona niin ymmärrät, ettei koti ehkä kiillä koko aikaa."
Mies hätääntyi, sillä eihän hän erota halunnut! ;)
Sitten miehellä alkoi kesäloma, ja sopivat että mies ottaa vastuun lapsen hoidosta. Mies siis nousee aamuisin lapsen kanssa, nainen saa nukkua.
Alle kahdessa viikossa mies oli aivan kypsä, ja alkoi mäkättää naiselle, että kyllä hänenkin pitäisi välillä nousta hoitamaan lasta eikä aina jättää sitä miehen vastuulle. Eikä mies voi kotitöitä tehdä, kun lapsi häiritsee ja sotkee koko ajan, ja naisen pitäisi tehdä kotitöitä.
Nainen sanoi, että hänhän on puolitoista vuott noussut joka aamu hoitamaan lapsen ja vahtinut lasta ja leikkinyt ja ulkoiluttanut lasta kun mies vain nukkuu, lojuu, harrastaa tai on kavereiden kanssa. Nainen on joka päivä tehnyt kotityöt siitä huolimatta, että lapsi sotkee ja häiritsee koko ajan. Ja hän on silti saanut kotitöitä tehtyä, mutta mies haukkuu että on tehty väärin ja huonosti. Ja nyt mies ei saa tehtyä kotitöitä muka yhtään. Miten se on mahdollista, kun se naiseltakin onnistui?
Ja naisen piti aina pyytää lupa siihen, että sai lähteä kavereiden kanssa johonkin ilman lasta. Ja max puolitoista tuntia. Ja piti tulla kotiin silloin kun se puolitoista tuntia oli täynnä.
Mies tietenkään ei voinut ottaa lasta mukaan mihinkään, kun kavereiden kanssa oli jossain.
Nainen kysyi, että miksi hänellä on puolentoista tunnin aikaraja, kun miehelläkään ei sellaisia ole?
Ja miksi naisen pitää ottaa lapsi aina mukaan kun menee kaveria näkemään, mutta mies ei koskaan ota lasta mukaan vaan jättää sen naiselle? Kyseessä kuitenkin puolitoistavuotias lapsi, ei mikään 2 kk ikäinen imeväinen.
Kyllä siinä oli miehelle kova koulu! Kun ei koskaan aiemmin ollut oppinut vaan joka asiasta tuli riitaa, niin tuolloin viimein oppi, kun nainen otti erouhkailut tosissaan ja sanoi että hän muuttaa pois, hän on valmis eroon. Mutta mies ei sitten ollutkaan, kunhan uhkaili :)
Mutta nainen lopetti lopulta olemasta kynnysmatto.
Kun mies uhkaili erolla, niin nainen sanoi että selvä. Hän muuttaa itse pois.
Ei siis sanonut miehelle että muuta sinä pois, kun eihän mies sitä olisi tehnyt. Hän sanoi rauhassa että muuttaa itse pois, sitä mies ei voinut estää. Ja sillä tavalla sai miehen käyttäytymään paremmin.
Ovat edelleen yhdessä ja parisuhde voi nykyisin paremmin. Mutta jos mies enää ikinä, kertaakaan, uhkailee erolla, niin nainen pakkaa kamansa ja lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on täysmulk.ku sika joka ihan oikeasti kannattaa jättää. Ei ole tervepäisen ihmisen touhua moinen. Ansaitset todellakin parempaa.
Tässä kommentissa nyt ei ollut MITÄÄN JÄRKEÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ihan samaa. Mies olisi halunnut vähintään kerran päivässä (mieluiten kaksi kerta apäivässä) ja minulle sopiva määrä oli 3-4 kertaa viikossa. Mies kiukkuili ja kiristi ja uhkaili. Petti jonkun random baarilöydön kanssa ja sai jotain tauteja. Itki ja pyysi anteeksi että oli tyhmä. Omaa tyhmyyttäni jatkoin avioliitossa eikä se ole pettämisestä toipunut.
Nyt meillä on 4-7 kertaa viikossa ja mies valittaa kuinka siinä ei ole intohimoa minun puoleltani. Kuulemma en ole tarpeeksi himokas, keksi tarpeeksi mielenkiintoisia roolileikkejä ja olen valju. Aha. Eli teen mitä vaan kammarin puolella niin ei kelpaa. Joo sitä on liian vähän tai se on huonoa. Mutta miehessähän ei ole vikaa, minä olen syypää huonoon kammarielämään. Ja miehellä ikää 45v eli ei ole mikään hormoonihuuruissa elävä nuori kolli.
