Kaikki naiset jotka tienaatte yli 6000e/kk, mitä teette työksenne?
Alanvaihto mielessä, nyt itse valtiolla johtajana, haluan vaihtaa johonkin dynamisempaan työhön. (Tai vähemmän 60-lukuiseen organisaatioon).
Kommentit (54)
Business controller, reilut 6te kk, parasta on ettei ylitöitä, suoraa tulosvastuuta tai alaisia. Paras duuni ikinä, jos tykkää numeroista ja liiketoiminnan kehittämisestä.
Päällikkönä rakennusalalla. Koulutus pelkästään amk ins.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyinen suojatyöpaikkasi pätevöittää sinut yritysmaailmassa?
No olen ollut yksityisellä teknologiajohtaja ja laatujohtaja. Kuka pösilö luulee että koko työura ollaan yhdellä työnantajalla? Ap
Ja sinä kyselet uraneuvoja av-palstalla? Juuhjooh.
Viime lukuvuotena tienasin yli 6000€/kk lukion riviopettajana. Kaikki ikälisät ja helvetisti ylitunteja, kun ei muka löytynyt tuntiopettajaa. Ei ikinä enää. Tänä lukuvuotena kk-palkka n. 5200€, eli vieläkin paljon opetusta. Ensi syksystä lähtien opetan just opetusvelvollisuuden verran. Ihanaa kun on vapaa-aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Päällikkönä rakennusalalla. Koulutus pelkästään amk ins.
Sama, palkka on hiukan yli 7000 + projekti- sekä yrityksen tuloksen mukaiset bonukset. "Pääsee" Iltiksen verokoneen listoille joka vuosi.
7000e/kk. Keskijohtoa suomalaisessa yrityksessä jossa noin 2500 henkilöä töissä. Ihan perushommaa, johdan yhtä osastoa (20 alaista) ja raportoin yrityksen johtoryhmän jäsenelle. Suurin osa ajasta menee hallinnolliseen hömppään, Leelian lepotuolina olemiseen (”Mirkku sanoi mulle ikävästi eilen”...) ja vähemmän kuin haluaisin osaston strategisen toiminnan kehittämiseen.
Noh, ostan suklaapatukoita ja painatan niille kääreitä. Sitten myyn ne ihmisille, jotka jostain syystä eivät halua ostaa samaa patukkaa puoleen hintaan kaupasta.
t. yks bloggari, jolle sataa rahaa ovista ja ikkunoista
Vierailija kirjoitti:
Business controller, reilut 6te kk, parasta on ettei ylitöitä, suoraa tulosvastuuta tai alaisia. Paras duuni ikinä, jos tykkää numeroista ja liiketoiminnan kehittämisestä.
Tämä kuulostaa hyvältä, onko pakko olla ktm tutkinto vai onnistuisiko tekniikan puolen taustalla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyinen suojatyöpaikkasi pätevöittää sinut yritysmaailmassa?
No olen ollut yksityisellä teknologiajohtaja ja laatujohtaja. Kuka pösilö luulee että koko työura ollaan yhdellä työnantajalla? Ap
Ja sinä kyselet uraneuvoja av-palstalla? Juuhjooh.
Et taida ymmärtää kysymystä
:)
Itse tienailen helposti ton yli nettona kuukaudessa, otan vastaan iltapäivisin ja iltaisin herrasmiehiä, jotka haluavat maksaa sensuellista palvelusta 200e/h.
Vierailija kirjoitti:
Itse tienailen helposti ton yli nettona kuukaudessa, otan vastaan iltapäivisin ja iltaisin herrasmiehiä, jotka haluavat maksaa sensuellista palvelusta 200e/h.
Hyvä tulo mutta ei näytä cvssä hyvältä...
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri
Miksi alapeukut?
Mietin sitä samaa!
Vierailija kirjoitti:
Yksit. psykologi.7000-12000€/kk.
Eli psykoterapeutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmentaja
Johdon konsultti?
Ei, olen urheiluvalmentaja.
Kaverini tienaa monin verroin sen verran pörssiyhtiön johtoryhmän jäsenenä. Varmaan missä isossa firmassa tahansa.
Sen takia olet veltossa organisaatiossa että mietit pelkkää rahaa.