Voiko kaukosuhde toimia ulkomaalaisen kanssa?
Onko täällä ketään, joka seurustelee ulkomaalaisen kanssa?
Meillä välimatkaa 9000km. Tänä vuonna (toivottavasti) nähdään ensimmäisen kerran, heti kun saa taas matkustaa. Olen korviani myöten ihastunut.
Kommentit (14)
Asenne ratkaisee. Erilaista se voi olla, mutta jos molemmat haluavat että se toimii, niin kyllä se toimii. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Asenne ratkaisee. Erilaista se voi olla, mutta jos molemmat haluavat että se toimii, niin kyllä se toimii. Onnea!
Näinhän se varmasti on, kiitos!
Kyllä voi, mutta me kyllä tavattiin ensin kaukosuhdetta ja myöhemmin muutettiin yhteen.
En kyllä alkaisi kaukosuhteen, jos en ole edes tavannut kyseistä henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, mutta me kyllä tavattiin ensin kaukosuhdetta ja myöhemmin muutettiin yhteen.
En kyllä alkaisi kaukosuhteen, jos en ole edes tavannut kyseistä henkilöä.
En siis todellakaan suhteeseen ole rupeamassakaan ennen kuin ollaan tavattu. :) Mutta erittäin hyvältä vaikuttaa viestien ja videopuhelujen perusteella!
Tottakai voi. Itse seurustelin puolitoista vuotta ruotsalaisen miehen kanssa. Suhteemme ei kaatunut välimatkaan vaan muihin asioihin, tosin oli myös alusta alkaen selvää, että välimatka ei tulisi myöskään lyhenemään ennen kuin molempien lapset olisivat aikuisia eli noin kymmenen vuoden kuluttua.
Se toimii, jos molemmat hyäksyvät ja ymmärtävät toistensa kulttuurierot. Myös parisuhteen pelisäännöt pitää sopia valmiiksi. Joustamista toki tarvitaan, sekä kykyä sopeutua pitkiin ja yksinäisiin jaksoihin. Parhaiten onnistuvat ne, joilla on pitkäjännitteisyyttä ja vankka luottamus kumppaniin. Kommunikointi/ viestintä/ huomioiminen ovat ehdottoman tärkeitä ja niihin kannattaa panostaa täysillä.
- ulkosuomalainen (naimisissa jo yli 20v.)
Se toimii, jos sua ei haittaa se, että sillä toisella on toinen tai useampikin perhe.
Olet ihastunut mielikuvaan ja aika näyttää miten todellinen tuo mielikuva on.
Ei ikinä. Minäkin ihastuin Columbialaiseen cybergootti-transtyttöseen, jolla on erittäin naisellinen pylly ja bonuksena upea suonikas pippeli, mutta vaikka miten kemiat kohtaa, niin ei meistä voi koskaan tulla mitään valitettavasti. Columbiaan en aio muuttaa ja täällä häntä ei hyväksyttäisi. Maailma on paska paikka elää.
Kumppani pitää tavata livessä ensin. Siis nokakkain ja kosketusetäisyydeltä. Pelkkä nettisuhde nigerialaiseen miljonääri-prinssiin ei tule toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen upseeri?
Höpöhöpö. Ei ole catfish, videopuhelujen avulla on esitellyt mulle elämäänsä.
Voi toimia. Olen lähettänyt säännöllisesti rahaa avuksi nigerialaiselle ystävälleni, joka sattuu muuten olemaan prinssi. Hänen setänsä on kuollut ja suuri perintö tulossa mutta valitettavasti järjestelyt vie paljon aikaa ja rahaa. Parin vuoden päästä mennään naimisiin.