Ja olen jo hakenut itselleni asuntoa, mies haluaisi jatkaa kulissiliitossa.
Wau, sä oot kyllä todella "antelias", jos eron keskelläkin teillä on 4-7 kertaa viikossa. Mutta varmaan joo parempi teille molemmille, että paasette vapauteen etsimmään itsellenne paremmin sopivia kumppaneita.
Mikä siinä onkin, että parisuhteessa toista voi kohdella ihan miten sattuu, valittaiskohan yksikään mies pelkälle seksisuhteelle em. asioista? Ei, koska seksisuhde ottais ja lähtis. Em. asioistahan voi myös keskustella ilman vaatimista..Herranjestas, oikeasti lähde. Mies kuulostaa joltain narsistiselta seksiaddiktilta. Vain hänen haluillaan on merkitystä, sinun haluillasi ei mitään. Mä kyllä aukaisisin suuni ja kiljuisin jo suoraa huutoa sille äijällesi. Ja pariterapiaan se ei tietenkään lähde...?
Mistä arvasit? Pariterapiaan ei suostu lähtemään koska hänessä ei ole mitään vikaa kuulemma. Kaikki intiimielämän ongelmat ovat minun vikaani ja jos kuulemma jos ihailisin häntä enemmän, olisin rohkeampi erilaisiin leikkeihin, tekisin sitä ja tätä hänelle niin ongelmaa ei olisi. Kuulemma katseeni häneen ei myöskään ole intohimoinen.
Olen kysynyt, että mitä mies voisi tehdä asian korjaamiseksi ja että pitäisikö hänen miettiä omaa osuuttaan ongelmiin niin mies on hiljaa eikä vastaa mitään.
Hui kamala, puistattava mies. Miksi ihmeessa joku sietää tuollaista. Olisin lähtenyt jo ajat sitten. Yhdessä suhteessa mies oli tuontyyppinen, painosti ja kiukutteli seksin takia. Aika nopeasti siinä lähti itseltä halut lopullisesti ja rakkauskin sen myötä. Minulla oli itsekunnioitusta sen verran jäljellä, että sanoin heipat keskenkasvuiselle kiukuttelijalle.
Jos mies kerran haluaa lähteä niin anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero tai uusi suhde jossa on seksiä on ainoa vaihtoehto.
On sairasta olla parisuhteessa ilman seksiä.
Juurihan ap sanoi, että seksiä ON 1-3krt viikossa sekä oraaliseksiä.
Seksiä siis on, en kyllä edes ymmärrä miksi jos mies tästä huolimatta uhkailee. Loppuisi seksi omalla kohdallani lyhyeen, kokonaan, jos olisin vastaavassa tilanteessa.
Miksi lopettaisit haluamisen?
En ole lainaamasi, mutta meille kävi juuri noin.
Oltiin nuoria, seksiä oli, alkuhuuma laantui ja seksiä oli edelleen. Mies alkoi vinkumaan kun seksin määrä oli vähentynyt päivittäisestä pariin kertaan viikossa. Minua ahdisti, miksi vinkuu, kaikkihan on kunnossa? Aloin harrastamaan seksiä velvollisuudesta, koska toinen näki asiassa jonkun huolen aiheen. Aikaa kului, tilanne syveni ja paheni, harrastin seksiä enää pelkästä velvollisuudesta. Oma halu meni toisen runnualustana olemisen tiimellyksessä, en enää tiennyt halaunko seksiä vai kuuntelenko vain toisen vinkumista, mikä oli mielestäni kohtuuton. Tilanne eskaloitui siihen, että laitoin skaset kiinni enkä suostunut enää ollenkaan, toivoin, että se seksiä kinuava mies vaihtaisi naista ja lähtisi menemään elämästäni. Ei vaihtanut, kuulemma rakasti. Mentiin pariterapiaan puhumaan siitä, mikä ylipäätään on normaalia parisuhteessa. Seksin vaatiminen ei ole, seksi muuten kyllä on, mutta ei sitä voi toiselta vaatia tai käy niinkuin monelle käy. Tulee itsesuojeluvaisto peliin, minun ruumiini, minun kroppani, minun päätösvaltani, ja tuo toinen käyttää hyväksi!
