Miten haarukat voi hävitä itsekseen kotoa, kummitteleekohan täällä?
Asun siis yksin ja viime viikolla minulla oli vielä neljä haarukkaa, mutta nyt vain yksi. En voi tajuta minne ne on voinut hävitä.
Kommentit (32)
Irrota laatikot, pudonneet sinne kaapiston alle/sisään
Pizzalaatikosta on joskus löytynyt viime hetkellä joten oletan että samaan tyyliin kadonnut ne omat kadonneet, yksin asun itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille taas ilmestyi oudot miesten kalsarit 🤣
Eivät ole mieheni eikä tyttäreni poikaystävän. Meillä ei ole yöpynyt muita miespuolisia ja vaikka olisi, miksi olisi poistunut meiltä ilman kalsareitaan?Meille ilmestyi myös kalsarit. Oli tullut pesulasta pyykkien mukana, edellinen pesijä unohtanut koneeseen.
Asutaan omakotitalossa ja minä olen ainoa joka täällä pyykkää. Pesulaan olen vienyt viimeksi untuvatäkit vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole mieheni eikä tyttäreni poikaystävän. Meillä ei ole yöpynyt muita miespuolisia ja vaikka olisi, miksi olisi poistunut meiltä ilman kalsareitaan?Ne kalsarit jäivät minulta. Lähdin niin kiireessä.
T. Miehesi poikaystävä
🤣 Ihan paras! Näin sen täytyy olla, nyt mies tilille tekosistaan.
Vierailija kirjoitti:
Irrota laatikot, pudonneet sinne kaapiston alle/sisään
En säilytä niitä laatikossa koskaan, enkä usko että jotenkin ajatuksissani nyt olisin alkanut säilyttämään. Se olisi jopa huolestuttavampaa kuin roskiin heitto jos tuota uutta tapaa en tiedostaisi. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on desin mitta hukassa! Ihan käsittämätöntä. Ei se voi olla missään muualla kuin keittiössä, mutta en kyllä vaan löydä. Ei ole jauho-, sokeri- tai kaurahiutalepusseissakaan. Pitäisi ehkä vielä tarkistaa kaikki uudestaan...
Se on pakastimessa jonkun leipomasi kakun tai pullan sisällä.
Missähän mun viila on?
Jos et halua vaihtaa lukkoa, niin hanki sen lisäksi turvalukko ja pidä kaikki avaimet itselläsi. Näitä ilkeitä murtautujia riittää, haluavat monesti myös jättää merkin käynnistään, jotta toinen ahdistuisi (eivät kylläkään ole mitään vahvahermoisia itse, ehkä juuri siksi), paitsi jos pervopertti käy nuuhkimassa alkkareita eikä vie niitä mukanaan.
Todistin kerran outoa askartelusaksien katoamista kaverin pienessä asunnossa. Sakset putosivat kaverin kädestä lattialle kolahtaen, mutta hetken päästä, kun hän alkoi niitä etsimään, saksia ei löytynyt enää mistään. Konttailtiin kahdestaan lattialla tovi saksia etsien, mutta ne tuntuivat dematerialisoituneen tai mennen johonkin toiseen ulottuvuuteen. Jälkeenpäin kysyin kaverilta, oliko hän löytänyt sakset, vastaus oli ei eli sakset todella katosivat mystisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole mieheni eikä tyttäreni poikaystävän. Meillä ei ole yöpynyt muita miespuolisia ja vaikka olisi, miksi olisi poistunut meiltä ilman kalsareitaan?Meille ilmestyi myös kalsarit. Oli tullut pesulasta pyykkien mukana, edellinen pesijä unohtanut koneeseen.
Tämän takia kannattaisi laittaa alushousut pesupussiin.
Jääkaapissa. Yks tonnikalatölkissä, yks koiranruokatölkissä ja yks kissanruokatölkissä.
Mihin toinen sukka katosi? Lojuin sohvalla katsellen telkkaria. Riisuin sukat jotka nakkasin olohuoneen pöydän alle. Poikien kanssa etsittiin sitä seuraavana päivänä. Ei löytynyt sohvien alta eikä mistään. Sukka ei voi noin kadota. Tein oikein perusteellisen siivouksen eikä löydy. Varalta tutkin jopa roskapussin.
Poikia tietenkin epäilin että jekuttavat minua. En usko koska puhutin ne huolella. Auttoivat myös etsimään koska uhkasin ettei tipu karkkirahaa jos sitä sukkaa ei löydy. Ei löytynyt ja pojista ei näkynyt vilppiä sen verran tosissaan auttoivat siivoamisessa/etsinnässä.
Saivat karkkirahansa mutta sitä toista sukkaa ei löytynyt. Kuka mikä tekee tuollaista? Toinen kerta kun katoaa yksi jokin. Ensimmäinen oli yksi jäädytys muotti. Sellainen millä voi tehdä oman jäätikun. Edes muuton aikana sitä ei löytynyt kun kaikki siirrettiin.
Tekisi mieli soittaa haamujengille.
Meille ilmestyi myös kalsarit. Oli tullut pesulasta pyykkien mukana, edellinen pesijä unohtanut koneeseen.