Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin just Cittarissa ja se oli täynnä pikkulapsiperheitä vappupalloja valitsemassa

Vierailija
28.04.2020 |

Voi hel. etti. Kakarat juoksi pitkin käytäviä, ihan toivotonta yrittää edes väistellä tarpeeksi kaukaa.
Muutenkin porukkaa oli kaupungilla ihan älyttömästi. Kaikki markettien parkkipaikat täynnä. Keskellä arkipäivää, kolme päivää ennen vapunpäivää.

Minun piti käyttää koiraa eläinlääkärissä äkillisen syyn takia. Sen jälkeen sen lääke piti hakea apteekista, joka sattuu olemaan Cittarin aulassa. Niinpä päätin käydä hakemassa puuttuvat ruokatarpeet Cittarista. Melkein kaduttaa.

Mikä näitä vanhempia vaivaa? Itselleni ei tulisi mieleenkään raahata kakaroita pallo-ostoksille markettiin tällaisena aikana.

Kommentit (260)

Vierailija
101/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse riskiryhmää, mutta otan heidät huomioon mm. käyttämällä maskia ja yrittämällä pitää turvavälit. Vtuttaa vaan kun jotkut ei  välitä yhtään. 

Monikohan kuolee yhden saam.arin vapunkin takia? Kaupoissa rynnitään kuin heikkopäiset ja tokihan yksivuotiaankin pitää saada valita itse se pallo. 

Tämä. Eilen pari ihmistä, äiti ja lapsi tuli jonossa muhun kiinni. Raivostuttavaa. 

Vierailija
102/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse riskiryhmää, mutta otan heidät huomioon mm. käyttämällä maskia ja yrittämällä pitää turvavälit. Vtuttaa vaan kun jotkut ei  välitä yhtään. 

Monikohan kuolee yhden saam.arin vapunkin takia? Kaupoissa rynnitään kuin heikkopäiset ja tokihan yksivuotiaankin pitää saada valita itse se pallo. 

Tämä. Eilen pari ihmistä, äiti ja lapsi tuli jonossa muhun kiinni. Raivostuttavaa. 

Yskivätkö suoraan suuhusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyvanhemmat on niin surkeita. 

Vierailija
104/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on huippua, että nykyvanhemmat huomioivat lapsiaan ja haluavat taata lapsille vappupalloilon. Korona ei ole lasten tauti eikä tartu lapsiin.

Porvoossa ei, se on totta. 

Vierailija
105/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti korona saa uutta tuulta purjeisiinsa, ettei vaan kaikki hallituksen ja huoltovarmuuskeskuksen toimet mene hukkaan. Suomalaiset, kesä on kivaa aikaa sairastaa teholla!

Teholla, jos on hengityskoneessa,  on myös tajuttomana. Ei silloin ole mitään väliä millään. Mutta jos joutuu sairaalaan vaan ei teholle, niin kesähelteillä ihan saatanallista olla. On nimittäin kokemusta. Voisi kuvitella, että sairaaloissa olisi hyvä ilmanvaihto ja viilennys, mutta paskan marjat. Hiki virtaa ja jos hyvin käy, hoitajat tuovat neljän hengen huoneeseen yhden kälysen päytätuulettimen. 

Vierailija
106/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yskivätkö suoraan suuhusi?

Luuletko, että turvavälit (joihin ei metri eikä kaksi edes riitä) ovat siksi, ettei kukaan yski suuhusi?

Hyvää koronaa vaan sulle kesäksi!

Vierailija
107/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli prismassa.

Mäkin kyllä ostin vappupallon, mutta se oli ylläri lapselle minkälainen pallo? Ja hyvin kelpasi.

Vierailija
108/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään älähdin yhdelle tyypille, joka tuli kassajonossa aivan perääni. Täytyy ottaa tavaksi. 

Vierailija
109/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs olla vartija joka löis pampulla.

Vierailija
110/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurimmaksi osaksi ihan koko perheella ollaan liikkeellä meillä päin eikä mitään yh-äitejä...Joten ainakin nuo voisi toimia toisin.Vai eikö toinen osaa itse mitään...No paras oli kyllä 80+ (näköinen ainakin) mummo joka keskellä kauppaa istui penkillä ja huusi puhelimeen että ei ole kiire,tulin kauppaan hengailemaan...taustalla pyöri kuulutus että vietäthän kaupassa vain pakollisen ajan.

Vierailija
111/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Kauppaan ei kannata nyt lähteä koko perheen voimin eikä ottaa perheen pienimpiä apulaisiksi, jos se vain on mahdollista. Entä voiko iäkkäälle läheiselle tai naapurille tilata ruoan verkkokaupasta tai toimittaa ruokakassit kotioven taakse?

https://s-ryhma.fi/uutinen/kassapaadyssa-on-pakkaamisrauha-asiakkaiden-…

Vierailija
112/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paskalla. Ei ollut muita...

Vierailija
113/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa ole kaupassakäyntiä kielletty, eikä lapset levitä ja tartuta, niin mistä moinen raivo? Se lasten iloko se noin ahistaa, kun nyt kaikkien pitää olla synkästi kuolemassa kotonaan?

Vierailija
114/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Suomessa ole kaupassakäyntiä kielletty, eikä lapset levitä ja tartuta, niin mistä moinen raivo? Se lasten iloko se noin ahistaa, kun nyt kaikkien pitää olla synkästi kuolemassa kotonaan?

Miksi lapset pitää raahata kauppaan?

Vierailija
115/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua sinänsä, että porukkaa keuhkoaa että jokainen tartunnan saanut joutuu teholle, vaikka suurin osa kärsii sen lievänä.

Ja kiitos vaan, vappua ei muutenkaan voi viettää normaalisti ja nyt ollaan viemässä lapsilta se pienikin ilo, eli se vappupallo, kun niitä ei voi mennä ostamaan.

Miksi vanhempi ei voi niitä ostaa? 

Mun 5v poika tuskin tykkää prinsessapallosta, joten lapsi saa itse valita.

Vierailija
116/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua sinänsä, että porukkaa keuhkoaa että jokainen tartunnan saanut joutuu teholle, vaikka suurin osa kärsii sen lievänä.

Ja kiitos vaan, vappua ei muutenkaan voi viettää normaalisti ja nyt ollaan viemässä lapsilta se pienikin ilo, eli se vappupallo, kun niitä ei voi mennä ostamaan.

Etkö osaa kysyä häneltä, mitä hän toivoo?

Vierailija
117/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa ottaa kuvaa palloista kaupassa? Tai valita palloa Prisman Facebook-sivulta?

Valitsetko lapselle prinsessapallon dinopallon sijasta, koska lapsi ei pääse mukaan? Lapsi ei tiedä valikoimaa koska lapsi ei ole sitä nähnyt.

Vierailija
118/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pienikin ilo viedään lapselta ja se vappupallo koska tärkeä kun ei saa vappuakaan juhlia ja käydä piristymässä sittarissa koska hyvämieli.

Vierailija
119/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpähän sitten nähdään saako Hus töitä vai ei. Kahden viikon päästä jo tiedetään mitä rajoitusten purku tarkoittaa käytännössä.

Vierailija
120/260 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappukonsertti on nut kielletty eikä saaedes vappua viettää