Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasian toteuttaminen

Picte
28.04.2020 |

Mielenkiinnolla kuuntelisin kokemuksia seksifantasioiden toteuttamisesta. Miehelläni siis kaksi fantasiaa, joiden toteuttamista harkitaan. Toinen olisi se, että samalla kun otan mieheltäni suihin, joku panisi minua takaa. Toinen olisi se, että mieheni toivoisi minun "salaa" harrastavan seksiä toisen miehen kanssa, ilman että hän olisi tilanteessa läsnä. Mieheni ei siis halua olla itse intiimisisti toisen miehen kanssa, vaan lähinnä kiihottuu ajatuksesta, jossa toinen mies saisi minut nautinnon huipulle. Näistä fantasioista ja niiden mahdollisesta toteutuksesta olemme käyneet jo pitkään keskusteluja, ja harkinnan alla olisi nyt siis se että lähdettäisiinkö niitä toteuttamaan. Samalla mietinnässä se, että mistä löytyisi luotettava henkilö ns." kolmanneksi pyöräksi".
Mielellään kaikkea tietoa ja mielipiteitä otetaan vastaan : onko muilla samanlaisia fantasioita, jätetäänkö ne ajatuksen tasolle vai toteutetaan? Jos toteutettu, oliko menestys vai pettymys?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoa ollut tuohon että vieras mies panee vaimoa kiihkeästi ja loppuun asti.

Sitten tuli siihen mahdollisuus.

Kaukana kotoa ja ihan yllättäen.

Vaimo sanoi että se on nyt tässä jos haluat katsoa, mutta sitten ei mustasukkaisuutta saa näkyä.

Että loppuun asti viedään vaikka kuinka huudan.

Se odotus ja tilanteen kehittyminen oli ihan liian jännää. Vaimon posket oli punaiset kun kuului kysymys haluaako naida.

Nuoria miehiä, komeita ja urheilevia nuoria täynnä testosteronia.

Kun pääsimme mökkiin ja oli kaikille tiedossa että vaimo antaa nyt sitten pillua kaikille ja kaikki saavat tyhjätä pussit.

Vaimon oli vaikeaa luopua Pikkuhousuista mutta kun ne viimein oli pois ja pojat nuolivat

pillua mun oli vaikeaa katsoa kuinka hän antoi ja nautti.

Se eka työntö oli niin järkyttävän iso juttu meille kaikille.

Mun oli pakko mennä ulos vaan sinnekkin voihke kuului.

Palasin kuitenkin juuri siihen hetkeen kun vaimo oli kaarella ja mies oli laskemassa siemeniä sisään. Se oli jotain mitä on myöhemminkin kerrattu.

Ja se kun seuraava työntyi sisään vaikka vaimo oli jo muissa mailmoissa.

Vähän myöhemmin oli tuplaa, jota vaimo sanoi parhaaksi.

Ei pidetty mitää kiirettä vaan vaimo sai nauttia rauhassa.

Mitään riitoja ei oo ollut, ja kaikki senkin jälkeen tehty yhdessä.

Valehteleva eunukki. Levin poronnussija.

Vierailija
22/30 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raivohullu tuli riehumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt useita fantasioitani toteuttamaan. Käytännössä kaikki ovat olleet mielenkiintoisia ja ihania kokemuksia. Muistelen monia niistä hyvin usein.

Ongelmana tässä on, että vaimoni on aika ahdasmielinen ja rajoittunut seksin suhteen. Häntä ei kiinnosta samat asiat kuin minua. Haluaisin kokeilla vielä vaikka mitä ja ottaa muutenkin paljon avoimemman ja leikittelevämmän suhteen seksiin ja fantasioihin kuin hän. Tämä ei häntä häiritse siis että minulla näitä ajatuksia on, mutta minua ne häiritsevät jatkuvasti enemmän ja enemmän, koska en pääse niitä avoimesti toteuttamaan.

Vaihtoehtoni ovat

1 pettäminen ja asioiden toteuttaminen sitä kautta, jos jään kiinni niin ero

2 ero ja toteuttaminen rauhassa

3 avoimen suhteen vaatiminen ja toteuttaminen, mikä luultavasti johtaisi eroon

4 tukahduttaa toiveeni ja haluni, minkä seuraukset voivat olla turmiolliset, niin itseni kuin suhteemme kannalta

5 muita vaihtoehtoja hankala nähdä

Jaoin tämän, koska olen miettinyt että jos en olisi aikanaan aloittanut fantasioideni toteuttamista voisin olla paremmassa tilanteessa itseni suhteen, mutta myös parisuhteeni voisi toimia paremmin. En kuitenkaan osaa ottaa selkeää kantaa siihen olisiko todella noin. Voihan olla että olisin todella hankalassa tilanteessa koska kuitenkin haluaisin niitä toteuttaa.

Mutta hankalia kysymyksiä tuohon liittyy.

MINKÄ TAKIA TUOLLAINEN PERVO ON NAIMISISSA???

Miksi elät kuin jossain Narniassa? Ja täällä haukut vaimoasi estyneeksi!

