Miksi mies uhkailee erolla ja pettämisellä jos ei saa seksiä?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi vaivautuu uhkailemaan. Fiksumpi mies olisi vaihtanut jo ajat sitten naiseen, jota seksi kiinnostaa.
En tajua, miksi ihmiset roikkuvat tuollaisissa suhteissa, joissa osapuolet haluavat aivan eri asioita.
Tuollaisella miehellä joka käyttää toista vaan runkkualustana, kaikki naiset loppujen lopuksi kieltäytyy seksistä. Ei se vaihtamalla siitä miksikään muutu. Toki olisi nykyiselle naiselle hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tietää miksi puolisosi on muuttunut haluttomaksi mene peilin eteen. Syy löytyy lähes poikkeuksetta siitä peilikuvasta. Tämän kun useimmat miehet tajuaisivat, niin olisi ehkä molemmilla mukavampaa. Jos kohtelet naistasi kuin ilmaista piikaa, niin ei kannata ihmetellä toisen haluttomuutta.
Muistatko sanoa tämän myös miesten haluttomuutta käsittelevissä ketjuissa?
Todellisuudessahan haluttomuus johtuu lähes aina hormonaalisista tai psyykkisistä tekijöistä. Kumppanin mahdollisuudet vaikuttaa niihin ovat aika rajalliset.
Naiset harvemmin pitävät miehiään itsestäänselvinä kodinkoneina. Miehet sortuvat tähän valitettavan usein. Hiukan kun avaa silmiä, niin huomaa, että ne onnelliset parisuhteet eivät riipu seksin määrästä vaan siitä, että toista ei pidetä ilmaisena piikana ja kodinkoneena. -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Hiekkapllujen kokoontumisketju HUUTONAURUA
Miksi sinä haluat seksiä? Onko vastaus, koska se tuntuu hyvältä? Mieti itse, jos seksi naisesta tuntuu hyvältä ja nainen nauttii yhtä paljon kuin sinä, niin eikö nainen silloin halua seksiä lisää? On huonon rakastjan ja puolison merkki, jos täytyy valittaa että edes se henkilö joka rakastaa sinua, ei pysty harrastamaan seksiä sinun kanssa. Tästä tietysti poislukien sairaudet ja vauva-aika, joka muodostaa poikkeuksen.
Anna mennä seuraavan naisen riesaksi. Jos mies ei tajua katsoa peiliin ja muuttaa toimintaansa, ikuinen kierre.
Alat nyt vaan pikkuhiljaa miettimään sitä eroa. Sen kypsyttely vaatii aikaa, varsinkin jos on lapsia. Täytyy miettiä missä ja miten haluaa asua ym. Annat sen ajatuksen vaan tulla mieleesi niin se lähtee siitä pikkuhiljaa etenemään ja joku päivä olet vapaa.
Niin. Niitä ongelmiaan saattaa tulla pitkässä liitosta myöhemminkin. Meillä mies on se osapuoli, jota enää ei kiinnosta läheisyys oikeastaan missään muodossa. Minä kuihdun ja katkeroidun näiltä osin. Miestä rakastan, enkä perhettä halua rikkoa, mutta minulla on vielä muutama kymmenen vuotta aikaa jäljellä ja mieskin tietää sen, että tällaisessa tilanteessa en koko siitä aikaa vietä.
Mies myös tietää, että minulla ei ole mikään kiire asian kanssa (vielä), vaan mielelläni odottelen, että mies pääsee stressistä/uupumuksesta/mikälie yli niin, että hankit palaavat. Ja että en edes tarvitse säännöllisesti yhdyntää tms., vaan minulle kelpaa ja on melkein mieluisampaakin muu läheisyys (jos siis pitää valita jompikumpi).
En koe olevani pahis tai uhkailevani. Asiasta toki ei puhuta kuin ehkä kerran tai kaksi vuodessa (enää, eikä siitä ole paljoa puhuttu koskaan, koska mies ei halua sitäkään), enkä ole jatkuvasti vonkaamassa, ja mitäs hyötyä siitä olisikaan, kun ei toista kiinnosta. Mutta silti on mielestäni reilua, että mies tietää, missä mennään. Ja reilua on myös, ettei minun tarvitse elää näin, jos en halua.
Miten voi uhkailla ensin erolla ja sitten pettämisellä?
Eihän se enää eron jälkeen sua petä.
Ero tai uusi suhde jossa on seksiä on ainoa vaihtoehto.