Näin se kuule meni, minua niin harmittaa, että asiat menivät näin, kumpa hän vain ei olisi alkanut vinkumaan siitä seksistä... Ongelmista kyllä pitää puhua, mutta se ei vielä ole ongelma, jos sinulla on nainen joka on kerran-pari viikossa halukas! Silloin EI ole pihtaamista!
Seksistä vinkuminen on väärin, samoin seksin harrastaminen velvollisuudesta. Mutta eikö teidän ongelma nimenomaan ollut erilaiset halut ja tarpeet? Päivittäisestä seksistä kertaan viikossa on aika suuri muutos haluissa, ymmärrän että halukkaampi osapuoli turhautuu.
Sehän siinä on, kun ensin totuttautuu siihen, että seksiä on useasti ja sitten se alkaa vähenemään. Se, jolla ei halut vähene, ni sehän siinä kärsii.
OIkeastiko näin moni ei tiedä, että ainakin naisella suhteen ensimmäiset 1-3 vuotta vaikuttaa hormonitoiminta alkuhuuman myötä. Olen siis tämän pitkän tekstin kirjoittaja ja vastaan molempiin lainauksiin samaanaikaan. Minulla on käynyt kaikissa suhteissa elämäni aikana näin. Ensimmäiset 2 vuotta näen kumppanin vaaleanpunaisten lasien läpi ja haluan joka päivä, sitten suhde muuttuu arkisemmaksi, ihastuminen vaihtuu rakkaudeksi ja ei vaan enää ole sitä sellaista "haluan olla koko ajan iholla" oloa.
Meilläkin puhuttiin tuosta, että on "huijattu" tällaiseen suhteeseen, että ensin on joka päivä ja sitten kerran viikossa. Hei jos olisin tiennyt kertoa heti ekalla seurusteluviikolla jo, että miulla muuten sitten yleensä käy näi, että viim. kolmen vuoden päästä rauhottuu nuo hormonit jne, että seksiä on sitten 1-2 krt viikossa, niin kyllä olisin varmasti kertonut sen miehelle! Mutta koska olin nuori niin en ymmärtänyt tätä asiaa kertoa. Nyt kyllä kertoisin vvarmasti.Mites muut ketjun naiset, onko teillä alkuhuumaa vai jatkuuko alkuhuuma ikuisesti?
Eikö miehet ole kuulleet alkuhuumasta?
Tunnistan kyllä tuon alkuhuuman ja sen laantumisen, mutta omat seksihaluni ovat pysyneet aika vakiona nuoresta saakka, kaipaan tyydytystä lähes päivittäin (joko kumppanin kanssa tai yksin). Toki joissain elämänvaiheissa haluja on ollut vähemmän.
Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi vaimo uhkailee erolla jos ottaa puheeksi seksin puutteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sitten haluat jäädä?
Kannattaa uhkailla vain sellaisilla asioilla jotka voi toteuttaa.
Seuraavan kerran kun hän uhkailee, niin sano "Selvä. Erotaan sitten. Minä pakkaan kamani ja muutan pois."
Kaverini mies jatkuvasti valitti joka asiasta ja haukkui kaikkea mitä kaverini teki.
Tiskikone kuulemma täytetty väärin, mies joutui sen aina täyttämään uudelleen kun nainen ei osannut.
Ei ole siivottu vaikka nainen on koko päivän ollut kotona. (Vähän yli vuoden ikäisen lapsen kanssa.)
On siivottu huonosti. (Kun naisella se lapsi vahdittavana koko ajan.)
Joka päivä joka asiasta valitusta kun mies tuli töistä. Joka asiasta. Kaikki tehty väärin tai ei ollenkaan.
Mies harrasti, tarvitsi omaa aikaa, ja halusi olla kavereiden kanssa kun huvitti.Sitten nainen kyllästyi ja yhtenä päivänä sanoi rauhallisesti "Selvä. Minä muutan pois. En minä jaksa kuunnella tuota haukkumista joka päivä. Kyllä minä lapsen kanssa kahdestaan pärjään. Kokeile joskus mitä on olla lapsen kanssa kotona niin ymmärrät, ettei koti ehkä kiillä koko aikaa."