Jörkyttävää millaisessa feikkisuhteessa pidät vaimoasi, päästä hänet vapaaksi friikki, vaimosi ansaitsee tervepäisen miehen!!

Vierailija
24/30 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät, fantasioita EI TOTEUTETA, ne ei oo enää fantasioita.

Vierailija
25/30 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia aviopuolisoita täällä salaa dissaamassa puolioitaan🤮

Vierailija
26/30 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otimme vaimoni kanssa yhtenä perjantaina viinapaukkuja ja kun vaimoni humaltui niin hän alkoi kertomaan haluistaan , hän kertoi että , hän haluaisi kokeilla isoa ja useampaa miestä että ,pillu olisi seuraavana päivänä hellä ja saisivat panna paljaalla . Seuraavana päivänä mietin vaimoni haluja ja toteutusta , tiesin yhden kaveri jolla on iso , hän humalassa sanoi että , kun kulli seisoi niin se on ainakin 25 senttinen ja ainakin 6 senttiä paksu . Olimme saunassa parin kaverin kanssa sanoneet että , kaverilla on velttona lähemmäs 20 senttiä niin kuinka iso on seisoessa . Soitin kaverille ja kerroin vaimoni fantasiasta ja sopisiko hänelle , hänelle sopi ja hän tiesi par kaveria joilla oli aika kookkaat mulkut . Seuraava perjantai koitti ja sanoin vaimolle ( niin hän on 56 vuotta isot tissit ja posliini ) että , tulee pari kaveria käymään ja otetaan viinaksia ja saunotaan , vaimokin alkoi ottamaan paukkuja ja sitten vieraat saapuivat 3 miestä , kattelin heille paukkuja ja kun oltiin juotu ja tutustuttu ehsotin saunaan menoa ja sanoin vaimolle , lähde löylynheittäjäksi ja vaimo lähti . Kun saunoimme niin vaimoni vilkuili miesten kulleja , ajattelin että , kohta saat isoa . Kun lähdimme saunasta niin miehet pesivät vaimoni huolellisesti pillun ja tissit hartaasti . Kun lähdimme saunasta menimme istumaan alasti olkkariin ja vaimoni kahden miehen väliin , miehet kehuivat vaimon ulkonäköä ja tissejä ja pyysivät että , saavat koskea niihin , vaimoni myöntyi , miehet puristelivat ja imivät tissejä ja kohta oli sormikin pillussa ja miehet ohjasivat vaimoni käet kulleilleen ja vaimo runkkasi niitä , miesten kullit alkoivatt seisomaan ja vaimoni huomasi sen hän sanoi että , on valtavat kullit teillä , miehet siihen haluaisitko pilluusi , vaimo nyökkäsi , menimme makkariin ja miehet nuolivat vaimoni pillun ja ensimmäisenä meni naimaan isoimman kullin omistaja , kun mies alkoi työntämään sisään niin vaimoni sanoi , mahtuuko se ja pikku hiljaa se oli melkein kokonaan sisällä ja vaimo huokaili ja välillä sanoi sattuu , mies jatkoi naimista ja kyllähän se vaimokin innostui kun mies oli jonkin aikaa nussinut niin vaimoni sai orgasmin ja huomasin että , koko kulli oli vaimoni pillussa ja mies nussi kovaa ja päästi spermat sisään ja sen jälkeen oli vuorossa muut miehet , heilläkin oli aika isot ja vaimo tykkäsi että , sai useamman orgasmin . Kun miehet olivat naineet he pukeutuivat ja sanoivat moikka , menin vaimoni luokse , hön makasi selällään jalat levällään ja sperma vana juoksi avoinaisesta pillusta . Kysyin , miltä tuntui 3 isoa kullia , vaimoni siihen pillu on kyllä hellä ja pohjasta kipeä . Sanoin vielä haluatko uudelleen johon vaimoni sanoi ei ainakaan kahteen viikkoon . Minä ajattelin eli haluaa lisää isoa kullia . Kesti ainakin tunti että , vaimoni pääsi ylös , hän tuli keittiöön jalat harallaan ja sanoi tuollaista se iso kulli tekee että , ei saa jalkoja yhteen , vaimoni hymyili ja sanoi mutta kyllä teki hyvää .

Vierailija
27/30 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on tota ja toimi ja tehdään uudestaan sillointällöin. Viimeisin viime kesänä uusi minulla pelkkä mekko päällä silmät sidottu ajoimme niitylle Heinäkuussa minut laitettiin kontalleen toinen mies edessäni ja toinen takanani . Pyysin saada ottaa siteen silmiltäni en saanut lupaa lopulta sain sen ottaa kun pyysin ja pyysin Tahdon Lisää

