Kaikki naiset jotka tienaatte yli 6000e/kk, mitä teette työksenne?
Alanvaihto mielessä, nyt itse valtiolla johtajana, haluan vaihtaa johonkin dynamisempaan työhön. (Tai vähemmän 60-lukuiseen organisaatioon).
Kommentit (54)
Se maailman vanhin ammatti. Hyvin tienaan.
No minun palkka juuri piirun alle 6-tonnia mutta saan kai vastata.
Erikoisasiantuntija kaivosalalla, ylempi toimihenkilö. Ei sen kummempi duuni mutta pokkana hinnoittelin itseni korkealle ja se tärppäs :)
Pieni kaupunki, koulutus merkonomi, keskikoulupohja, etenin, jäin kesällä eläkkeelle 6000 € kuukausipalkalla.
Osakkaana koneteollisuusfirmassa. Taloushallinnon työt hoidan kaikki yksin eli käytännössä en juurikaan ehdi lomailla, korkeintaan viikon kesäloma kerrallaan. Olen firman ainut naisosakas, miehet tuotantopuolella. Ostin vähemmistöosuuden (yli 10% osakekannasta) pankkilainalla, jonka sain eka osingoilla maksettua pois.
Puhuin itselleni saman palkan kuin miehillä sillä perusteella, että hoidan oman kenttäni samoin kuin he omansa.
Kiireinen työ mutta tähän palkkatasoon en ikinä olisi muualla päässyt tradenomin tutkinnolla ja kolmen lapsen äitinä.
Minä taas kysyn, ootteko sinkkuja ja minkälaisa toiveita on puolisoehdokkalle?
B2B-myyntiä. Tulot toki vaihtelevat, mutta viimeisen 6 kk:n ka 6500 euroa.
Vuokraus- ja kiinteistöpäällikkö, toimitiloja Suomessa ja Saksassa. Eipä ole vastaavia duuneja monella, eikä näitä auki ole koskaan. Työkokemuksen on kapea eikä sovellu muihin hommiin, mutta tässä olen voittamaton. Jos tämä katoaa alta, lopetan työnteon. Pakko ei olisi työskennellä nytkään enää.
45 v
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kysyn, ootteko sinkkuja ja minkälaisa toiveita on puolisoehdokkalle?
Olen. Hyväsydäminen, keskustelutaitoinen, viisas, halukas viettämään paljon aikaa yhdessä (golf tai muu vastaava harrastus ja muuta yhteistä puuhaa), tykkää koirista.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraus- ja kiinteistöpäällikkö, toimitiloja Suomessa ja Saksassa. Eipä ole vastaavia duuneja monella, eikä näitä auki ole koskaan. Työkokemuksen on kapea eikä sovellu muihin hommiin, mutta tässä olen voittamaton. Jos tämä katoaa alta, lopetan työnteon. Pakko ei olisi työskennellä nytkään enää.
45 v
Pääsisikö sun rinnalle tekemään samaa ja oppimaan sulta? Olen melkein ikäisesi, hyvä yliopistokoulutus ja tuo toimiala kiinnostaa.
Kahden koulun hallinnollinen rehtori. Palkka on noin 6500-7000€/kk
Vierailija kirjoitti:
SallaT kirjoitti:
Asiakkuusjohtaja, tienaan 11,800€/kk ja bonusta edut tämän päälle
Mitä käytännössä teet töissä? Miten asiakkuuksia johdetaan?
Huijataan ihmisiä asiakkaiksi ;)
t. eri
Psykologit myyvät nykyään kaupungeille kovaan hintaan palveluitaan. Ja työterveyteen
Sivusta