Minkä ikäisenä olette yöpyneet ensi kerran hotellissa?
Toisesta ketjusta tuli mieleeni tällainen. Lapsena en ole ikinä ollut hotellissa, ainoat lomareissut suuntautuivat mummolaan. Ekan kerran olen siis ollut hotellissa yötä pitkästi yli kaksikymppisenä Tunisiassa, kun voitin matkalahjakortin arvonnasta. Sen jälkeen olen satunnaisesti ollut hotellissa, yön kerrallaan. Olen syntynyt 1976.
Kommentit (28)
Joskus lapsena. Ensimmäinen muistikuva on kun olen jotain 5-6v. Varmaan olen ollut aiemminkin, mutta en muista. Olen syntynyt 1970.
Samanikäisenä kuin lensin lentokoneella ekaa kertaa eli 19-vuotiaana.
Lapsena, kun matkustettiin vanhempien kanssa kesälomilla. Viimeistään kouluikäisenä siis.
Varmaan 7-11 vuotiaana, silloin matkustelimme vanhempieni kanssa. Yleensä tosin taisivat olla leirintäalueita, missä yövyimme, mutta hämärä mielikuva että olisi voinut olla hotellikin.
Yksin lähdin ulkomaille ensimmäistä kertaa 19-vuotiaana kolmeksi viikoksi, mutta silloin taisin majoittua hostelleissa. Eli olisikohan ensimmäinen hotelliyö ollut 21-vuotiaana ex-puolisoni kanssa automatkalla Saksassa?
Viime vuonna hotelliöitä tuli karkeasti ottaen kolmisenkymmentä.
En ole vielä näin viisikymppisenä.
Vauvana, me matkustettiin jatkuvasti 80-luvulla, kun olin lapsi, kaikki kesätkin keski-euroopassa tai tanskassa.
En muista. Niin pienenä lapsena ettei siitä ole jäänyt muistikuvaa.
5-vuotiaana, Ranskassa.
Synt. -63
8-vuotiaana, Neuvostoliiton matkalla. :D
Vaikka oli vasta 60-luku, niin 2-vuotiaana oltiin jossain Rantasipi hotellissa.
Lomailtiin paljon ja usein oltiin hiihtoloma, viikonloppu, pääsiäinen tms hotellissa.
Ennen kouluikää, ei ole tarkempaa tietoa, mutta kyllä me matkusteltiin kun olin pieni. Ensimmäisen kerran ulkomailla kuusivuotiaana. Nyt olen lähemmäs 50v. Oma lapsi oli hotellissa jo vauvana ja vauvavuonna ulkomaillakin kolmeen otteeseen. Sille ikäiselleni, joka ei vieläkään ollut käynyt hotellissa, onko muitakin asioita, jotka ovat jääneet väliin ja miksi?
N. 10-vuotiaana, kun lähdettiin huvipuistoreissulle toiselle puolelle Suomea. Sen jälkeen seuraavan kerran vissiin täysi-ikäisenä kun itse maksoin. T. 1993 syntynyt
Vierailija kirjoitti:
Ennen kouluikää, ei ole tarkempaa tietoa, mutta kyllä me matkusteltiin kun olin pieni. Ensimmäisen kerran ulkomailla kuusivuotiaana. Nyt olen lähemmäs 50v. Oma lapsi oli hotellissa jo vauvana ja vauvavuonna ulkomaillakin kolmeen otteeseen. Sille ikäiselleni, joka ei vieläkään ollut käynyt hotellissa, onko muitakin asioita, jotka ovat jääneet väliin ja miksi?
Minun teki mieleni kysyä samaa asiaa, mutta tulin siihen tulokseen, että kyseessä on vain trolli.
Ei mitään muistikuvaa.