Vierailija
28/30 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen fantasia että , näkisin kun vieraat miehet naisivat vaimoani ja se toteutui pääsiäislauantaina.  Otimme vaimoni Päivin 52 v viinaksia ja päätimme illalla lähteä käymään kapakassa , kapakkaan saavuttuamme siellä oli muutama asiakas ja yhdessä pöydässä istui yks tuttu mies vuosien takaa yhden toisen miehen kanssa . Menimme kysymään saiskohan istuutua seuraan . Miehet olivat nimeltään Repa ja Timppa . Istuskelimme ja juttelimme sekä joimme paukkuja , kun kapakkaan ei tullut illan aikana lisää porukkaa niin ehdotin jos vaikka lähdettäisiin meille , no miehet hyväksyivät ehdotuksen ja lähdimme . Kotonamme istuimme olohuoneessa ja kattelin kaikille paukkuja , jonkin ajan kuluttua alkoi jo tuntumaan että , humaltuuhan tässä ja niin vaimoni Päivikin hän kävi makkarissa vaihtamassa vaatteita ja tuli takaisin päällään lyhyt paituli ja kyllä huomas ettei ollut ritsikoita sillä tissit ja nännit näkyivät aika hyvin . Kyllä vieraamme katselivat Päiviä kiinnostuneina ja sainkin siitä mielihalun että , yrittäisin toteuttaa fantasiani . Kun Päivi lähti terassille tupakalle niin Kysyin pojilta että , tekikö mieli Päivin pillua , pojat katsoivat vähän minua oonko tosissaan ja Repa sanoi , on sulla kyllä naitavan näköinen muita kyllä sitä panisin . Sanoin siitä vaan , minä teeskentelen liian humalaista ja menen sänkyyn vaikka tunniksi pariksi niin voitta yrittä jos vaikka Päivi antais . Kun Päivi tuli takaisin niin aloin esittämään ja kyllä Päivi huomasi ja sanoi , oot kyllä juonut liikaa , pitäiskö sun mennä nukkumaan vähäksi aikaa ja minä lähdin , jätin ovea raolleen jotta näkisin eteisen peilin kautta olohuoneeseen . Siellähän alkoi heti tapahtumaan pojat menivät istumaan molemminpuolin Päiviä , kehuivat häntä kauniiksi ja hyvä vartalpiseksi molempien kädet olivat Päivin reisien päällä ja hivelivät niitä ja kokoajan ylemmäksi ja kohta olikin pillulla . Päivi vähän esteli ja sanoi mieheni voi herätä johon Timppa no ei herää nukkuu varmasti sikeästi , huomasin miten käsi oli pöksyjen alla ja kyllähän Päivi näköjään nautti pillun kutittelusta levitti reisiään laajemmalle ja kaivoi poikien jalkojen väliä käsillään . Pojat vetivät Päiviltä pöksyt pois sekä paitulin ja sen jälkeen riisuivat itseltään vaatteet , pojilla kalut olivat pystyssä ja Repalla olikin tosi iso ja paksu , kyllä Päivi tuijotti sitä ja nappasi molempien kalut käteen , runkkaili niitä ja otti suuhunkin . Siinä vaiheessa pojat näköjään saivat tarpeekseen ja laittoivat Päivin selälleen sohvalle ja Timppa näköjään meni ensi naimaan ja työnsikin kalunsa yhdellä työnnöllä kokonaan sisään ja aloitti kovan naimisen , kyllä Päivi tykkäsi jopa niin paljon että , sai melko nopeasti orgasmin , timppa työnteli kaluaan pilluun ja päästi spermansa näköjään pilluun . Repa oli heti Päivin kimpussa kun timppa oli noussut Päivin päältä , hän työnsi kaluaan oteutettuPäivin pilluun ja Päivi hoki on se iso mutta Repa painoi menemään ja kyllähän kalu kokonaan upposi Päivin pilluun . Repa nussi loppuun asti ja hänkin päästi spermansa pilluun . Nyt oli fantasiani toteutettu .

Vierailija
29/30 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasian toteuttamisen jälkeen se ei ole enää fantasia ja tosi ikävää on olla ilman fantasioita! Olisin siis varovainen näiden toteuttamisessa! Kun sen kerran on kokenut niin se ei sitten enää tunnukaan miltään. Näin minulla!

Kyllä minulla ainakin on pysynyt tuntuma ja haluan aina vain lisää ja pidempään. Oma fantasiani nimittäin oli ja on edelleen se että mies "pakottaa" minut pukeutumaan seksihepeneisiin jonka jälkeen hän sitoo minut tiukasti sänkyyn jonka jälkeen hän pakko vibraa, nuolee ja sormettaa minulle useita orgasneja ennen kuin nai minua. Tahtotilana olisi että minua pidettäisiin kahlittuna 24h tai vaikka koko viikonloppu jossain syrjäisessä mökissä. Olisi lisäksi ihanan kiihottavaa saada lukollinen kaulapanta ja vaikka sellainen lukittava suurengas, jolloin myös suuhuni laukeaminen olisi mahdollista ilman että pystyisin sitä mitenkään estämään.

Vierailija
30/30 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä päästy toteuttamaan, vaimo sidottuna häpeäpaaluun ja ite naisi suuhun ja joku apulainen takaapäi, lopuksi vielä yhtäaikaa pilluun ja perseeseen. Tästä olemme unelmoineet molemmat