Mies ei halua lapsia
Avopuolisoni on jo tehnyt elämässään kaiken ns. kerran(avioliitto, liuta lapsia jotka nyt aikuisia, avioero). Tapasin puolisoni töissä, hän oli tuolloin esimieheni. Rakastuin, vaikka ikäeroa meillä on 17 vuotta.
Olemme olleet yhdessä 4 vuotta, ostimme vasta yhteisen asunnon ja meillä on myös yhteinen kesämökki.
Minulla ei ole vielä vakituista työpaikkaa, mutta kovasti yritän saada sen.
Mutta se mikä tässä mietityttäö on yhteiset lapset. Mies on jo reilusti yli 40v, eikä haluaisi enää. En tiedä voiko tämä tulla meidän tielle jossain vaiheessa, kun nyt asia tuntuu mielestäni selvältä, haluan olla puolisoni kanssa ja meillä on monta asiaa hyvin.
Uhraanko itseni tässä, olen reilusti alle 30v...
Kommentit (23)
Siis mietit onko materialismi tärkeämpää kuin oma lapsi.
Mietin että alkaako asia, se etten saa lasta, häiritsemään minua myöhemmin.
Yhdessä maksamme asunnon ja kesämökin.
Niin miehesi osti asunnon ja kesämökin.
Sinähän työttömänä haluat lapsen vain sen takia, että voit maata jatkossakin kotona.
En ole työtön, vaan määräaikaisissa työsuhteissa. Jatkuvasti ollut töitä.
Mies maksaa oman osuuden minä omani.
Lapsen saaminen ei ole hänen kanssaan vaihtoehto, hänellä 5 lasta entuudestaan. Ei halua enempäö. Minä olen periaatteessa vasta siinä kohdassa elmää että ensimmäistä lasta mietitään.
Mikä aloittajan pääkopassa on rikki?
Jos mies ei halua lasta, niin mies ei halua lasta.
Olet sairas jos yrität edes kääntää miehen pään. Ja kaikki kaltaisesi naiset.
Se sortaja. syö räkäänsä. Ylellä oli feministinen ohjelma Ruotsista, missä lapsia tehdään ilman miehiä.
Wyy kirjoitti:
Lapsen saaminen ei ole hänen kanssaan vaihtoehto, hänellä 5 lasta entuudestaan. Ei halua enempäö. Minä olen periaatteessa vasta siinä kohdassa elmää että ensimmäistä lasta mietitään.
Mikähän pankki myöntää pätkätyöläiselle asuntolainaa?
Todennäköisesti joudut sitten eroamaan ja etsimään uuden miehen jos lapsia haluat. Se on nyt tai myöhemmin. Vaikuttaisi siltä, että niitä kuitenkin haluat jossain vaiheessa. Uutta miestä ei välttämättä löydy tuosta vaan.
Mitä me tässä pohditaan? Että haluaako ap lapsia elämässään vai ei?
Kai nyt tyhmemmätkin palstamammat tajuavat tämän olevan Porvoon juttuja?
Nelikymppinen mies ja LIUTA aikuisia lapsia? Porvoolaiset ovat sikiävät sorttia. 😂😂😂
Kyllä se tulee teidän tielle jos sinä haluat lapsia ja mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies ja LIUTA aikuisia lapsia? Porvoolaiset ovat sikiävät sorttia. 😂😂😂
Niin? Jos on vaikka 47v ja viimeisen lapsen saanut 29 vuotiaana, niin tämäkin on jo 18v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tulee teidän tielle jos sinä haluat lapsia ja mies ei halua.
Miestä voi aina huijata väittämällä ehkäisyn olevan kunnossa. Mies tosin voi tällöin muuttua isästä elatusvelvolliseksi. Tai sitten heivaa ukko mäkeen ts. jätä se sika, mutta sitten menetät elättäjän ja lokkeilu täytyy lopettaa. Vaikea tilanne siellä Porvoon suunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Wyy kirjoitti:
Mikähän pankki myöntää pätkätyöläiselle asuntolainaa?
Kaikki tuollaisessa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos on vaikka 47v ja viimeisen lapsen saanut 29 vuotiaana, niin tämäkin on jo 18v.
Lapsia oli viisi. In toki mahdollista, että alle 30- vuotiaalla on viisi lasta, mutta Porvoon seuduilla on vähän lestadiolaisia ja he eivät yleensä eroa.
Rahaa ja statusta, rahaa ja statusta. Saatat olla vain hetken leikkikalu. Älä tee itseäsi liian kotoisaksi miehen talolla.