On sairasta olla parisuhteessa ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tietää miksi puolisosi on muuttunut haluttomaksi mene peilin eteen. Syy löytyy lähes poikkeuksetta siitä peilikuvasta. Tämän kun useimmat miehet tajuaisivat, niin olisi ehkä molemmilla mukavampaa. Jos kohtelet naistasi kuin ilmaista piikaa, niin ei kannata ihmetellä toisen haluttomuutta.
Todellisuudessahan haluttomuus johtuu lähes aina hormonaalisista tai psyykkisistä tekijöistä. Kumppanin mahdollisuudet vaikuttaa niihin ovat aika rajalliset.
Naiset harvemmin pitävät miehiään itsestäänselvinä kodinkoneina. Miehet sortuvat tähän valitettavan usein. Hiukan kun avaa silmiä, niin huomaa, että ne onnelliset parisuhteet eivät riipu seksin määrästä vaan siitä, että toista ei pidetä ilmaisena piikana ja kodinkoneena. -ohis-
Jep jep. Eli naisten haluttomuus johtuu miehistä, ja miesten haluttomuus johtuu miehistä. Tätä odotinkin. Oikeastaan kaikki parisuhteiden ongelmathan johtuvat yleensä miehistä, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi uhkailla ensin erolla ja sitten pettämisellä?
Eihän se enää eron jälkeen sua petä.
Molemmilla uhkailee. Päivittäin. Aamusta iltaan, monta kertaa päivässä.
Miksi ylipäätänsä olette ruvenneet seukkaamaan jos libidonne on eri tasolla? Eihän tuosta koidu kuin ongelmia jos halut eivät ole kohdanneet milloinkaan.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Joka sanoo noin ei tiedä tosi rakkaudesta. Olen ollut aviomieheni kanssa yhdessä 15 vuotta, seksiä 1-3 kertaa kuukaudessa. Teemme paljon asioita yhdessä ja rakkautta on rutkasti arjessa. En näe tässä mitään sairasta. Sairaampaa olisi jos ainut yhteinen tekemisemme olisi seksi tai että joutuisimme harrastamaan sitä sen takia ettei toinen lähtisi. Onneksi ei tarvitse sellaista pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Juurihan ap sanoi, että seksiä ON 1-3krt viikossa sekä oraaliseksiä.
Seksiä siis on, en kyllä edes ymmärrä miksi jos mies tästä huolimatta uhkailee. Loppuisi seksi omalla kohdallani lyhyeen, kokonaan, jos olisin vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä siis on, en kyllä edes ymmärrä miksi jos mies tästä huolimatta uhkailee. Loppuisi seksi omalla kohdallani lyhyeen, kokonaan, jos olisin vastaavassa tilanteessa.
Yritän pitää miehen tyytyväisenä mutta halut vain yltyy.. Haluaisi päivittäin ja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Niitä ongelmiaan saattaa tulla pitkässä liitosta myöhemminkin. Meillä mies on se osapuoli, jota enää ei kiinnosta läheisyys oikeastaan missään muodossa. Minä kuihdun ja katkeroidun näiltä osin. Miestä rakastan, enkä perhettä halua rikkoa, mutta minulla on vielä muutama kymmenen vuotta aikaa jäljellä ja mieskin tietää sen, että tällaisessa tilanteessa en koko siitä aikaa vietä.
Mies myös tietää, että minulla ei ole mikään kiire asian kanssa (vielä), vaan mielelläni odottelen, että mies pääsee stressistä/uupumuksesta/mikälie yli niin, että hankit palaavat. Ja että en edes tarvitse säännöllisesti yhdyntää tms., vaan minulle kelpaa ja on melkein mieluisampaakin muu läheisyys (jos siis pitää valita jompikumpi).
En koe olevani pahis tai uhkailevani. Asiasta toki ei puhuta kuin ehkä kerran tai kaksi vuodessa (enää, eikä siitä ole paljoa puhuttu koskaan, koska mies ei halua sitäkään), enkä ole jatkuvasti vonkaamassa, ja mitäs hyötyä siitä olisikaan, kun ei toista kiinnosta. Mutta silti on mielestäni reilua, että mies tietää, missä mennään. Ja reilua on myös, ettei minun tarvitse elää näin, jos en halua.
Parempi sinunkin olisi vain päästää irti, vaikka rakastaisitkin. Tuollainen katkeroittaa pikkuhiljaa. Tosin miehen haluttomuudessa kannattaisi ehkä mittauttaa testosteronitasot, se voi olla sillä tavalla yksinkertaisempaa kuin naisen haluttomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopettaisit haluamisen?
Ei tavallisesti onnellisessa parisuhteessa olevat uhkaile erolla ja pettämisellä joka käänteessä. Kiertoon vaan.
En pysty.