Mies hätääntyi, sillä eihän hän erota halunnut! ;)
Sitten miehellä alkoi kesäloma, ja sopivat että mies ottaa vastuun lapsen hoidosta. Mies siis nousee aamuisin lapsen kanssa, nainen saa nukkua.
Alle kahdessa viikossa mies oli aivan kypsä, ja alkoi mäkättää naiselle, että kyllä hänenkin pitäisi välillä nousta hoitamaan lasta eikä aina jättää sitä miehen vastuulle. Eikä mies voi kotitöitä tehdä, kun lapsi häiritsee ja sotkee koko ajan, ja naisen pitäisi tehdä kotitöitä.
Nainen sanoi, että hänhän on puolitoista vuott noussut joka aamu hoitamaan lapsen ja vahtinut lasta ja leikkinyt ja ulkoiluttanut lasta kun mies vain nukkuu, lojuu, harrastaa tai on kavereiden kanssa. Nainen on joka päivä tehnyt kotityöt siitä huolimatta, että lapsi sotkee ja häiritsee koko ajan. Ja hän on silti saanut kotitöitä tehtyä, mutta mies haukkuu että on tehty väärin ja huonosti. Ja nyt mies ei saa tehtyä kotitöitä muka yhtään. Miten se on mahdollista, kun se naiseltakin onnistui?
Ja naisen piti aina pyytää lupa siihen, että sai lähteä kavereiden kanssa johonkin ilman lasta. Ja max puolitoista tuntia. Ja piti tulla kotiin silloin kun se puolitoista tuntia oli täynnä.
Mies tietenkään ei voinut ottaa lasta mukaan mihinkään, kun kavereiden kanssa oli jossain.
Nainen kysyi, että miksi hänellä on puolentoista tunnin aikaraja, kun miehelläkään ei sellaisia ole?
Ja miksi naisen pitää ottaa lapsi aina mukaan kun menee kaveria näkemään, mutta mies ei koskaan ota lasta mukaan vaan jättää sen naiselle? Kyseessä kuitenkin puolitoistavuotias lapsi, ei mikään 2 kk ikäinen imeväinen.Kyllä siinä oli miehelle kova koulu! Kun ei koskaan aiemmin ollut oppinut vaan joka asiasta tuli riitaa, niin tuolloin viimein oppi, kun nainen otti erouhkailut tosissaan ja sanoi että hän muuttaa pois, hän on valmis eroon. Mutta mies ei sitten ollutkaan, kunhan uhkaili :)
Mutta nainen lopetti lopulta olemasta kynnysmatto.
Kun mies uhkaili erolla, niin nainen sanoi että selvä. Hän muuttaa itse pois.
Ei siis sanonut miehelle että muuta sinä pois, kun eihän mies sitä olisi tehnyt. Hän sanoi rauhassa että muuttaa itse pois, sitä mies ei voinut estää. Ja sillä tavalla sai miehen käyttäytymään paremmin.Ovat edelleen yhdessä ja parisuhde voi nykyisin paremmin. Mutta jos mies enää ikinä, kertaakaan, uhkailee erolla, niin nainen pakkaa kamansa ja lähtee.
Meillä oli vähän samantapainen tilanne. Oltiin molemmat väsyneitä, kun lapset olivat pieniä ja riideltiin kaikesta turhasta jatkuvasti. Kerran mies sanoi, ettei jaksa enää tätä paskaa, vaan hän lähtee. Sanoin siihen, että, jos erotaan, niin minä lähden ja hän saa jäädä kotiimme huolehtimaan lapsista. Tämän jälkeen ei enää koskaan puhuttu erosta. Ilmeisesti mies tajusi, että raskaampaa olisi pyörittää yksin koko arkisirkusta.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi vaimo uhkailee erolla jos ottaa puheeksi seksin puutteen?
Puheeksi ottaminen on eri asia kuin painostaminen ja pettämisellä uhkailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko puhumisen paikka. Miksi et halua antaa seksiä. Toisille hyvinkin tärkeää. Ette sopivia toisillenne, jos halut on noin erilaiset. Kyllähän suolainen suhdetta huonontaa. Molemmat tekee väärin.
Seksiä ei anneta, vaan sitä on kun kumpikin haluaa yhtä aikaa.
Jos halut eivät kohtaa, voi neuvotella erilaisista ratkaisuvaihtoehdoista, mutta mikään näistä ei ole toisen kropan käyttäminen runkkuleluna.
Juuri viime viikolla oli pitkä (ja minusta surullinen) ketju missä suurinosa vastanneista sanoivat harrastavansa seksiä kun kumppani haluaa, mutta itse ei.....
Ei ihan toteutunut tu ”kun kumpikin haluaa”.Noi vastaajat tarvitsevat terapiaa sekä hyväksikäytön takia että alentuneen itsetunnon takia. Normaalissa parisuhteessa seksiä harrastetaan VAIN silloin kun molemmat haluavat. Jos toinen ei halua, on se ra is ka us. Normaalit miehet ja naiset onneksi ymmärtävät tämän.
Sitä paitsi, hyvä parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen ja kunnioitukseen, sekä kestää kyllä hetkelliset ”kuivat” jaksot. Samoin aikuinen ihminen ei käyttäydy kuin pahainen kakara jos ei saa. Aikuiset osaa tyydyttää halunsa itse.
Tämä.
Jos uhkailee erolla, niin ei hän halua kanssasi olla.
Koska seksi kuuluu parisuhteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tietää miksi puolisosi on muuttunut haluttomaksi mene peilin eteen. Syy löytyy lähes poikkeuksetta siitä peilikuvasta. Tämän kun useimmat miehet tajuaisivat, niin olisi ehkä molemmilla mukavampaa. Jos kohtelet naistasi kuin ilmaista piikaa, niin ei kannata ihmetellä toisen haluttomuutta.
Muistatko sanoa tämän myös miesten haluttomuutta käsittelevissä ketjuissa?
Todellisuudessahan haluttomuus johtuu lähes aina hormonaalisista tai psyykkisistä tekijöistä. Kumppanin mahdollisuudet vaikuttaa niihin ovat aika rajalliset.
Naiset harvemmin pitävät miehiään itsestäänselvinä kodinkoneina. Miehet sortuvat tähän valitettavan usein. Hiukan kun avaa silmiä, niin huomaa, että ne onnelliset parisuhteet eivät riipu seksin määrästä vaan siitä, että toista ei pidetä ilmaisena piikana ja kodinkoneena. -ohis-
Nuo ovat sellaisia asioita, että jokainen voi puhua vain omasta puolestaan. Mikset jätä sitä laiskaa sikaa, joka pitää sinua kodinkoneena.
Seksi on perustarve. Pitäisi se ymmärtää uhkailemattakin, että jostain on seksiä saatava. Oliko tässä se ongelma, että miehesi selvensi tämän itsestäänselvyyden sinulle? Olisiko ollut parempi, jos hän ei olisi sanonut mitään ja hoitanut tarpeensa kertomatta?
Vierailija kirjoitti:
Jos uhkailee erolla, niin ei hän halua kanssasi olla.
No shit! Sherlock.
Aloituksesta puuttuu olennaisia tietoja. Kuinka usein teillä on seksiä? Millainen suhde on muuten?
Jos teillä on säännöllisesti seksiä, niin mies on täys pas-ka. Jos teillä ei ole seksiä, niin kyllä miehellä on sinänsä oikeus suoltaa suustaan tollasta. Mutta miksi teillä ei ole puheyhteyttä? Miksi et halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde pois, jos ei seksi kiinnosta. Niin teki ex-vaimo ja nyt olemme molemmat onnellisia.
Menitte siis naimisiin vain seksin takia. Ette rakkauden tai keskinäisen kunnioituksen.
Sairasta.
Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde.
Noi vastaajat tarvitsevat terapiaa sekä hyväksikäytön takia että alentuneen itsetunnon takia. Normaalissa parisuhteessa seksiä harrastetaan VAIN silloin kun molemmat haluavat. Jos toinen ei halua, on se ra is ka us. Normaalit miehet ja naiset onneksi ymmärtävät tämän.
Sitä paitsi, hyvä parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen ja kunnioitukseen, sekä kestää kyllä hetkelliset ”kuivat” jaksot. Samoin aikuinen ihminen ei käyttäydy kuin pahainen kakara jos ei saa. Aikuiset osaa tyydyttää halunsa itse.