Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vain AIKUISTEN jutuissa käytte kesällä?

Vierailija
03.07.2006 |

Tyttöporukalla lähdetään Aitoon kirkastusjuhlille (vaikka Lordi peruikin), miehen kanssa mennään Suomenlinnaan katsomaan KOMin Täällä Pohjantähden alla.

Ja sitten muutaman kerran käydään terassilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä juur muutakaan. No, terassilla käyn ilman lapsia, sekä kotibileissä. Muuten raahaan lapset mukaani oli kyse sitten puistokonsertista tai festareista.

Vierailija
2/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sopivampana aikuisille kuin 2-vuotiaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni eivät lapset ole mitään 2-vuotiaita enää. =) Et rajannut kysymystäsi mitenkään lasten iän mukaan.



2

Vierailija
4/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin Savonlinnassa käytiinkin jo perjantaina.

Vierailija
5/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt toki kunnon äiti edes kuvittele menevänsä minnekään ilman lapsia! Itsekkäitä olette.



Me paskat vanhemmat käydään yhtenä iltana pyörähtämässä festareilla. Muuta ei ole suunnitelmissa.

Vierailija
6/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ei mennä mihinkään kun ei ole lapsenvahtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puolestaan lähtee ilman lapsia ja vaimoa terassille sekä syksyllä viikoksi Lappiin.

Vierailija
8/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan miehen kanssa kaksin, ilman lasta. Toinen jos on kotona lapsen kanssa, niin toinen pääsee joskus käymään terassilla tai muuten kaupungilla. Yöelämä ei kiinnosta kumpaakaan. Ehkä vois miehen kanssa käydä joskus kaksin ulkona syömässä tai kesäteatterissa, mutta ihan mielellämme otetaan muksukin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne siis emme ota lapsia.

Lisäksi tulossa yhdet 30v synttärit,jonne menemme

kahdestaan.

Vierailija
10/10 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa konserissa on jo käyty. Ostosreissulle ollaan myös menossa vähän kauemmas. Ja toivottavasti ehditään vaellukselle. Kyllähän kai noihin kaikkiin saa lapsiakin viedä, mutta kun meillä nyt ei satu sellaisia edes olemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän