Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on paketti jauhelihaa, josta tarvis tehdä ruokaa

Vierailija
03.07.2006 |

Olisko mitään vinkkejä, mitä tehdä, kun ruuassa ei saa olla suomalaisia viljoja, perunaa eikä tomaattia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoile vaikka grillattujen vihannesten kanssa, mitä nyt sitten sallittuja onkin. Kaupoista saa myös mm. tattaripastaa tms. Mutta esim. vihreä salaatti ja grillattua maissia toimii varmasti kanssa! Intialaisessa keittiössä on kastikkeita ilman suomalaisia viljoja ja tomaatteja jauhelihalle.

Vierailija
2/3 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis raastat hieman porkkanaa, pilkot sipulia ja valkosipulia sekä maustat jauhelihan oman maun mukaan. Sekoitat kaikki aineet ja lisäät 2 munaa (jauhelihaa noin 200g - eli jos sulla on 400g niin tulee 2kpl). Sen jälkeen paistat pannulla miedolla lämmöllä kuten ison lätyn molemmin puolin. On tosii hyvää ja helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakasta vois tehä, kun kaikki tarpeet on kotosalla.