Minkä ikäisenä olette yöpyneet ensi kerran hotellissa?
Toisesta ketjusta tuli mieleeni tällainen. Lapsena en ole ikinä ollut hotellissa, ainoat lomareissut suuntautuivat mummolaan. Ekan kerran olen siis ollut hotellissa yötä pitkästi yli kaksikymppisenä Tunisiassa, kun voitin matkalahjakortin arvonnasta. Sen jälkeen olen satunnaisesti ollut hotellissa, yön kerrallaan. Olen syntynyt 1976.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En muista milloin, mutta hotelli oli Hotelli Arthur Vuorimiehenkadulla Helsingissä ja tapahtui 60-luvun lopussa tai 70-luvun alussa.
Siis en muista tarkasti milloin enkä sitä, minkä ikäinen itse olin.
Luultavasti eka joulunani 1983. Olimme Lapissa. Vanhempani ovat myöhemmin kertoneet, että tuolloin siellä vihittiin sveitsiläinen lentoyhtiön tyyppi ja hän oli lennättänyt koko juhlavierassakkinsa matkustajakoneella Suomen hääjuhlaansa yllätyksenä. He yöpyivät meidän kanssamme samassa hotellissa.
50- ja 60-luvun taitteessa kaksikymppisena Pariisissa, Milanossa ja Venetsiassa. O Sole Mio!
14-vuotiaana ensimmäisellä ulkomaanmatkalla. Emme perheeni kanssa koskaan matkustelleet, kuolin pieni/nuori, mutta tätini otti minut mukaan reissuun. Olen syntynyt 1970.
Mä olin jo muutaman kuukauden ikäsenä laivamatkalla Saksassa, kuvista olen nähnyt. Vuosi oli 1972.
En muista milloin, mutta hotelli oli Hotelli Arthur Vuorimiehenkadulla Helsingissä ja tapahtui 60-luvun lopussa tai 70-luvun alussa.