Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö naisesta jotenkin päälle päin sen, kuinka suuret seksihalut hänellä on?

Vierailija
27.04.2020 |

Ovatko seksuaaliset naiset paljastavammin pukeutuvia, flirttailevatko he avoimemmin tai käyttävätkö enemmän meikkiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe. Tai ehkä jossain harvoissa tapauksissa, missä jo olemus viestii, että pysy kaukana.

Vierailija
22/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole mitään seksi haluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Mikään noista luetelluista ei päde minuun, ja olen hyvin kiimainen.

Vierailija
24/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirkkaampi huulipuna, sen parempi... Tämä on toiminut hyvin vuosien saatossa.

Vierailija
25/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että minusta näkee. Kun olen halukas tai ollut puutteessa, alan luontaisesti flirttailla ja keimailla, haen katsekontaktia, saatan tuttujen miesten kanssa heittää kaksimielistä läppää jne. Joskus pitää ihan muistuttaa itseään, ettei käyttäytyisi niin läpinäkyvästi. :D

Vähemmän halukkaana olen miesten seurassa paljon neutraalimpi.

Vierailija
26/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä varmaan voi päätellä.

En kylläkään meikkaa kuin harvoin, mutta pukeudun lyhyisiin nahkahameisiin, tiukkoihin toppeihin enkä käytä rintaliivejä vaikka rintani ovat isohkot, korkokengät usein, erilaisia asusteita kuten näyttäviä koruja ja vöitä yms.

Lisäksi olemukseni on energinen ja utelias, juttelen ihmisille, nauran ja hymyilen jatkuvasti itsekseni ja muille, olen kai aika levotonkin.

En yllättyisi vaikka miehet haistaisivat tuollaisia juttuja, kun itselläni on ainakin suunnilleen aina muna mielessä niin kai se voi jotenkin minusta myös huokua.

Vierailija
27/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että sen kummemmin näkee.

Vierailija
28/28 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se kiima näkyy. Itse olen halukas, ja ulkomuodostani huoliteltu ja naisellinen.

Pukeudun naisellisesti ja korostaen parhaita puoliani.

Sukkahousut, hameet, korkokengät töissä. Pehmeä ääni ja pikku flirtti kuumaan mieheen törmätessä. Elämä ei ole ryppyotsaista, olen iloinen ja naurava.

Isot tissit ja hoikka varsi. Blondi ja sinisilmäinen. Siro.

Kyllä. Nautin pienestä flirtistä ja tylsissä palavereissa välillä seksifantasiat pyörii päässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä