Onko väliä minkä näköisen kanssa pettää?
Mieheni piti sivusuhdetta muutaman kuukauden kun meillä oli vauva. Nyt sitten kuulin, että nainen oli pitkä ja hoikka. Itse vauvan jäljiltä olin tietysti lihava. Ja lyhyt olen luonnostaan. Nyt olen jo normaalipainoinen, mutta toki vatsani ja rintani venyneet ja rupsahtaneet 4 lapsen jälkeen. Luulin jo päässeeni asian kanssa jollain tavoin tasapainoon, mutta nyt kun sain tämän tiedon toisesta naisesta, niin haavat on revitty taas auki ja mua loukkaa entistä enemmän, jos edes mahdollista, kun en tiennyt toisen naisen täydellisestä kropasta. Helppoahan miehen on ollu sitä kehua ja " rakastaa" , kun kotona on levinnyt rupsahtanut vaimo :o( Mun tekis mieli heittää ukko pihalle, mutta nyt vuoden kipuilun jälkeen on lapsillekin puhuttu, että isi asuu kotona. Voi prk#%?* Mua ottaa sydämmestä! Miten miehet, ei toki kaikki, voi olla näin sikoja!!!
Kommentit (7)
Jos itse saisin tietää, että mieheni pettäisi minua ja näkisin, minkä näköisen ihmisen kanssa, luultavasti alkaisin ajatella että " tuon näköisistä se siis pitää" . Itseltäni puuttuisi tietysti jotain, koska tuskin olisin täsmälleen saman näköinen kuin se, jonka kanssa pettäisi. Luultavasti en pystyisi edes elämään mieheni kanssa sen jälkeen.
Tosi pahoillani olen tuosta sinun kokemuksestasi. Toivottavasti te pääsette asian yli. Ihan varmasti miehesi pitää sinunkin ulkonäöstäsi, ei taatusti olisi mennyt kanssasi naimisiin muutoin. Ehkä pariterapia voisi auttaa käsittelemään asiaa, tai vaikka sinulle yksilöterapia. Ettei jäisi mitään hampaankoloon, sillä sitten jos ja kun tulee jokin uusi kriisi (yleensähän niitä aina välillä tulee), on kurjaa jos menneitä ei ole kunnolla käsitelty.
kai niitä ajatuksia tulis kuitenkin... jos se olisi ollut todella ruma nainen, sitä miettisi, että aijaa, tuoko nyt sitten on parempi kuin minä? jos taas hyvin samantyylinen kuin itse, siitäkin mielessä saisi kaivettua jotain ahdistusta esiin: minut on helppo korvata. Tai jos se olisi ollut toinen mies, kenen kanssa pettänyt.
Jos yhdessä yritätte jatkaa, sinun täytyy vain yrittää unohtaa.
Käydään pariterapiassa, mutta eipä tunnu mieheni ymmärtävän ollenkaan miltä musta tuntuu. Asiahan ei ole sille onelma, vaan mulle. Pitää tässä yrittää miettiä mitä tehdään. Kuitenkin lasten takia haluaisin kaikkeni yrittää. Yritän aktiivisesti unohtaa ja elää eteenpäin eläämäämme.
ap
norsun kokoinen...
T: kokemusta on..
Jos teillä miehen kanssa nyt kuitenkin muuten olisi valoa tulevaisuuden suhteen niin yritä keskittyä itsetuntosi parantamiseen niin tuommoiset jutut menettävät tehonsa....Eläkä miehen pellolle heittämiseen...Tsemppiä!
olen 30 v. nainen ja jos petän niin kyllähän rakastajan on miellytettävä minua myös ulkonäöllisesti. Tavallaan rakastaja edustaisi sitä puolta suhteestani mikä ei suhteeseen mahdu ts. vapaata juttelua ja seksiä sitoutumatta mihinkään. Olen aika vapaamielinen, mutta myös nirso.
mutta mietin vaan, että mieheni on enää turha minulle väittää että tykkää hulluna mun pyöreestä tanuksestani, kun onkin valinnut laihan naisen, jonka kanssa piti sivusuhdetta. Olen siis aina, paitsi vauvojen jälkeen, ollut hauskan näköinen ja ihan ok kroppainen, lyhyt ja pyöreäpyllyinen, muidenkin mielestä hyvän näköinen. Mutta nyt tuntuu etten ole sitä sittenkään oman mieheni mielestä, vaikka aikaisemmin on ollut hulluna myös mun olkoiseen olemukseen :o(
ap