Missä vain AIKUISTEN jutuissa käytte kesällä?
Tyttöporukalla lähdetään Aitoon kirkastusjuhlille (vaikka Lordi peruikin), miehen kanssa mennään Suomenlinnaan katsomaan KOMin Täällä Pohjantähden alla.
Ja sitten muutaman kerran käydään terassilla.
Kommentit (10)
paljon sopivampana aikuisille kuin 2-vuotiaalle.
Itselläni eivät lapset ole mitään 2-vuotiaita enää. =) Et rajannut kysymystäsi mitenkään lasten iän mukaan.
2
Tosin Savonlinnassa käytiinkin jo perjantaina.
Eihän nyt toki kunnon äiti edes kuvittele menevänsä minnekään ilman lapsia! Itsekkäitä olette.
Me paskat vanhemmat käydään yhtenä iltana pyörähtämässä festareilla. Muuta ei ole suunnitelmissa.
Miehen kanssa ei mennä mihinkään kun ei ole lapsenvahtia.
Mies puolestaan lähtee ilman lapsia ja vaimoa terassille sekä syksyllä viikoksi Lappiin.
Ainakaan miehen kanssa kaksin, ilman lasta. Toinen jos on kotona lapsen kanssa, niin toinen pääsee joskus käymään terassilla tai muuten kaupungilla. Yöelämä ei kiinnosta kumpaakaan. Ehkä vois miehen kanssa käydä joskus kaksin ulkona syömässä tai kesäteatterissa, mutta ihan mielellämme otetaan muksukin mukaan.
sinne siis emme ota lapsia.
Lisäksi tulossa yhdet 30v synttärit,jonne menemme
kahdestaan.
Parissa konserissa on jo käyty. Ostosreissulle ollaan myös menossa vähän kauemmas. Ja toivottavasti ehditään vaellukselle. Kyllähän kai noihin kaikkiin saa lapsiakin viedä, mutta kun meillä nyt ei satu sellaisia edes olemaan...
Enkä juur muutakaan. No, terassilla käyn ilman lapsia, sekä kotibileissä. Muuten raahaan lapset mukaani oli kyse sitten puistokonsertista tai festareista.