Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten haarukat voi hävitä itsekseen kotoa, kummitteleekohan täällä?

Vierailija
27.04.2020 |

Asun siis yksin ja viime viikolla minulla oli vielä neljä haarukkaa, mutta nyt vain yksi. En voi tajuta minne ne on voinut hävitä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin on hävinnyt vähintään veitsi ja desimitta. Ja väestörekisterin mukaan asun yksin.

Vierailija
2/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikron takana tai johonkin muualle luiskahtanut. Roskiin voi myös päätyä kun ajatuksissaan puuhastelee. Mulla hävinnyt tänä vuonna 4 voiveistä.

Kukkamaljakkokin oli "kateissa" jonkin aikaa kunnes yksi päivä näin sen keittiön nurkassa, oli ollut siinä niin pitkään että olin "sokeutunut" sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla spookykokemuskia?

Vierailija
4/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarukat ja veitset voi myös unohtua pizzalaatikkoon tms. 

Vierailija
5/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulusikka meinaa monesti mennä roskiin jogurttipurkin mukana.

Vierailija
6/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nykyään niitä häviää tilausruokalaatikoiden mukana. Sen vuoksi tutkin roskapussin metallinpaljastimellani ennen pussin roskikseen vientiä. Yksi lusikka on jo löytynyt kun oli mennyt yoghurttipurkissa roskikseen, sekä yksi haarukka vanhentuneen rulla kebabin välistä. 43kpl turhia hälyytyksiä, folio palasista, pullonkorkeista ja tölkkien avausklipsuista.

Vierailija
7/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on desin mitta hukassa! Ihan käsittämätöntä. Ei se voi olla missään muualla kuin keittiössä, mutta en kyllä vaan löydä. Ei ole jauho-, sokeri- tai kaurahiutalepusseissakaan. Pitäisi ehkä vielä tarkistaa kaikki uudestaan...

Vierailija
8/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin viime kesänä kadonneen hedelmäveitsen meidän kompostorista. Oli mennyt varmaan omenankuorien mukana biojäteastiaan ja edelleen kompostoriin.

Vierailija
9/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei siis ole astianpesukonekaan käytössä ja tiskaan aina heti ruokailun jälkeen ja laitan haarukan siihen muovitelineeseen kuivumaan, mutta nyt siinä törröttää vain yksi. Viime viikolla oli neljä. Toissa päivänä ihmettelin äidilleni, että mihinköhän on pari haarukkaa hävinnyt ja nyt taas sen jälkeen on siis hävinnyt yksi.

Heitänköhän tosissani yhtäkkiä roskiin niitä ajatuksissani vai mitä tämä voi olla?

Ap

Vierailija
10/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on desin mitta hukassa! Ihan käsittämätöntä. Ei se voi olla missään muualla kuin keittiössä, mutta en kyllä vaan löydä. Ei ole jauho-, sokeri- tai kaurahiutalepusseissakaan. Pitäisi ehkä vielä tarkistaa kaikki uudestaan...

Se on pakastimessa jonkun leipomasi kakun tai pullan sisällä.

Vierailija
11/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalta häviää aina mystisesti aterimet ja kahvikupit. Ehkäpä tämä mysteerihenkilö on löytänyt kotiisi, nyt kun työpaikan varastot ovat huvenneet.

Vierailija
12/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Mulla on kadonneet kaikki kaksi tai kolme lasista piirakkavuokaa. Ei ole missään.

Vierailija
13/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille taas ilmestyi oudot miesten kalsarit 🤣

Eivät ole mieheni eikä tyttäreni poikaystävän. Meillä ei ole yöpynyt muita miespuolisia ja vaikka olisi, miksi olisi poistunut meiltä ilman kalsareitaan?

Vierailija
14/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni. Se on yleinen ilmiö suomalaisessa kotitaloudessa nykyään. Joko sen tekee se toinen tai sitten ihan itse.

Vierailija
15/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole mieheni eikä tyttäreni poikaystävän. Meillä ei ole yöpynyt muita miespuolisia ja vaikka olisi, miksi olisi poistunut meiltä ilman kalsareitaan?

Ne kalsarit jäivät minulta. Lähdin niin kiireessä.

T. Miehesi poikaystävä

Vierailija
16/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalta häviää aina mystisesti aterimet ja kahvikupit. Ehkäpä tämä mysteerihenkilö on löytänyt kotiisi, nyt kun työpaikan varastot ovat huvenneet.

:D no ehkä sitten, se vaan, että minulla ei ole käynyt vieraita koko korona-aikana, että joku kuljee sitten salaa varastelemassa kun en ole kotona.

Ap

Vierailija
17/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kauan kateissa olleen hedelmäveitsen astianpesukoneen lattialta. Maastoutui hyvin.

Vierailija
18/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarukat ja veitset voi myös unohtua pizzalaatikkoon tms. 

Tämä! Meillä teini-ikäiset lapset tilailee pizzoja yms. Olen löytänyt monta kertaa kartonki/pahviroskiksessa haarukoita. Tietysti, jos ap asuu yksin, tilanne on huolestuttavampi...epäilen vahvasti kummituksia tai ajatuskatkoksia.

Vierailija
19/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko? 😁

Vierailija
20/32 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ PELOTTELE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi